Ach, die baas van je heeft daar ook last van volgens mij. Daarom mag je gewoon voor altijd op sabbatical van hem, dat is toch best aardig? Nadat je ontslagen bent.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:14 schreef DRA het volgende:
In de zomermaanden ben ik altijd al om 9 uur op mijn werk verschenen. Nu iets later want met die donkere dagen is het moeilijk opstaan. Heeft iedereen wel last van lijkt me.
Yep die ken ik ook al, daar heb ik ook al eens woorden mee gehad.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:01 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Doe eens een Fok! search op topicstarter BloodHoundFromHell
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:03 schreef Echo99 het volgende:
@ karr-1 : Pareltje gevonden... Taximeters...
Hij heeft een burnout gehad ja... Iets meer begrip...quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:03 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ach, die baas van je heeft daar ook last van volgens mij. Daarom mag je gewoon voor altijd op sabbatical van hem, dat is toch best aardig? Nadat je ontslagen bent.
Dit soort zeikwerknemers zou ik echt zsm bij het oudvuil neerplempen.
- Te laat komen (na herhaaldelijk hier op gewezen te zijn)
- Promotie willen (zonder enige reden)
- Sabbatical van 6 maanden op kosten van d'n baas.
![]()
Burnout met dit soort lantefanterig gedrag?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:09 schreef Echo99 het volgende:
Hij heeft een burnout gehad ja... Iets meer begrip...
Wie heeft een burn out gehad? DRA zeker, van de stress omdat zijn baas hem zo slecht behandeld.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:09 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Hij heeft een burnout gehad ja... Iets meer begrip...
Het is simpel oordelen zonder ooit in zo'n zelfde situatie te zitten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:14 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Burnout met dit soort lantefanterig gedrag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja ik verzin het ook niet hoor...quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:14 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Burnout met dit soort lantefanterig gedrag?
Jij wil zeggen dat je dit serieus neemt?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is simpel oordelen zonder ooit in zo'n zelfde situatie te zitten.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:18 schreef Cat22 het volgende:
Popcorntopic.![]()
Een popcorn topic in WGR...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang leve mij! *O*
Ja er zijn meer dingen in 't leven dan alleen werken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat je dit serieus neemt?
Mischien moet je het topic nog eens lezenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:17 schreef sig000 het volgende:
Het is simpel oordelen zonder ooit in zo'n zelfde situatie te zitten.
Ongetwijfeld, maar zo wereldvreemd als DRA zijn er maar weinig.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja er zijn meer dingen in 't leven dan alleen werken.
Ging jij net ook niet wenen in dat andere topic over planners...quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja er zijn meer dingen in 't leven dan alleen werken.
Het moet niet gekker worden he? Er is zelfs al een slowchat!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |