Veel te slap begonnen. De Graafschap was ook gewoon goed trouwens.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Jammer Twente, hoe kon dit gebeuren?
de cijfers op twente.net laat dat ook zienquote:Op zondag 8 februari 2009 19:03 schreef Mark-Hgl het volgende:
Tweede helft was dramatisch van Twente kant. Met name Elia heeft geen bal goed geraakt
omdat hij genoeg verdient dankzij ons land, dan mag je je ook wel aanpassen aan dat landquote:Op zondag 8 februari 2009 19:40 schreef Rikketik het volgende:
Waarom zou hij Nederland moeten leren?
Ik zie niet in waarom. Hij woont in Duitsland en zijn Nederlands is dermate goed dat hij zich verstaanbaar kan maken op het veld.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:41 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
omdat hij genoeg verdient dankzij ons land, dan mag je je ook wel aanpassen aan dat land
Preciesquote:Op zondag 8 februari 2009 20:19 schreef Merson het volgende:
Nkufo kan toch gewoon 'goed' Nederlands, maar omdat hij vindt dat je in interviews snel verkeerd begrepen wordt, geeft hij interviews in het engels of duits, omdat hij zich daarin beter kan verwoorden dan in het Nederlands?
Voor mij vielen er een paar achterover bij het juichen, waardoor ik zelf ook tussen twee rijen stoeltjes terecht kwam... niks aan overgehouden gelukkigquote:Op zondag 8 februari 2009 20:00 schreef Sieps het volgende:
Volgens mij heb ik bij de 2-2 een spier verrekt bij het juichen, godver wat doet dat zeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |