als dat het enige was stond je niet met 0-2 achterquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:28 schreef Freezor het volgende:
Jezus, ik snap echt niet dat iedereen hier het spel zo slecht vindt. De bal komt vaak genoeg voor de goal en het scheelt steeds een metertje of die bal zit er in. Er moet gewoon één bal even goed vallen en daarna vallen de doelpunten weer als bosjes uit de lucht.
Let maar eens op. Als ze dit nog winnen ga ik een tekening maken voor Ricky vd Berg.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen verwarming?Hebben ze het bij PSV wel iets beter geregeld
.
Maar dit verliezen ze niet hoor.
Ajax, winquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:30 schreef toma het volgende:
[..]
Let maar eens op. Als ze dit nog winnen ga ik een tekening maken voor Ricky vd Berg.
Jongen, er zit TOTAAL geen lijn in het spel, geen verzorgde aanval, geen opbouw van de kanten, alles, maar dan ook alles rust op individuele kwaliteiten van Suarez en de andere aanvallers in mindere mate. Suarez is uit vorm -> einde verhaal. Je scoort niet voor niets 3 (!!!!!!!!!!!) wedstrijden niet op rij hoor!!!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:28 schreef Freezor het volgende:
Jezus, ik snap echt niet dat iedereen hier het spel zo slecht vindt. De bal komt vaak genoeg voor de goal en het scheelt steeds een metertje of die bal zit er in. Er moet gewoon één bal even goed vallen en daarna vallen de doelpunten weer als bosjes uit de lucht.
Scorebordjournalistiek.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
als dat het enige was stond je niet met 0-2 achter
Dikke onzin, Van den Berg: Schot op de paal en ook vlak na de 0-1 een bal van 3 meter over een leeg doel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:15 schreef twi het volgende:
[..]Die gasten weten niet wat ze gebeurt: twee kansen, twee goals en Ajax schiet er geen in.
Pure vormcrisis.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:30 schreef Nashje het volgende:
Suarez is zwaar uit vorm, sinds Groningen.
Er moet iets gebeurd zijn...
Marco zou moeten weten dat ze dat bij Milan beter doen met voor iedere linie aparte trainers.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:30 schreef Rumille het volgende:
Die voorzetten
Dat doe ik nog met m'n ogen dicht beter.
Ga daar eens op trainen
QFTquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jongen, er zit TOTAAL geen lijn in het spel, geen verzorgde aanval, geen opbouw van de kanten, alles, maar dan ook alles rust op individuele kwaliteiten van Suarez en de andere aanvallers in mindere mate. Suarez is uit vorm -> einde verhaal. Je scoort niet voor niets 3 (!!!!!!!!!!!) wedstrijden niet op rij hoor!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |