abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 februari 2010 @ 23:57:51 #51
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_78286923
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:03 schreef mvdejong het volgende:
Nog even aanvullen n.a.v. mijn "ruzie" met Pippi
Oh?? Hadden wij ruzie
pi_86495476
Over pilletjes geven aan lastige katten; koop plakjes rosbief snij 3 cm af vouw het om de pil dubbel.Geef kat eerst gewoon stukje rosbief dan het stukje met pil erin eventueel kop beetje omhooghouden dan slikt ie het nog eerder door. Katten zijn gek op rosbief.Werkt voor mijn twee katten.
pi_86578136
ik ben inmiddels overgestap op Vitakraft catstick, gewoon te koop bij AH.
Dit zijn dunne staafjes van kneedbaar spul. Stukje afbreken en om het pilletje heen kneden, poezebeest is er dol op
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:00:03 #54
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_86579503
Er is tegenwoordige ook Feilmazole in 2.5 mg, vroeger moest je daarvoor naar de humane medicatie uitwijken (die trouwens goedkoper is, maar niet mag worden voorgeschreven als er een veterinair alternatief is).

Mijn situatie : Caesar is niet meer, bij Julius is onlangs zelfs een hormoon-niveau van 99 vastgesteld, dus die staat nu op 2x5 mg felimazole per dag.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_86579818
laatste keer dat ik Felimazole ging halen kreeg ik opeens rubberen handschoentjes mee trouwens, van die dunne doktersdingen :?
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:38:19 #56
8252 mvdejong
pi_86580896
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:08 schreef computergirl het volgende:
laatste keer dat ik Felimazole ging halen kreeg ik opeens rubberen handschoentjes mee trouwens, van die dunne doktersdingen :?
Raar, dat oranje laagje zou je afdoende moeten beschermen.
Als de kat de pil uitspuugt, dan is meestal het laagje weg, en als je dan de pil aanraakt kun je wel beter direct daarna je handen wassen. Gewoonlijk zal een mens niet zo snel last krijgen van de microscopische hoeveelheid die je van het oppervlak oppikt, maar als je al een niet al te actieve schildklier hebt, zou het problemen kunnen opleveren.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
pi_86581112
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:38 schreef mvdejong het volgende:

Raar, dat oranje laagje zou je afdoende moeten beschermen.
lijkt mij ook. Van de bijsluiter van dat spul wordt je niet echt vrolijk trouwens.
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:55:25 #58
8252 mvdejong
pi_86581452
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:44 schreef computergirl het volgende:

[..]

lijkt mij ook. Van de bijsluiter van dat spul wordt je niet echt vrolijk trouwens.
De werkzame stof verschilt niet tussen mens en andere zoogdieren, hoogstens de dosering.
Je schildklier regelt je metabolisme (spijsvertering enz.), en zowel te veel als te weinig activiteit kan dodelijk zijn. Ik koop steeds een potje met 100 pillen, daarmee zou ik best een aantal mensen mee kunnen ombrengen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')