quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:38 schreef starla het volgende:
Twente heeft de traditie hoog te houden dat ze verliezen van degradatiekandidaten, dus ik moet het nog zien allemaal....
Geen enkele vorm van aandacht gevenquote:Op zondag 8 februari 2009 22:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ach, daar hebben we die sukkel van een Boys1985 ook weer
Jup!quote:Op zondag 8 februari 2009 21:40 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Voor mij vielen er een paar achterover bij het juichen, waardoor ik zelf ook tussen twee rijen stoeltjes terecht kwam... niks aan overgehouden gelukkig
Supporteren is gevaarlijk dus... was het niet Lamzak die een tijd geleden zijn schouder uit de kom had tijdens het juichen?
Ja, gingen daar nou een paar plastic kuipstoeltjes in de hens?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:29 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Jup!
Zelf niets overgehouden aan vanmiddag behalve zwartgeblakerde longen
quote:FC Twente legt basisspeler Brama vast tot medio 2012
09/02/2009 20:38
Wout Brama heeft zijn handtekening gezet onder een contract dat hem tot medio 2012 aan FC Twente bindt. De 22-jarige middenvelder is dit seizoen een vaste waarde in het elftal van trainer Steve McClaren.
Brama begon in de huidige jaargang 21 van de 22 competitieduels in de basis bij FC Twente. Eerder was de middenvelder basisspeler tijdens het seizoen 2005/06, in de twee daaropvolgende jaren zweefde hij tussen bank en basis.
Jeugdinternational Brama hoopt binnenkort zijn honderdste duel in de Eredivisie te spelen. Zijn teller staat na de afgelopen speelronde op 95. Scoren deed de middenvelder nog niet.
Supernieuws natuurlijk, de nieuwe Cocu van oranje.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:15 schreef Mark-Hgl het volgende:
Oladie olada Woutje Bramaaaaa, jalalalala![]()
Toch wel zonder clausule hopelijk?
Laat hem eerst nog maar eens een stap zetten richting het niveau van een speler als Schaars, de Zeeuw. Een speler die in mijn ogen tussen de top en subtop inhangt in Nederland. Speelt erg goed als het team goed draait. Voert z'n taak ook in slechte wedstrijden uit. Maar moet op dat moment dominanter worden, simpeler spelen, niet alleen voor de snelle combinatie gaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:11 schreef need2009 het volgende:
[..]
Supernieuws natuurlijk, de nieuwe Cocu van oranje.
en hij mag ook wel 's een keer gaan scorenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:43 schreef Solstice het volgende:
[..]
Laat hem eerst nog maar eens een stap zetten richting het niveau van een speler als Schaars, de Zeeuw. Een speler die in mijn ogen tussen de top en subtop inhangt in Nederland. Speelt erg goed als het team goed draait. Voert z'n taak ook in slechte wedstrijden uit. Maar moet op dat moment dominanter worden, simpeler spelen, niet alleen voor de snelle combinatie gaan.
Weet ik nog niet... hoop van welquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:50 schreef poehej het volgende:
Nog mensen die volgende week naar Sparta gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |