Ja daar ben ik dus ook bang voor. Nu kom je met geluk op gelijke hoogte, maar leren ze ervan? Vast niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:43 schreef TIM-846 het volgende:
Sjongejonge. Dit ga je niet menen
Wat een prutsers. Krijg je dit. Dadelijk gaat Marco nog zeggen dat dit verdiend was
Ja die staat dus tegen Vitesse weer gewoon wissel of op de tribune.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:44 schreef PaRaR het volgende:
Siem met de assist en de versierde penal, of niet?
Is het feyenoord publiek ook aanwezig?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:47 schreef Scorpie het volgende:
Kijk dat publiek dan uit hun dak gaan bij de 2-2
Triest eigenlijk.
het zal wel aan mij liggen, maar al schieten ze er nog 4 in, dit gaat niet meer goed voelen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:47 schreef Scorpie het volgende:
Triest eigenlijk.
inderdaad. Dan moet je je cynisme ook doortrekken, tenzij je blijft aanmoedigen bij een 0-2 achterstand.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:47 schreef Scorpie het volgende:
Triest eigenlijk.
Doe jij niet zo triest, als je daar zit zing je heus wel mee hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:47 schreef Scorpie het volgende:
Triest eigenlijk.
Er lukt nog niks hoor. Je hebt gewoon een lucky bal en een penalty meegekregen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:47 schreef PiraatPiet het volgende:
Wat een raar spelletje is het ook, nu lukken de aanvallen wel ineens en is Heracles net Ajax.
Maak je het nou uit?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
het zal wel aan mij liggen, maar al schieten ze er nog 4 in, dit gaat niet meer goed voelen.
uiteraard nietquote:
Vaker de afvallende bal, vaker een duel winnen en na de 2-2 3 mooie aanvallen achter elkaar.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er lukt nog niks hoor. Je hebt gewoon een lucky bal en een penalty meegekregen.
Voor dat geld kom ik hem persoonlijk brengen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:51 schreef sammeh het volgende:
Ik bel milaan alvast dat 40mln wel goed is
De helft is ook goedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:51 schreef sammeh het volgende:
Ik bel milaan alvast dat 40mln wel goed is
Zijn we daar ook uit, ik haal de strik alvast..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor dat geld kom ik hem persoonlijk brengen.
Maar dan kan Marco dadelijk wel zeggen dat ze strijd hebben getoondquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:00 schreef Steeven het volgende:
Nu wil Ajax nog even snel de hele wedstrijd inhalen, hadden ze vanaf de aftrap moeten doen.
Laat me raden: llange bal naar voren?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:03 schreef Scorpie het volgende:
Steek met een snelle hervattingHet moet niet gekker worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |