Ws. gaat ie zeggen dat hij niet kon coachen omdat men te luid floot in het stadion en hij dus niet verstaanbaar was. Of wind tegen. Of lampen waren te fel. Maar aan hem of de ploeg zal het niet liggen. Sterker nog, Marco zal hier een belangrijk leermoment in zien.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:32 schreef lighted het volgende:
tatatata
Ben benieuwd wat van Basten dalijk te zeggen heeft. "Goede wedstrijd maar helaas hebben we de kansen niet benut?"
Ja....?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:26 schreef toma het volgende:
[..]
1. Dinsdag avond.
2. Tering koud.
3. Twee nederlagen op rij.
Ja en een week daarvoor was ie zelfs belangrijk terwijl ie niet goed speelde. Ik vind het vreemd, dat dat in een weekje tijd he-lemaal is veranderd.quote:
zo is Ajax al jaren. vul voor Suarez maar Huntelaar, Zlatan, Van der Vaart of Sneijder in.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jongen, er zit TOTAAL geen lijn in het spel, geen verzorgde aanval, geen opbouw van de kanten, alles, maar dan ook alles rust op individuele kwaliteiten van Suarez en de andere aanvallers in mindere mate. Suarez is uit vorm -> einde verhaal. Je scoort niet voor niets 3 (!!!!!!!!!!!) wedstrijden niet op rij hoor!!!!
Onder ten Cate en andere coaches zijn echt wel reeksen wedstrijden gespeeld waarin een lijn zat met mooi en effectief voetbal hoor. Alleen Ajax hield dat nooit langer dan 3 wedstrijden vol. Maar onder van Basten is het elke pot alle ballen op Suarez en dan maar hopen dat hij er wat mee kan. Dat is geen tactiek, dat is gewoon fail.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:34 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
zo is Ajax al jaren. vul voor Suarez maar Huntelaar, Zlatan, Van der Vaart of Sneijder in.
Precies. En al die pannenkoeken hier maar roepen dat de opmars met van Basten ingezet isquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:34 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
zo is Ajax al jaren. vul voor Suarez maar Huntelaar, Zlatan, Van der Vaart of Sneijder in.
Ik heb ook echt niet meer het gevoel dat we uberhaupt gaan scoren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:35 schreef TAV74 het volgende:
inmiddels over het uur en nog steeds 0-2... Wat een trieste zooi.
Tja, dan zeggen ze dat Feyenoord een schijtselectie heeft, die van ons is maar marginaal beter. En 500x duurder. Het scheelt dan weer dat ze niet snel janken over de coach, maar dat zou in dit geval wel een keer mogen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:35 schreef Nashje het volgende:
Wat een kut spelers hebben we eigenlijk ook zeg.
Stekelenburg, Schilder, Anita, Sarpong, De Jong. Fuck zeg.
Ik ben al lang blij dat we geen grote bek hebben opgezet tegen Feyenoord, onze selectie bestaat net zoals de hunne uit pure faalhazen. Niet te geloven.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:37 schreef Steeven het volgende:
[..]
Tja, dan zeggen ze dat Feyenoord een schijtselectie heeft, die van ons is maar marginaal beter. En 500x duurder. Het scheelt dan weer dat ze niet snel janken over de coach, maar dat zou in dit geval wel een keer mogen.
Je verlangt dan terug aan een Finidi., lijkt wel een eeuw geleden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:37 schreef PiraatPiet het volgende:
Morgen komt Ajax met een nieuw voorstel bij de KNVB, zullen we 3 corners is penalty doen? Wat een dramatische corners.
ik ook niet. Heracles speelt trouwens ook gewoon goed.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb ook echt niet meer het gevoel dat we uberhaupt gaan scoren.
Ik kan me de krantenkoppen na NEC nog herinnerenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies. En al die pannenkoeken hier maar roepen dat de opmars met van Basten ingezet is
Wake up.
Sarpongquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan legt die faalhaas van een Sarpong hem afHij kon zo doorlopen!!
Nee joh. Hij zegt waarschijnlijk dat die faalhazen inzet hebben getoond.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:39 schreef toma het volgende:
[..]
ik ook niet. Heracles speelt trouwens ook gewoon goed.
Hopelijk is Marco realistisch genoeg om zichzelf en de spelers groep volledig af te branden na de wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |