van Wolfswinkel llijkt me inderdaad ook een goeie opvolger. Maar het lijkt me eerder een opvolger voor Kufo dan voor Arnautovic.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Daarnaast schijnt FC Twente achter Van Wolfswinkel aan te zitten als mogelijke opvolger voor Arnautovic?
Lijkt hij mij persoonlijk ook meer het type voor.. Niettemin meldt VIquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
van Wolfswinkel llijkt me inderdaad ook een goeie opvolger. Maar het lijkt me eerder een opvolger voor Kufo dan voor Arnautovic.
quote:Van Wolfswinkel wil minimaal dit seizoen afmaken bij Vitesse omdat hij in Arnhem verzekerd is van een basisplaats terwijl hij in Alkmaar en Enschede met het oog op de lange termijn gehaald zou worden. Daar wordt rekening gehouden met het vertrek van Mounir El Hamdaoui en Marko Arnautovic.
Ik vind van Wolfswinkel een echte spits. Het lijkt me echt geen rechtsbuiten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:39 schreef thewishmaster het volgende:
Als N'Kufo blijft heeft het voor hem geen zin om naar FC Twente te gaan of hij moet ook rechtsbuiten kunnen spelen.
Bovendien heb ik het idee dat N'Kufo eigenlijk nooit geblesseerd of geschorst is, dus dan zou hij wel erg weinig speelminuten maken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik vind van Wolfswinkel een echte spits. Het lijkt me echt geen rechtsbuiten.
Ben het dus met je eens dat als Kufo blijft, van Wolfswinkel weinig kans maakt op een basisplek.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:43 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Bovendien heb ik het idee dat N'Kufo eigenlijk nooit geblesseerd of geschorst is, dus dan zou hij wel erg weinig speelminuten maken.
inderdaad nooit geblesseerd/geschorst.quote:2003/04 FC Twente Nederland Eredivisie 28 14
2004/05 FC Twente Nederland Eredivisie 32 16
2005/06 FC Twente Nederland Eredivisie 32 12
2006/07 FC Twente Nederland Eredivisie 34 22
2007/08 FC Twente Nederland Eredivisie 34 22
2008/09 FC Twente Nederland Eredivisie 22 12
vorig jaar Twente - Getafequote:Op woensdag 11 februari 2009 10:46 schreef Rikketik het volgende:
In zijn eerste jaren kreeg hij nog wel eens een rode kaart, maar dat doet hij nu ook niet meer.
dat is toch welquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
[..]
inderdaad nooit geblesseerd/geschorst.
vooral de afgelopen 2 jaar zeg. Alles gespeeld.
Zie je niet vaak van een spits moet ik zeggen.
Volledig begrijpelijk dat Braafheid zijn contract niet wil openbreken, jammer, maar begrijpelijk,quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Daarnaast schijnt FC Twente achter Van Wolfswinkel aan te zitten als mogelijke opvolger voor Arnautovic?
Na al die stunts die Munsterman uithaalde met spelers die naar een grotere club wilden heel begrijpelijk jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:47 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Volledig begrijpelijk dat Braafheid zijn contract niet wil openbreken, jammer, maar begrijpelijk,
Of hij wil gewoon hogerop.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:04 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Na al die stunts die Munsterman uithaalde met spelers die naar een grotere club wilden heel begrijpelijk ja.
Als hij definitief aanhaakt bij Oranje zie ik dat ook wel gebeuren.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en denkt dan waarschijnlijk die stap ook te kunnen maken komende zomer...
gewoon spelen zoals hij ook bij Twente doet, dan verovert hij wel een plekjequote:Op woensdag 11 februari 2009 19:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als hij definitief aanhaakt bij Oranje zie ik dat ook wel gebeuren.
Hij heeft dan nu ook weinig concurrentie.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon spelen zoals hij ook bij Twente doet, dan verovert hij wel een plekje
dus Oranje = zekerheidje?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft dan nu ook weinig concurrentie.
Van Bronckhorst, die al flink op leeftijd is in 2010.
De Cler die echt geen pepernoot raakt.
Mooi, mooiquote:Voor het eerst in de geschiedenis zal het Nederlands elftal een interland spelen in Enschede. De Grolsch Veste zal op 5 september van dit jaar als speelplaats dienen voor de oefeninterland tussen Nederland en Japan, aldus De Telegraaf.
De ploeg van Bert van Marwijk zal op deze zaterdag vanwege het tijdsverschil met Japan al vroeg in de middag in actie komen om het mogelijk te maken de wedstrijd in de avond in Japan uit te kunnen zenden. Vier dagen later speelt Oranje de laatste WK-kwalificatiewedstrijd in Groep 9 in Glasgow tegen Schotland.
De KNVB wil in oktober van dit jaar, als er van 6 tot en met 14 oktober geen interlands op het programma staan, een reis maken met Oranje naar het Oosten. Er zijn gesprekken om één of twee interlands te spelen in Dubai, Oman, India en/of Iran. Later dit jaar zal daarover een beslissing vallen. De bedoeling is om in november het interlandjaar af te sluiten met een vriendschappelijke interland op eigen bodem.
Fantastisch inderdaadquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mooi, mooiEindelijk een keer Oranje dicht bij huis kunnen bekijken. Wel zo eerlijk dacht ik.
Zie maar eens kaarten te krijgen.... Volgens mij is het bij andere wedstrijden nooit uitverkocht. Maar in een stadion met 24.000 plekken gaat dat allemaal wat makkelijker.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mooi, mooiEindelijk een keer Oranje dicht bij huis kunnen bekijken. Wel zo eerlijk dacht ik.
de voorronde cl is altijd begin augustus. En Twente zal er maar aan moeten wennen aan bovengemiddeld gebruik van de grasmat, nu ook met al die europese duelsquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:34 schreef tukkeronline het volgende:
Leuk voor de Veste en voor Enschede, maar meer ook niet.
Bovendien gaan de meeste kaarten toch naar de bobo's en sponsoren. Dat klapvee zit de hele wedstrijd, dus de stoeltjes zullen weer mooi schoon zijn na die pot. Alleen 5 september, is dat niet in de buurt van bv. voorronde CL die Twente misschien gaat halen, waardoor het veld in die periode bovengemiddeld gebruikt gaat worden, en dit de kwaliteit gaat aan tasten?
Ja, daarvoor zijn die lampen aangeschaft.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:31 schreef Damzkieee het volgende:
Dat veld is ubertriest, dat moet ik wel zeggen. Kwam ook door de uitbouw toch, dat er daardoor minder zonlicht op het veld kwam?
een tonquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:12 schreef Solstice het volgende:
Vraag me wel af wat dat financiëel nou oplevert voor de club trouwens.
quote:SANDER BOSCHKER VERLENGT CONTRACT
12-02-2009
FC Twente en Sander Boschker hebben overeenstemming bereikt over een nieuw contract. De verbintenis met 38-jarige doelman liep komende zomer af, maar is nu verlengd tot medio 2011. Boschker debuteerde in het seizoen 1989/1990 voor FC Twente en speelde tot dusver 501 competitiewedstrijden voor de Enschedese club.
Met uitzondering van het seizoen 2003/2004 speelde Sander Boschker in zijn carrière onafgebroken voor FC Twente. Boschker, die op zestienjarige leeftijd overkwam van Longa ´30 uit Lichtenvoorde, is bezig aan zijn negentiende seizoen bij de Tukkers.
Bron: Fctwente.nl
15 jaarquote:FC Twente haalt Hongaars talent naar Nederland
FC Twente heeft opnieuw een toptalent van vreemde bodem binnengehaald. De club uit Enschede voegt de vijftienjarige Máté Szolga uit Hongarije aan de jeugdopleiding toe. Dat meldt AD/Sportwereld donderdagavond. Szolga geldt als één van de grootste talenten van zijn generatie en werd de afgelopen maanden uitvoerig gescout door de Twentenaren. De jeugdige Hongaar komt over van Akademie Szombathely, alwaar hij de positie van rechteraanvaller bezette.
FC Twente is de laatste tijd bijzonder actief in het versterken van haar jeugdopleiding. De Fin Petteri Pennanen (18), de Tsjech Martin Sus (18) en de Noor Flamur Kastrati (17) werden de afgelopen weken toegevoegd aan de beloftenselectie van trainer Cees Lok.
Ik zou sowieso 1 van beide halen als ik Twente was voordat een andere club er mee weggaat.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:54 schreef Dos37 het volgende:
Niks aan de hand dus met Sander, zoals ik al verwachte. Blij dat ie blijft maar hoop wel dat Twente zo leep is om een Vorm/Velthuizen wel te volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |