Veel te slap begonnen. De Graafschap was ook gewoon goed trouwens.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Jammer Twente, hoe kon dit gebeuren?
de cijfers op twente.net laat dat ook zienquote:Op zondag 8 februari 2009 19:03 schreef Mark-Hgl het volgende:
Tweede helft was dramatisch van Twente kant. Met name Elia heeft geen bal goed geraakt
omdat hij genoeg verdient dankzij ons land, dan mag je je ook wel aanpassen aan dat landquote:Op zondag 8 februari 2009 19:40 schreef Rikketik het volgende:
Waarom zou hij Nederland moeten leren?
Ik zie niet in waarom. Hij woont in Duitsland en zijn Nederlands is dermate goed dat hij zich verstaanbaar kan maken op het veld.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:41 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
omdat hij genoeg verdient dankzij ons land, dan mag je je ook wel aanpassen aan dat land
Preciesquote:Op zondag 8 februari 2009 20:19 schreef Merson het volgende:
Nkufo kan toch gewoon 'goed' Nederlands, maar omdat hij vindt dat je in interviews snel verkeerd begrepen wordt, geeft hij interviews in het engels of duits, omdat hij zich daarin beter kan verwoorden dan in het Nederlands?
Voor mij vielen er een paar achterover bij het juichen, waardoor ik zelf ook tussen twee rijen stoeltjes terecht kwam... niks aan overgehouden gelukkigquote:Op zondag 8 februari 2009 20:00 schreef Sieps het volgende:
Volgens mij heb ik bij de 2-2 een spier verrekt bij het juichen, godver wat doet dat zeer
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:38 schreef starla het volgende:
Twente heeft de traditie hoog te houden dat ze verliezen van degradatiekandidaten, dus ik moet het nog zien allemaal....
Geen enkele vorm van aandacht gevenquote:Op zondag 8 februari 2009 22:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ach, daar hebben we die sukkel van een Boys1985 ook weer
Jup!quote:Op zondag 8 februari 2009 21:40 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Voor mij vielen er een paar achterover bij het juichen, waardoor ik zelf ook tussen twee rijen stoeltjes terecht kwam... niks aan overgehouden gelukkig
Supporteren is gevaarlijk dus... was het niet Lamzak die een tijd geleden zijn schouder uit de kom had tijdens het juichen?
Ja, gingen daar nou een paar plastic kuipstoeltjes in de hens?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:29 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Jup!
Zelf niets overgehouden aan vanmiddag behalve zwartgeblakerde longen
quote:FC Twente legt basisspeler Brama vast tot medio 2012
09/02/2009 20:38
Wout Brama heeft zijn handtekening gezet onder een contract dat hem tot medio 2012 aan FC Twente bindt. De 22-jarige middenvelder is dit seizoen een vaste waarde in het elftal van trainer Steve McClaren.
Brama begon in de huidige jaargang 21 van de 22 competitieduels in de basis bij FC Twente. Eerder was de middenvelder basisspeler tijdens het seizoen 2005/06, in de twee daaropvolgende jaren zweefde hij tussen bank en basis.
Jeugdinternational Brama hoopt binnenkort zijn honderdste duel in de Eredivisie te spelen. Zijn teller staat na de afgelopen speelronde op 95. Scoren deed de middenvelder nog niet.
Supernieuws natuurlijk, de nieuwe Cocu van oranje.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:15 schreef Mark-Hgl het volgende:
Oladie olada Woutje Bramaaaaa, jalalalala![]()
Toch wel zonder clausule hopelijk?
Laat hem eerst nog maar eens een stap zetten richting het niveau van een speler als Schaars, de Zeeuw. Een speler die in mijn ogen tussen de top en subtop inhangt in Nederland. Speelt erg goed als het team goed draait. Voert z'n taak ook in slechte wedstrijden uit. Maar moet op dat moment dominanter worden, simpeler spelen, niet alleen voor de snelle combinatie gaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:11 schreef need2009 het volgende:
[..]
Supernieuws natuurlijk, de nieuwe Cocu van oranje.
en hij mag ook wel 's een keer gaan scorenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:43 schreef Solstice het volgende:
[..]
Laat hem eerst nog maar eens een stap zetten richting het niveau van een speler als Schaars, de Zeeuw. Een speler die in mijn ogen tussen de top en subtop inhangt in Nederland. Speelt erg goed als het team goed draait. Voert z'n taak ook in slechte wedstrijden uit. Maar moet op dat moment dominanter worden, simpeler spelen, niet alleen voor de snelle combinatie gaan.
Weet ik nog niet... hoop van welquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:50 schreef poehej het volgende:
Nog mensen die volgende week naar Sparta gaan?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:35 schreef ReMcOrE het volgende:
hopelijk doet Braafheid het vanavond goed(als hij minuten krijgt...)
quote:'Braafheid maakt zijn debuut in de basisopstelling'
10/02/2009 21:21
Bert van Marwijk laat Edson Braafheid woensdag in het oefenduel met Tunesië waarschijnlijk debuteren in Oranje. De bondscoach stelt de verdediger op als linksback, bleek dinsdag uit de afsluitende training van Oranje.
De 25-jarige verdediger van FC Twente profiteert van de blessures van Giovanni van Bronckhorst en Tim de Cler. Beide Feyenoorders maken geen deel uit van de selectie die naar Tunesië is afgereisd.
Rafael van der Vaart en Klaas-Jan Huntelaar behoren niet tot de vermoedelijke opstelling. De spelers van Real Madrid hebben in Spanje geen basisplaats en worden daarom ook door Van Marwijk aan de kant gehouden.
Daarnaast schijnt FC Twente achter Van Wolfswinkel aan te zitten als mogelijke opvolger voor Arnautovic?quote:Braafheid gaat nog niet in op aanbod FC Twente
11/02/2009 10:05
EXCLUSIEF - Edson Braafheid neemt een afwachtende houding aan in de onderhandelingen met FC Twente over een nieuw contract. De 25-jarige linksback kan in Enschede tot medio 2012 bijtekenen.
'Wij hebben Edson een goede aanbieding gedaan, maar hij heeft ons laten weten geen haast te hebben', aldus voorzitter Joop Munsterman. Zijn contract bij Twente loopt medio volgend jaar af.
Als Braafheid weigert te verlengen is de club genoodzaakt hem komende zomer te verkopen om nog iets van een transfersom veilig te stellen. De linksback maakt deze week voor het eerst deel uit van de selectie van het Nederlands elftal dat woensdag aantreedt in en tegen Tunesië.
Braafheid is in Enschede bezig aan zijn derde seizoen. De verdediger is afkomstig uit de jeugdopleiding van FC Utrecht, waar hij ook debuteerde in het eerste elftal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |