quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:35 schreef ReMcOrE het volgende:
hopelijk doet Braafheid het vanavond goed(als hij minuten krijgt...)
quote:'Braafheid maakt zijn debuut in de basisopstelling'
10/02/2009 21:21
Bert van Marwijk laat Edson Braafheid woensdag in het oefenduel met Tunesië waarschijnlijk debuteren in Oranje. De bondscoach stelt de verdediger op als linksback, bleek dinsdag uit de afsluitende training van Oranje.
De 25-jarige verdediger van FC Twente profiteert van de blessures van Giovanni van Bronckhorst en Tim de Cler. Beide Feyenoorders maken geen deel uit van de selectie die naar Tunesië is afgereisd.
Rafael van der Vaart en Klaas-Jan Huntelaar behoren niet tot de vermoedelijke opstelling. De spelers van Real Madrid hebben in Spanje geen basisplaats en worden daarom ook door Van Marwijk aan de kant gehouden.
Daarnaast schijnt FC Twente achter Van Wolfswinkel aan te zitten als mogelijke opvolger voor Arnautovic?quote:Braafheid gaat nog niet in op aanbod FC Twente
11/02/2009 10:05
EXCLUSIEF - Edson Braafheid neemt een afwachtende houding aan in de onderhandelingen met FC Twente over een nieuw contract. De 25-jarige linksback kan in Enschede tot medio 2012 bijtekenen.
'Wij hebben Edson een goede aanbieding gedaan, maar hij heeft ons laten weten geen haast te hebben', aldus voorzitter Joop Munsterman. Zijn contract bij Twente loopt medio volgend jaar af.
Als Braafheid weigert te verlengen is de club genoodzaakt hem komende zomer te verkopen om nog iets van een transfersom veilig te stellen. De linksback maakt deze week voor het eerst deel uit van de selectie van het Nederlands elftal dat woensdag aantreedt in en tegen Tunesië.
Braafheid is in Enschede bezig aan zijn derde seizoen. De verdediger is afkomstig uit de jeugdopleiding van FC Utrecht, waar hij ook debuteerde in het eerste elftal.
van Wolfswinkel llijkt me inderdaad ook een goeie opvolger. Maar het lijkt me eerder een opvolger voor Kufo dan voor Arnautovic.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Daarnaast schijnt FC Twente achter Van Wolfswinkel aan te zitten als mogelijke opvolger voor Arnautovic?
Lijkt hij mij persoonlijk ook meer het type voor.. Niettemin meldt VIquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
van Wolfswinkel llijkt me inderdaad ook een goeie opvolger. Maar het lijkt me eerder een opvolger voor Kufo dan voor Arnautovic.
quote:Van Wolfswinkel wil minimaal dit seizoen afmaken bij Vitesse omdat hij in Arnhem verzekerd is van een basisplaats terwijl hij in Alkmaar en Enschede met het oog op de lange termijn gehaald zou worden. Daar wordt rekening gehouden met het vertrek van Mounir El Hamdaoui en Marko Arnautovic.
Ik vind van Wolfswinkel een echte spits. Het lijkt me echt geen rechtsbuiten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:39 schreef thewishmaster het volgende:
Als N'Kufo blijft heeft het voor hem geen zin om naar FC Twente te gaan of hij moet ook rechtsbuiten kunnen spelen.
Bovendien heb ik het idee dat N'Kufo eigenlijk nooit geblesseerd of geschorst is, dus dan zou hij wel erg weinig speelminuten maken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik vind van Wolfswinkel een echte spits. Het lijkt me echt geen rechtsbuiten.
Ben het dus met je eens dat als Kufo blijft, van Wolfswinkel weinig kans maakt op een basisplek.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:43 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Bovendien heb ik het idee dat N'Kufo eigenlijk nooit geblesseerd of geschorst is, dus dan zou hij wel erg weinig speelminuten maken.
inderdaad nooit geblesseerd/geschorst.quote:2003/04 FC Twente Nederland Eredivisie 28 14
2004/05 FC Twente Nederland Eredivisie 32 16
2005/06 FC Twente Nederland Eredivisie 32 12
2006/07 FC Twente Nederland Eredivisie 34 22
2007/08 FC Twente Nederland Eredivisie 34 22
2008/09 FC Twente Nederland Eredivisie 22 12
vorig jaar Twente - Getafequote:Op woensdag 11 februari 2009 10:46 schreef Rikketik het volgende:
In zijn eerste jaren kreeg hij nog wel eens een rode kaart, maar dat doet hij nu ook niet meer.
dat is toch welquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
[..]
inderdaad nooit geblesseerd/geschorst.
vooral de afgelopen 2 jaar zeg. Alles gespeeld.
Zie je niet vaak van een spits moet ik zeggen.
Volledig begrijpelijk dat Braafheid zijn contract niet wil openbreken, jammer, maar begrijpelijk,quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Daarnaast schijnt FC Twente achter Van Wolfswinkel aan te zitten als mogelijke opvolger voor Arnautovic?
Na al die stunts die Munsterman uithaalde met spelers die naar een grotere club wilden heel begrijpelijk jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:47 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Volledig begrijpelijk dat Braafheid zijn contract niet wil openbreken, jammer, maar begrijpelijk,
Of hij wil gewoon hogerop.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:04 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Na al die stunts die Munsterman uithaalde met spelers die naar een grotere club wilden heel begrijpelijk ja.
Als hij definitief aanhaakt bij Oranje zie ik dat ook wel gebeuren.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en denkt dan waarschijnlijk die stap ook te kunnen maken komende zomer...
gewoon spelen zoals hij ook bij Twente doet, dan verovert hij wel een plekjequote:Op woensdag 11 februari 2009 19:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als hij definitief aanhaakt bij Oranje zie ik dat ook wel gebeuren.
Hij heeft dan nu ook weinig concurrentie.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon spelen zoals hij ook bij Twente doet, dan verovert hij wel een plekje
dus Oranje = zekerheidje?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft dan nu ook weinig concurrentie.
Van Bronckhorst, die al flink op leeftijd is in 2010.
De Cler die echt geen pepernoot raakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |