Bedankt voor je fijne onderbouwde reactie! Nu weten we precies hoe je erover denkt........ zeg dan niets...quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:57 schreef Broertie het volgende:
Je houdt ervan of je haat het: BAKLEVERWORST!!! [ afbeelding ]
Kan er geen genoeg van krijgen! Hetzelfde geldt voor balke(n)brei!
Wat doen jullie ermee om het nog een beetje op te leuken?
TS trapt af:
Ik snij het in plakken, beetje sambal erop, wat zout en peper en dan in de pan tot er een krokant korstje op komt......![]()
![]()
Lekker op brood voor de volgende dag op je werk!
Wie heeft er nog meer lekkere suggesties?
en, ja, ik heb nu honger gekregen en heb net wat plakken in de pan gegooid!
Stegeman? Die heeft toch helemaal geen baklever?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:17 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
![]()
![]()
Same ingredients hiero, maar dan gewoon die van stegeman, die op het plaatje is ranzig
![]()
![]()
![]()
Ze verkopen die ellende hier in het oosten jaarrondquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:29 schreef Broertie het volgende:
Ja!!!!!!!! Het is er weer! De eerste tekenen dat de winter er weer aan komt! Ben ik nu de eerste, of hebben meer mensen hem al gespot?
hier gelukkig wel en bij mijn ouders (in het midden van het land) ookquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:49 schreef MinderMutsig het volgende:
Ze verkopen het hier niet.![]()
Moet ik maar snel weer een keer naar het oosten.
Bij een goede slager: 't is gewoon Bloedworst. Als je een slachter kent, of een hobbyboer met varkens kan je vast wel een litertje of wat varkensbloed krijgen om het zelf te maken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
Black Pudding
iemand enig idee waar we dit in Nederland kunnen krijgen?
Dat spul wat ze het hele jaar door verkopen, heb ik ook een keer gekocht...... Heb het zo weggeflikkerd, dat mag de naam bakleverworst niet hebben, zo ranzig.....quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ze verkopen die ellende hier in het oosten jaarrond![]()
goede zaakquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb vorige week een hele worst gekregen.![]()
![]()
Dus ik ga zo lekker een broodje baklever maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |