quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:39 schreef StarGazer het volgende:
Het is maar een spelletje hoor!
Leek me een beetje moeilijk?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:40 schreef buddyb het volgende:
[..]
suarez mag ook wel eerder afgeven hoor
Hoe vaak ga je dit nog zeggen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sorry hoor, maar de ArenA is echt triest leeg....
Ik zou het nog 4 keer herhalenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als je eerder had ingeschakeld had je gehoord dat vanwege de sneeuwval in Amsterdam er files staan wat de lege plekken veroorzaaktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
In Rotterdam zijn al die arbeiders natuurlijk om 5 uur klaar. In Amsterdam ligt dat iets anders.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat wil je ook als 85% van de aanhang bestaat uit kantoorpersoneel: gelegenheid supporters zeg maar.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Klapvee zoals bij AZ ook zit bedoel je?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat wil je ook als 85% van de aanhang bestaat uit kantoorpersoneel: gelegenheid supporters zeg maar.²
Sommige mensen hebben ook een leven (lees: een baan). Je kunt het niet maken om met je brakke kop op het werk te verschijnen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat wil je ook als 85% van de aanhang bestaat uit kantoorpersoneel: gelegenheid supporters zeg maar.²
Weet niet, best wel leeg en sfeerloosquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:44 schreef Tallie1982 het volgende:
echt triest .... hoeveel supporters zouden er zitten
Van dat team dat 30 punten voorstaat idd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klapvee zoals bij AZ ook zit bedoel je?
Omdat ze pas donderdag moeten voetballen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
[..]
[..]
Humor, joh
Wat is het Philips stadion leeg
Waarom?
Ramptoerist.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Van dat team dat 30 punten voorstaat idd.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat gaan Suarez slecht met zijn kansen om.
Ik behoor tot die mensen die lekker kunnen werken aan de Meibergdreef.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:44 schreef andre347 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook een leven (lees: een baan). Je kunt het niet maken om met je brakke kop op het werk te verschijnen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In Rotterdam zijn al die arbeiders natuurlijk om 5 uur klaar. In Amsterdam ligt dat iets anders.
Hij zal zo Suarez wel voor de Jong wisselen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben benieuwd hoe Marco dit gaat managen
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:07 schreef Blawh het volgende:
Vojtech, das TorFantom.
Vojtech, das TorFantom.
Vojtech, das TorFantom.
Vojtech, das TorFantom.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ajax wint dit nog wel. Maargoed, die 0-2 zegt wel wat... heel veel zelfs.
Uiteraad, met zijn wisselbeleidquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij zal zo Suarez wel voor de Jong wisselen.
Valt wel mee. Hij is alleen zijn kaarten vergeten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:50 schreef jorienvdherik het volgende:
De scheids fluit zo erg in het voordeel van ajax
Ik heb hem juist aangezet, vind het wel genietenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:49 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben gestopt met kijken. Dit doet gewoon pijn in mijn (Ajax)hart
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
allemaal leuk en aardig maar Heracles is wel een concurrent van Feyenoord.
Scherp! Maar ajax zien ploeteren is toch ook wel erg gaaf!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Zou ie er vandaag zijnquote:
Waar woont je huis?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
Tegen alle Ajaxhaters: Kom NU naar mijn huis en ik geef je een klapje in jullie gezicht
Dat is het probleem.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:51 schreef Chadi het volgende:
Zeur niet er zijn 30 open kansen geweest op 1-0
Jullie staan gewoon onderaan over 3 weken, naja 17equote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik ook, onze achterhoede is bagger zonder Wuytens.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:53 schreef TvhN het volgende:
Ik heb nog steeds het gevoel dat het 'gewoon' 4-2 wordt.
Die deed het bij Heracles anders heel aardigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:53 schreef Sensation89 het volgende:
Vind je het gek deze stand met rookies als Anita en Schilder, daar word je toch geen kampioen mee..
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij zal zo Suarez wel voor de Jong wisselen.
Staat inmiddels de andere kant een filequote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik denk dat die mensen die in de file staan omgekeerd zijn, want het loopt niet echt vol.
Je kunt zeggen van ze wat je wil, maar humor hebben ze altijd gehadquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
Bespeurde ik daar zowaar nu enige vorm van humor van het Ajax-publiek??
Volkomen terecht, iedere fanatieke supporter zal het daar mee eens zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:54 schreef buddyb het volgende:
het is maar een spelletje
het is ons leven
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Basten houdt het paard van Troje nog achter de hand: Siem de Jong in de spits.![]()
²
ook wel weer war inderdaadquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Je kunt zeggen van ze wat je wil, maar humor hebben ze altijd gehad
Toen v. Basten kwam stonden ze toch allemaal te juichen van blijdschap?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:56 schreef neilpad het volgende:![]()
![]()
![]()
echt abnormaal, PSV presteert gewoon ondermaats omdat het aan kwaliteit ontbreekt, maar er loopt genoeg rond bij Ajax dacht ik zo...
Ongelofelijk wat is Bassie een faalaap, dat die vent nog voor de groep staat.
Ligt de passie, en de inzet waarmee spelers spelen nu ook al aan de trainer??quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:56 schreef neilpad het volgende:![]()
![]()
![]()
echt abnormaal, PSV presteert gewoon ondermaats omdat het aan kwaliteit ontbreekt, maar er loopt genoeg rond bij Ajax dacht ik zo...
Ongelofelijk wat is Bassie een faalaap, dat die vent nog voor de groep staat.
Gewoon bij Albert Heijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die derde ster, daar doe je het voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |