abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65709357
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:32 schreef lighted het volgende:
tatatata
Ben benieuwd wat van Basten dalijk te zeggen heeft. "Goede wedstrijd maar helaas hebben we de kansen niet benut?"
Ws. gaat ie zeggen dat hij niet kon coachen omdat men te luid floot in het stadion en hij dus niet verstaanbaar was. Of wind tegen. Of lampen waren te fel. Maar aan hem of de ploeg zal het niet liggen. Sterker nog, Marco zal hier een belangrijk leermoment in zien.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_65709358
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:26 schreef toma het volgende:

[..]

1. Dinsdag avond.
2. Tering koud.
3. Twee nederlagen op rij.
Ja....?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_65709362
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:32 schreef toma het volgende:

[..]

Pure vormcrisis.
Ja en een week daarvoor was ie zelfs belangrijk terwijl ie niet goed speelde. Ik vind het vreemd, dat dat in een weekje tijd he-lemaal is veranderd.
pi_65709377
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jongen, er zit TOTAAL geen lijn in het spel, geen verzorgde aanval, geen opbouw van de kanten, alles, maar dan ook alles rust op individuele kwaliteiten van Suarez en de andere aanvallers in mindere mate. Suarez is uit vorm -> einde verhaal. Je scoort niet voor niets 3 (!!!!!!!!!!!) wedstrijden niet op rij hoor!!!!
zo is Ajax al jaren. vul voor Suarez maar Huntelaar, Zlatan, Van der Vaart of Sneijder in.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:35:27 #105
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_65709433
inmiddels over het uur en nog steeds 0-2... Wat een trieste zooi.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_65709461
Wat een kut spelers hebben we eigenlijk ook zeg .

Stekelenburg, Schilder, Anita, Sarpong, De Jong. Fuck zeg .
pi_65709469
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:34 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

zo is Ajax al jaren. vul voor Suarez maar Huntelaar, Zlatan, Van der Vaart of Sneijder in.
Onder ten Cate en andere coaches zijn echt wel reeksen wedstrijden gespeeld waarin een lijn zat met mooi en effectief voetbal hoor. Alleen Ajax hield dat nooit langer dan 3 wedstrijden vol. Maar onder van Basten is het elke pot alle ballen op Suarez en dan maar hopen dat hij er wat mee kan. Dat is geen tactiek, dat is gewoon fail.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_65709486
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:34 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Precies. En al die pannenkoeken hier maar roepen dat de opmars met van Basten ingezet is
Wake up.
pi_65709525
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:35 schreef TAV74 het volgende:
inmiddels over het uur en nog steeds 0-2... Wat een trieste zooi.
Ik heb ook echt niet meer het gevoel dat we uberhaupt gaan scoren.
pi_65709543
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:35 schreef Nashje het volgende:
Wat een kut spelers hebben we eigenlijk ook zeg .

Stekelenburg, Schilder, Anita, Sarpong, De Jong. Fuck zeg .
Tja, dan zeggen ze dat Feyenoord een schijtselectie heeft, die van ons is maar marginaal beter. En 500x duurder. Het scheelt dan weer dat ze niet snel janken over de coach, maar dat zou in dit geval wel een keer mogen.
pi_65709545
Morgen komt Ajax met een nieuw voorstel bij de KNVB, zullen we 3 corners is penalty doen? Wat een dramatische corners.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_65709599
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:37 schreef Steeven het volgende:

[..]

Tja, dan zeggen ze dat Feyenoord een schijtselectie heeft, die van ons is maar marginaal beter. En 500x duurder. Het scheelt dan weer dat ze niet snel janken over de coach, maar dat zou in dit geval wel een keer mogen.
Ik ben al lang blij dat we geen grote bek hebben opgezet tegen Feyenoord, onze selectie bestaat net zoals de hunne uit pure faalhazen. Niet te geloven.
pi_65709602
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:37 schreef PiraatPiet het volgende:
Morgen komt Ajax met een nieuw voorstel bij de KNVB, zullen we 3 corners is penalty doen? Wat een dramatische corners.
Je verlangt dan terug aan een Finidi., lijkt wel een eeuw geleden.
Loopt niet hij toevallig stage in Nederland
pi_65709606
Respect voor die gasten die in de vrieskou nog steeds dit kneuzenelftal toezingen, ik zou het niet kunnen.
pi_65709627
Eindelijk een mooie opening. En dan
pi_65709652
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:38 schreef TIM-846 het volgende:
Eindelijk een mooie opening. En dan
Dan legt die faalhaas van een Sarpong hem af Hij kon zo doorlopen!!
pi_65709653
Na een uur spelen heb ik het ook wel opgegeven dat we nog de winst of op z'n minst een gelijkspel eruit kunnen slepen.
pi_65709666
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb ook echt niet meer het gevoel dat we uberhaupt gaan scoren.
ik ook niet. Heracles speelt trouwens ook gewoon goed.
Hopelijk is Marco realistisch genoeg om zichzelf en de spelers groep volledig af te branden na de wedstrijd.
pi_65709669
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Precies. En al die pannenkoeken hier maar roepen dat de opmars met van Basten ingezet is
Wake up.
Ik kan me de krantenkoppen na NEC nog herinneren . "Ajax geeft een signaal af."

Signaal van nog steeds poep ja, en iedereen kan nog altijd punten afpakken van ons. Zelfs FC Bal op het Dak 12.
pi_65709683
strafkamp naar siberie zeg ik je!!1
pi_65709695
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan legt die faalhaas van een Sarpong hem af Hij kon zo doorlopen!!
Sarpong . Dan noem je iemand.

Wat is hij slecht.
pi_65709710
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:39 schreef toma het volgende:

[..]

ik ook niet. Heracles speelt trouwens ook gewoon goed.
Hopelijk is Marco realistisch genoeg om zichzelf en de spelers groep volledig af te branden na de wedstrijd.
Nee joh. Hij zegt waarschijnlijk dat die faalhazen inzet hebben getoond.
pi_65709730
Jezus, wat een lucky doelpunt
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:40:56 #124
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_65709761
hehe, eindelijk..
pi_65709764
Ik pak nog een biertje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: