quote:
afwisseling ftwquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb m'n chicks liever bovenop.
Nou liever wel!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:06 schreef Browny het volgende:
Zijn jullie het eens of oneen met de volgende stelling: mannen doen tijdens de sex vaak het meeste werk (en dan bedoel ik fysiek / bewegingen / uithoudingsvermogen). Ik heb hierover een (grappige) discussie met mijn vriendje. Dus mannen, dames, wat zijn de reacties?
Ja, dat klinkt logisch. 2 homo's bij elkaar zou dan geen sex opleveren.quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:25 schreef cerror het volgende:
Daarom zijn veel luie mannen met een seksleven ook homo.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 03:29 schreef Weeetikveel... het volgende:
Vrouwen willen toch zo graag emancipatie? Nou laat hen dan ook maar lekker boven op gaan, ik ga wel heerlijk relaxt genieten
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:36 schreef Florian_ het volgende:
De gemiddelde zak aardappelen neemt nog meer initiatief
Ik heb ze nog niet meegemaakt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:16 schreef Copycat het volgende:
Maar ook met missionaris beweeg je toch als vrouw zelf mee?
Tenminste, als je geen strijkplank bent.
Jij neukt dode mensen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet meegemaakt.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:30 schreef Salt_Seafood het volgende:
Jij neukt dode mensen?
jezus zelfs de slechtste bewegen mee
Vriendin van mij durfde dat nooit, bang dat ze het verkeerd deed ofzoquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:16 schreef Copycat het volgende:
Maar ook met missionaris beweeg je toch als vrouw zelf mee?
Tenminste, als je geen strijkplank bent.
Zoveel kan je dan toch niet verkeerd doen.. wel een lief meisje die vriendin van je!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:41 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Vriendin van mij durfde dat nooit, bang dat ze het verkeerd deed ofzoook de enige reden die ik me kan bedenken.
Mwah, je moet wel een beetje ritme-gevoel hebben zeg maarquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:47 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Zoveel kan je dan toch niet verkeerd doen..
Nee lijkt mij ook niet, maar dat is ook wel een raar geval hoor. Kwam ze voor ze naar huis ging eerst langs mij om haar broek waar dan een gigantische vlek op zat droog te fohnenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:47 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Zoveel kan je dan toch niet verkeerd doen.. wel een lief meisje die vriendin van je!
Hahaha hoe kwam ze aan die vlek?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nee lijkt mij ook niet, maar dat is ook wel een raar geval hoor. Kwam ze voor ze naar huis ging eerst langs mij om haar broek waar dan een gigantische vlek op zat droog te fohnenof een filmpje te laten zien
. Verveelde me nooit met haar
.
Daarvoor moet je het filmpje gezien hebbenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:59 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Hahaha hoe kwam ze aan die vlek?
omg lol is het wat ik denk dat het is?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Daarvoor moet je het filmpje gezien hebben
whehequote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nee lijkt mij ook niet, maar dat is ook wel een raar geval hoor. Kwam ze voor ze naar huis ging eerst langs mij om haar broek waar dan een gigantische vlek op zat droog te fohnenof een filmpje te laten zien
. Verveelde me nooit met haar
.
Vrouwen zijn lui.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:18 schreef Tally het volgende:
En weer ontopic!
quote:
Mijn hoofd vertaalde dat naar "werken mannen het meeste als ze sex hebben."quote:Doen mannen het meeste werk tijdens sex?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mijn hoofd vertaalde dat naar "werken mannen het meeste als ze sex hebben."
Ik mis de grapquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:03 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
omg lol is het wat ik denk dat het is?
quote:
Ah die Hoi_P is een vrouwquote:Op maandag 16 februari 2009 17:32 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
De grap is dat ze een zaadvlek op d'r broek had
Dat denk ik ook, ik ben echt ontzettend uitgeput als ik 5x ben klaar gekomen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:56 schreef DeltaBlast het volgende:
Ik denk dat vrouwen bij een orgasme een stuk meer energie verbruiken dan mannen, maar kwa daadwerkelijk actief bezig zijn denk ik dat de meeste mannen het toch wel winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |