Ik hoop niet op eenzelfde wedstrijd als vorig jaar. Als Twente snel scoort komt het wel goed.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:15 schreef Solstice het volgende:
Post-aantal opkrikken ?Geef dan meteen even een voorspelling voor de wedstrijd tegen de Graafschap. Ik zeg zelf 0-3, Twente erg scherp voor de rust, en na de rust wat andere jongens een kans geven.
't is geen oefenwedstrijd he. Maar als ze net zo spelen als tegen NAC moet het wel goedkomen. Ik ga voor 1-2.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:15 schreef Solstice het volgende:
Post-aantal opkrikken ?Geef dan meteen even een voorspelling voor de wedstrijd tegen de Graafschap. Ik zeg zelf 0-3, Twente erg scherp voor de rust, en na de rust wat andere jongens een kans geven.
Zo bedoel ik het ook niet. Ik verwacht aardig wat tegenstand van de Graafschap. Maar als Twente voetbalt als tegen NAC moet het idd goedkomen. Met die wissels ga je er ook weinig op achteruit, en bv. Douglas kan wel wat speeltijd gebruiken met het oog op Marseille.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
't is geen oefenwedstrijd he. Maar als ze net zo spelen als tegen NAC moet het wel goedkomen. Ik ga voor 1-2.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:53 schreef Erosjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto komt van Tctubantia.nl,
Supermooi!
inderdaad heerlijke foto!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:53 schreef Erosjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto komt van Tctubantia.nl,
Supermooi!
ik had ook geen puntverlies verwacht. gewoon winnen morgen. az krijgt nog wel een lastig programmaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Getver, Na een 0-1 staat AZ nu 2-1 voor
Het zijn 2 motivaties voor 1 doel, wedstrijden winnen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:04 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Laten we eerst maar proberen Ajax, Heerenveen en PSV achter ons te houden. Da's al moeilijk genoeg. Daarna maar eens kijken naar AZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |