Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:03 schreef tukkeronline het volgende:
ik wacht liever tot we weer met z'n allen op de Markt staan te vieren dat weer de (voorronde) van de CL is bereikt![]()
Het was vorig jaar inderdaad anders, toen werd er tussen plaatsen 2 t/m 5 gestreden om voorronde CL. Dat leidde tot de idiote situatie dat een club die vierde werd de voorronde CL inging. Misschien lukt het FC Twente dit jaar zonder hulp van de play-offs.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:23 schreef Tharalom het volgende:
Dankjewel voor je uitleg! Vorig aar of dat jaar ervoor was het toch anders of niet? Ik wist dat ze het weer gingen vernaderen maar niet per wanneer. Dankjewel!
En die club heette FC TWentequote:Op donderdag 5 februari 2009 12:35 schreef thewishmaster het volgende:
Dat leidde tot de idiote situatie dat een club die vierde werd de voorronde CL inging.
Nu was de tegenstander ook Arsenal, dus wat dat betreft weinig verandering (voor Twente dan). Geldt dat voor Ajax en PSV ook? Zij staan veel hoger op de UEFA-ranglijst, en zijn vast wle geplaatst, als ze nog 2e worden dit seizoen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
Plus dat je nu 2 voorrondes moet spelen en de laatste voorronde tegen een nummer 4 van een van de grote landen kan zijn....
12,50 lange zijde, tja het is ook op tv en sinds mijn reistijd op een doordeweekse dag >2 uur is, denk ik toch dat ik tv kijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:01 schreef ReMcOrE het volgende:
kaartjes voor bekerwedstrijd tegen De Graafschap kosten maar ¤ 10![]()
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=8143
Gaan ze ook nooit uitverkopen dunkt mequote:Op donderdag 5 februari 2009 16:01 schreef ReMcOrE het volgende:
kaartjes voor bekerwedstrijd tegen De Graafschap kosten maar ¤ 10![]()
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=8143
Halve finale was 20.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gaan ze ook nooit uitverkopen dunkt me
Niet duur trouwenswij moesten vorig jaar 15 aftikken.
Dat was halve finale
8e idd. Kwart was uit.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ohw, dan was de kwartfinale 15.
ik ookquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:12 schreef ReMcOrE het volgende:
kameraad gaat wel mee naar Graafschap, dat is sowieso 1
Geweldig voor Braafheidquote:Braafheid in Oranje
ZEIST - Bondscoach Bert van Marwijk heeft Edson Braafheid van FC Twente definitief opgenomen voor de oefeninterland van het Nederlands elftal tegen Tunesië. Het is voor de 25-jarige verdediger de eerste keer dat hij bij de A-selectie zit. Braafheid speelde al wel een interland voor Nederland B. In totaal heeft Van Marwijk 21 spelers geselecteerd.
juist!quote:
inderdaadquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:21 schreef Solstice het volgende:
Het was volgens mij geen toeval dat met de inbreng van Janssen, Elia ook weer begon te draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |