Je zou het haast denken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:39 schreef _Arthur het volgende:
Is dit een BHFH kloon ofzo?
Staat van dienstquote:Op maandag 16 februari 2009 19:40 schreef DRA het volgende:
[..]
Dat zou hij ook wel willen ook ben ik bang. Maar gelukkig heeft hij geen enkele reden om mij te ontslaan.
En gelukkig gaat het niet zo makkelijk om iemand te ontslaan bij de overheid met zo'n staat van dienst als ik.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:10 schreef Ml-etje het volgende:
Helemaal met TS eens wat raaskallen jullie toch??
Eigenlijk heb je wel gelijk, het is een hele normale vraag om te stellen en überdom dat die leidinggevende niet allang minimaal 2 maanden verlof bezoldigd heeft gegeven![]()
Ik ben blij dat er nu tenminste wel mensen zijn die serieus kunnen reageren. Denk je dat ik enige kans maak. Ik probeer al weken een afspraak met mijn baas te maken maar hij reageert niet eens meer op mijn emails (ik heb er al meer dan 10 gestuurd).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:10 schreef Ml-etje het volgende:
Helemaal met TS eens wat raaskallen jullie toch??
Was dat maar waar. Het is een bij mij inmiddels bekende taktiek van hem. Hij doet soms gewoon alsof zijn neus bloed als het onderwerp hem niet aanstaat. Geeft wel aan hoe weinig hij met zijn personeel meeleeft.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:50 schreef Wackyduck het volgende:
Wat voor mailtjes heb je dan gestuurd?
Want niet op 10 mailtjes reageren is uitermate vreemd. Is je baas toevallig pasgeleden ontslagen, omdat hij zijn werknemers niet voldoende beloont en motiveert?
Ik zou de directeur opwachten en eisen dat je recht hebt op een sabbatical, uiteraard ondersteunt met de uitdraai de wikipedia pagina.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:06 schreef DRA het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Het is een bij mij inmiddels bekende taktiek van hem. Hij doet soms gewoon alsof zijn neus bloed als het onderwerp hem niet aanstaat. Geeft wel aan hoe weinig hij met zijn personeel meeleeft.
Ik zou meteen naar de directeur van het bedrijf stappen. Wat denkt die baas van je wel? Op basis van een wiki uitspraak heb je gewoon recht op je sabbaticalquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:38 schreef DRA het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er nu tenminste wel mensen zijn die serieus kunnen reageren. Denk je dat ik enige kans maak. Ik probeer al weken een afspraak met mijn baas te maken maar hij reageert niet eens meer op mijn emails (ik heb er al meer dan 10 gestuurd).
Wellicht moet ik het wat hogerop zoeken.
Of hij kiest er gewoon voor om alleen serieuze mail te beantwoorden en alle bagger te negeren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:06 schreef DRA het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Het is een bij mij inmiddels bekende taktiek van hem. Hij doet soms gewoon alsof zijn neus bloed als het onderwerp hem niet aanstaat. Geeft wel aan hoe weinig hij met zijn personeel meeleeft.
Je zou natuurlijk kunnen bellen of gewoon langs kunnen gaan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:38 schreef DRA het volgende:
Ik ben blij dat er nu tenminste wel mensen zijn die serieus kunnen reageren. Denk je dat ik enige kans maak. Ik probeer al weken een afspraak met mijn baas te maken maar hij reageert niet eens meer op mijn emails (ik heb er al meer dan 10 gestuurd).
Hij is heel vaak in bespreking of zelfs gewoon niet op zijn werk. Het is een heel vreemd type.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:29 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk kunnen bellen of gewoon langs kunnen gaan.
Of ben je contact gestoord en durf je alleen emails te versturen?
Net als jij dus eigenlijk!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:31 schreef DRA het volgende:
[..]
Hij is heel vaak ... gewoon niet op zijn werk. Het is een heel vreemd type.
Niet op z'n werk, zou die een sabbatical hebben van 6 maanden?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:31 schreef DRA het volgende:
Hij is heel vaak in bespreking of zelfs gewoon niet op zijn werk. Het is een heel vreemd type.
Hij lijkt wel op jou dus?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:31 schreef DRA het volgende:
[..]
Hij is heel vaak in bespreking of zelfs gewoon niet op zijn werk. Het is een heel vreemd type.
Hij lijkt wel op jou dan. Jij bent er ook weinigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:31 schreef DRA het volgende:
[..]
Zal me een lekker bedrijf wezen als iedereen het grootste deel van de tijd afwezig is.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij lijkt wel op jou dan. Jij bent er ook weinig
Dat verklaart wel de bijzondere en belangrijke positie van TS. Want hij is met zijn full-time baan aanwezig van 10 tot 4, da's dus een hele prestatie.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:30 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Zal me een lekker bedrijf wezen als iedereen het grootste deel van de tijd afwezig is.
Ah kijk dat zal het wezen. TS is de enige die de tent nog draaiende houd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:35 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat verklaart wel de bijzondere en belangrijke positie van TS. Want hij is met zijn full-time baan aanwezig van 10 tot 4, da's dus een hele prestatie.
En dat verklaart ook waarom hij geen sabbatical krijgt, want dan is er echt niemand meer op kantoor.
Opgelost!
Ik ben er gewoon iedere dag. Mijn baas is er soms gewoon hele dagen niet. Hij zegt dat hij dan naar belangrijke besprekingen toe moet maar ik geloof er niet zo veel van. Hij is net bij zijn vrouw weg en woont nu bij zijn vriendin. Volgens mij wil hij gewoon veel tijd met haar doorbrengen en met de kleine die ze samen hebben.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij lijkt wel op jou dan. Jij bent er ook weinig
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:41 schreef DRA het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon iedere dag. Mijn baas is er soms gewoon hele dagen niet. Hij zegt dat hij dan naar belangrijke besprekingen toe moet maar ik geloof er niet zo veel van. Hij is net bij zijn vrouw weg en woont nu bij zijn vriendin. Volgens mij wil hij gewoon veel tijd met haar doorbrengen en met de kleine die ze samen hebben.
Ik snap de grap niet helemaal maar dat komt waarschijnlijk omdat ik niet weet wat decadent betekent (van dale zegt verfijnd).quote:Op maandag 23 februari 2009 16:35 schreef karr-1 het volgende:
Waarom moest ik meteen aan TS denken toen ik dit stripje las?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |