beker of competitie?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:38 schreef kastanova het volgende:
Hmmmz, zit er aan te denken om naar de Graafschap te gaan.
Beker... Althans, is er uberhaupt aan die kaartjes te kómen?quote:
die verkoop is nog niet begonnen, maar denk dat er wel genoeg kaartjes ter beschikking komenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Beker... Althans, is er uberhaupt aan die kaartjes te kómen?
Denk dat dat wel mee valtquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:48 schreef Damzkieee het volgende:
Vanavond stiekem effe gluren bij jullie
Niet doorvertellen he, dan word ik gelynched in de trein
Mwoah, dat denk ik niet. In Borne moet je niet het Twentecafe binnenkomen met Heracles outfit. Denk dat het in de trein ook niet echt zal worden gewaardeerd. Maar aangezien Borne klein is ga ik incognitoquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:12 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Denk dat dat wel mee valt
Je kunt gerust met een complete Heracles outfit bij ons op de tribune gaan zitten. Je wordt vast een aantal keren vreemd aangekeken. Maar daar zal het wel mee op houden.
Wat is dit danquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mwoah, dat denk ik niet. In Borne moet je niet het Twentecafe binnenkomen met Heracles outfit. Denk dat het in de trein ook niet echt zal worden gewaardeerd. Maar aangezien Borne klein is ga ik incognito
hehehequote:
Zal die naar az gaan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:27 schreef Rikketik het volgende:
Boschker siert deze week de cover van de VI.
Met bijbehorend artikel natuurlijk.
en terechtquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:27 schreef Rikketik het volgende:
Boschker siert deze week de cover van de VI.
Met bijbehorend artikel natuurlijk.
Qua bedpartners is hem dat niet geluktquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en terechtalleen jammer dat vanmorgen de Tubantia een rijtje plaatste van voetballers met de meeste wedstrijden in de Eredivisie; daar staat Boschker nu 11e. maar boven hem (wat ik zo nog weet) alleen maar lui die voor meerdere clubs gespeeld hebben, terwijl Sander 500x Eredivisie voor FCT heeft! lijkt me dat hij in een ander rijtje (mensen met veel wedstrijden voor 1 club) toch wat hoger komt
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Qua bedpartners is hem dat niet gelukt
Toptien meeste duels voor één Eredivisieclubquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:20 schreef ReMcOrE het volgende:
ben wel benieuwd hoeveel voetballers > 500 wedstrijden voor 1 club in de Eredivisie gespeeld hebben!!
Dat moet niet nodig zijn. Twente moet gewoon met goed voetbal winnen met 2/3-0quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:58 schreef Neleos het volgende:
Hup Twente. Hopen dat ze winnen vanavond, maakt niet uit hoe, desnoods 1-0 via een onterecht gegeven strafschop.
dus nog 1 seizoen doorgaan en hij staat op 1quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:30 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Toptien meeste duels voor één Eredivisieclub
Willy van der Kuijlen PSV 522
Sander Boschker FC Twente 499
Pim Doesburg Sparta 471
Sjaak Swart Ajax 463
Aad Mansveld ADO/FC Den Haag 459
Coen Moulijn Feyenoord 456
Leo van Veen DOS/FC Utrecht 444
Eugène Hanssen Roda JC 442
Epi Drost FC Twente 423
Willy van de Kerkhof PSV 418
Eric van de Luer Roda JC 418
nicequote:Op woensdag 4 februari 2009 13:02 schreef Lamzak_ het volgende:
Kaarten voor de graafschap uit binnen. Toch nog vrije verkoop
Ook nog kaarten gehaald... dat wordt zondag naar de Vijverbergquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:02 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Dat moet niet nodig zijn. Twente moet gewoon met goed voetbal winnen met 2/3-0
Rij 5, stoel 8quote:
Zal nu wel te laat zijn onnie?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:02 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ajax moet ook gewoon met 5-0 winnen van Heracles. Zo werkt het niet meer tegenwoordig.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:02 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
nee AZquote:
quote:Boschker wil graag nog twee extra jaren bijschrijven
Sander Boschker bereikt woensdagavond in de wedstrijd tegen NAC Breda een mijlpaal. Het zal namelijk zijn vijfhonderdste wedstrijd in competitieverband zijn. Niet veel spelers wisten hem daarin voor te gaan, maar de 38-jarige FC Twente-doelman is nog zeker niet van plan binnenkort al te gaan stoppen.
"Ik ben 38 jaar en noem mezelf wel een ouwe lul, maar zo voel ik me niet", laat hij tegenover Voetbal International weten. "Ik heb me altijd goed verzorgd, heb weinig zware blessures gehad en sta nog elke dag soepel op. Mijn contract bij FC Twente loopt na dit seizoen af en zoals ik me nu voel, wil ik nog zeker twee jaar doorgaan."
Vorig weekend kwam in de media naar buiten dat Boschker een aanbieding van AZ binnen zou hebben gekregen. Hij zou daar tweede doelman achter Sergio Romero worden, maar vooralsnog hoopt de sluitpost er met zijn huidige werkgever uit te komen over een nieuw contract.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |