Ja, maar ik wil niet zomaar met iemand sex.quote:
Het is een bekend probleem!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
Dat thuiswerken wil niet zo lukken vandaag
quote:
Nou zal ik dan maar ff...quote:
quote:
Kom maar op!quote:
Je doet het leuker/beter dan andere topic-start-maagdenquote:
TIquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:58 schreef JoeyT het volgende:
I turn my head to the East
I don't see nobody by my side
I turn my head to the West
Still nobody in sight
So I turn my head to the North
Swallow that pill that they call pride
That old me is dead and gone
But that new me will be alright
Justin
Yesssss!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je doet het leuker/beter dan andere topic-start-maagden
Waarom krijg ik dat nou altijd te horenquote:
Zelfde tijd (ongeveer dan..)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
ik moest er lang op wachten vandaag!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dat nou altijd te horen.
Hehequote:
Tegen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En? Viel het mee of viel het tegen?
quote:
ja dag 1 moest je nog aan me wennen... dus duurde het langer.quote:
* Nouk84 mompelt iets over: wie het kleine niet eert..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe
Waar je maar blij mee kan zijn hè
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij hebt echt tijd over! Hoef je niet te werken?
Een voordeel ze is geen maagd meer dus excuses als "ik doe niet aan sex voor het huwelijk" werken niet meerquote:
Ik kan het tempo eindelijk bijhouden! (Is vanavond ook weer over hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
ja dag 1 moest je nog aan me wennen... dus duurde het langer.
maar wat je daar vandaag voor excuus voor hebt?
Mja, das waar...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
* Nouk84 mompelt iets over: wie het kleine niet eert..
Doe mij jouw job!quote:
Waarom?quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een voordeel ze is geen maagd meer dus excuses als "ik doe niet aan sex voor het huwelijk" werken niet meer
Je bent vast aan het overdrijven. Hup; werken!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Doe mij jouw job!
Hoewel.. ik ben nu ook aan het werkalleen het schiet niet op! TOO MUCH TO DO! TOO LITTLE TIME!
en dan ook nog jullie die mijn concentratie verpesten
![]()
![]()
Ik ben aardig goed in doordrammen, dus dat excuus heeft bij mij nooit gewerktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een voordeel ze is geen maagd meer dus excuses als "ik doe niet aan sex voor het huwelijk" werken niet meer
Ja hallo zegquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]wat ga je het weekend doen?
Het was een TVP.quote:
Nu je het zegt, nog singles die interesse hebben?quote:Presidenten hebben wel een first lady nodig he!
Ooooquote:
Daar hoef je toch geen advertentie voor te plaatsen?quote:Nu je het zegt, nog singles die interesse hebben?![]()
En nu weer doorwerken jij!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
nou ff tvpen maar
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben aardig goed in doordrammen, dus dat excuus heeft bij mij nooit gewerkt.
Ze wordt voor je neus weggekaaptquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]wat ga je het weekend doen?
Pff neequote:
Plus dat je jetsers het ook goed zullen doen bij de wat simpelere mens.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou een kei goeie first lady zijn!
Ik ben best slim ,weet veel van (internationale) politiek en heb een goed gevoel voor mode en stijl
En ik kan heel goed opzitten en mooi zijn
Nou volgens mij zitten we nu pas op 1/12 deel van je jetsers, dus we hebben nog even.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
Vooral dat!
zijn we nu een keer klaar met mn jetsers?
Waar dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben vanavond nog vlak bij jou!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:16 schreef Schut85 het volgende:
Ik hield nooit echt van Anoukjes. Maar jij hebt dat ongedaan gemaakt.
Het is de laatste tijd nogal erg hequote:
Ik moet even langs de subaru dealer in Aalsmeer, en daarna ga ik door naar mn pa in de haarlemmermeer...quote:
Lente komt er langzamerhand weer aanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd nogal erg he
Maar het is ook bijna valentijn he!!
Cool! Ik woon niet in Aalsmeer, maar in het geweldige dorp ernaast. Het dorp wat vaak de reacties "WAAR?!" oproept.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik moet even langs de subaru dealer in Aalsmeer, en daarna ga ik door naar mn pa in de haarlemmermeer...
Komt goedquote:
Ohjah, dat is het!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
WAAR?!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Cool! Ik woon niet in Aalsmeer, maar in het geweldige dorp ernaast. Het dorp wat vaak de reacties "WAAR?!" oproept.
Maar ik ben er niet
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Cool! Ik woon niet in Aalsmeer, maar in het geweldige dorp ernaast. Het dorp wat vaak de reacties "WAAR?!" oproept.
Maar ik ben er niet
Nee het is wel gewoon "gemeente Aalsmeer"quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]dat dorp moet ik kennen! Burgerveen? Rijsenhout?
Samen de sapjes uitpersen en een filmpje kijken onder het dekbed op de bank!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
Wij doen niet aan valentijn geloof ik dit jaar
Vorig jaar hadden we samen buikgriep
Graag!quote:
Grapjasquote:
Gelukkig ligt het niet alleen aan mijquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waar dan waar dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee het is wel gewoon "gemeente Aalsmeer"
Ze moet niet meer dan 9 jaar jonger zijn, want dan is het jailbait! verder maakt mij leeftijd niet zo heel erg veel uit, als ze maar gek genoeg is om wild en leuk te durven doen en oud genoeg is om goede gesprekken mee te voerenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:23 schreef robbolo het volgende:
Toch nog maar is een stelling proberen:
Maakt leeftijd verschil veel uit op een eerste date?
NEEquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:23 schreef robbolo het volgende:
ik val consequent op te jong lijkt wel, verschil van 10 jaar en meer en dat begint zo langzaam maar zeker problematisch te worden en daar moet ik toch eens veranderingen in gaan brengen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:23 schreef robbolo het volgende:
Nou vooruit.... K-staart, zeg genoeg?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waar dan waar dan?ook vlak aan de ringvaart?
en waarom is t problematisch?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik val consequent op te jong lijkt wel, verschil van 10 jaar en meer en dat begint zo langzaam maar zeker problematisch te worden en daar moet ik toch eens veranderingen in gaan brengen.
kudelllllllquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou vooruit.... K-staart, zeg genoeg?
Nou ja, je leert elkaar toch op een of andere manier kennen en dan merk je snel genoeg of de leeftijd een probleem is. Anders merk je dat wel met de eerste date. Maar ik heb zelfs wel een idee bij een bepaalde leeftijd, waarmee ik zou willen daten..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:23 schreef robbolo het volgende:
??????quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:27 schreef MNR het volgende:
Whehehe... ik moet voortaan maar m'n bek houden
(sorry, dit komt later wel een keer aan bod)
Ligt er natuurlijk ook wel aan hou oud hij isquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en waarom is t problematisch?
maak je er zelf niet gewoon teveel een probleem van?
Je kent het?quote:
het was meer samen kotsen en naar de wc rennenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Samen de sapjes uitpersen en een filmpje kijken onder het dekbed op de bank!
KUDELSTAART!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou vooruit.... K-staart, zeg genoeg?
Ik kom oorspronkelijk ook uit die regio. Alleen dat de wat minder boerse kantquote:
ik weet dat hij met 10 jaar jonger nog steeds legaal bezig isquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:29 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook wel aan hou oud hij isMet 25.... you get the point
Niets ernstigsquote:
Tja, lang verhaal.. Ik zou het liever ook anders zien, maar ach..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
KUDELSTAART!tuurlijk zegt dat genoeg!
![]()
Wat moet je in zo een uithoek?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was meer samen kotsen en naar de wc rennen
Hey! Jij durft! Ik ben NIET, ik herhaal, NIET boers. Ik heb niets met de mensen in dit dorp. Behalve met mijn ouders dan..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk ook uit die regio. Alleen dat de wat minder boerse kant
Och, ik ben in lisse geboren en jaren in lisserbroek gewoond... Daar wordt een mens vrolijk van!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tja, lang verhaal.. Ik zou het liever ook anders zien, maar ach..
Ergste is nog dat er geboren ben....![]()
Ik dacht echt als ie beter is maakt ie het uitquote:
Neejjj... Heb ik iets gemist??? Juicy details!!!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Niets ernstigs
Het was even een uiting van het noodlot. Je hebt gisteren niet meegelezen he?
neuh dat is geheel niet de bedoeling eigenlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
Duimelot het is duidelijk de bedoeling dat we vragen naar je nieuwe scharrel/liefde weet ik het wat
Dus ik doe het maar ff hebben we dat ook gehad
Vertel vertel duimelot!!
Ok, dan weet ik het ook niet echt wat het problematisch maakt. Misschien druk vanuit zijn omgeving?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weet dat hij met 10 jaar jonger nog steeds legaal bezig is
nou okequote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuh dat is geheel niet de bedoeling eigenlijk
maar waar t hart vol van is.....
ik ga er hier trouwens juist verder NIET op in
Age is just a number. Als je geestelijk een beetje op hetzelfde niveau zit, waarom niet?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:23 schreef robbolo het volgende:
Nee, schat. Je hebt niets gemist. Het ging erover of je als persoon wel aantrekkelijk bent met kinderen. En ik heb toen een heel pleidooi gehouden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neejjj... Heb ik iets gemist??? Juicy details!!!!
Ik zit op school vanavond.. Weet niet tot hoe laat...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och, ik ben in lisse geboren en jaren in lisserbroek gewoond... Daar wordt een mens vrolijk van!maareeehm, ik heb de tijd! af en toe werk ik nog wat, maar mn pm staat open!
ik zal er ook op letten in mn postsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou oke
dan ga ik maar gewoon over die posts heen lezen
Maakt toch niet uit.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, schat. Je hebt niets gemist. Het ging erover of je als persoon wel aantrekkelijk bent met kinderen. En ik heb toen een heel pleidooi gehouden.
Je onderbewustzijn zegt iets anders </Joey>quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuh dat is geheel niet de bedoeling eigenlijk
maar waar t hart vol van is.....
ik ga er hier trouwens juist verder NIET op in
Sterkte dan maar!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zit op school vanavond.. Weet niet tot hoe laat...
Had het eigenlijk niet beter kunnen zeggenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:35 schreef Techno het volgende:
Is pas langsgekomen, but anyway.
[..]
Age is just a number. Als je geestelijk een beetje op hetzelfde niveau zit, waarom niet?
Ik bedoel niet dat je er hier niks over mag zeggen! Het is jiust nogal ontopicquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zal er ook op letten in mn posts
had eigenlijk niet zo erg in de gate
dan kan ik beter maar stoppen met postenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Je onderbewustzijn zegt iets anders </Joey>
er valt verder gewoon vrij weinig over te zeggenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat je er hier niks over mag zeggen! Het is jiust nogal ontopic
Alleen ik hou niet zo van kijk kijk kijk en dan verder niks zeggen
Thanks!quote:
Mja, daar heb je wel een puntquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat je er hier niks over mag zeggen! Het is jiust nogal ontopic
Alleen ik hou niet zo van kijk kijk kijk en dan verder niks zeggen
Daar ben ik het mee eens!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:39 schreef MNR het volgende:
Rhu, ik vind jou gewoon zo'n schatje af en toe he?Dat moest ik even kwijt
hoe kom je daar nou opeens bijquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:39 schreef MNR het volgende:
Rhu, ik vind jou gewoon zo'n schatje af en toe he?Dat moest ik even kwijt
Ik denk niet dat ik snel op hetzelfde niveau zal zitten als een 14-jarige.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:38 schreef robbolo het volgende:
Maar als het een meisje van bijvoorbeeld 14 is. Dan begin ik er denk ik niet eens aan. Is natuurlijk wel weer een extreem voorbeeld.
Oooh.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, schat. Je hebt niets gemist. Het ging erover of je als persoon wel aantrekkelijk bent met kinderen. En ik heb toen een heel pleidooi gehouden.
Hahaha. Dat zou bij jou heeél apart zijn jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik snel op hetzelfde niveau zal zitten als een 14-jarige.
Ik vind het soms wel prettig hoor..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:40 schreef Schut85 het volgende:
Ik zit helemaal alleen op mijn afdeling. De rest zit in het buitenland. Snik snik
Alleen werken is saaaaaiiii!
Maar het is een stellingquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik snel op hetzelfde niveau zal zitten als een 14-jarige.
Weet nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou opeens bijhaha
Nou ja bedankt
Alleen werken is soms maar saai.. Op kantoor zitten zoals nu om dingen uit te werken is ook suf! Hoewel.. ik krijg wel taart en drinken en alles word voor me gehaald!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel prettig hoor..
Precies, daar heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan kan ik beter maar stoppen met posten
Ja, ik wil niet de gevangenis in... Pfff lekker voorbeeld. Doe dan 18quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:42 schreef robbolo het volgende:
[..]
Maar het is een stellingZou je daardoor tegen laten houden?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alleen werken is soms maar saai.. Op kantoor zitten zoals nu om dingen uit te werken is ook suf! Hoewel.. ik krijg wel taart en drinken en alles word voor me gehaald!
Maar dan is de stelling een beetje onzinnigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja, ik wil niet de gevangenis in... Pfff lekker voorbeeld. Doe dan 18
Soms saai, soms prettig. Zijn we het toch eensquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alleen werken is soms maar saai.. Op kantoor zitten zoals nu om dingen uit te werken is ook suf! Hoewel.. ik krijg wel taart en drinken en alles word voor me gehaald!
bij 14 is ie dat ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:45 schreef robbolo het volgende:
[..]
Maar dan is de stelling een beetje onzinnig
Je bent je ervan bewust dat het slecht betaald enz?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:03 schreef automatic_ het volgende:
Presidenten hebben wel een first lady nodig he!
Schijnbaar ben ik echt een goede hoer geweest en heb ik mezelf voor een hele goede prijs verkochtquote:
mwaaa soms wel jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel prettig hoor..
De meeste mannen zijn hier wel wat ouder dan 18quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:45 schreef robbolo het volgende:
[..]
Maar dan is de stelling een beetje onzinnigEn ik had t trouwens over een eerste date, verder nog niks.
Dat ligt natuurlijk aan het persoon die antwoord. Maar als ik 18 had gezegd was er inderdaad geen probleem geweest, en was er minder over nagedacht. Maar laten we t for the sake of the argument 16 maken.quote:
Mag je als FL niet meer werken dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat het slecht betaald enz?
En Joey al helemaalquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De meeste mannen zijn hier wel wat ouder dan 18
Ja!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:49 schreef Dropjuh het volgende:
ik zie mn posts niet? is dit een gesloten topic ofzo?
Wij zien die van jou welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:49 schreef Dropjuh het volgende:
Zit je niet gewoon verkeerd te kijken?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:49 schreef Dropjuh het volgende:
Vanaf 18 vind ik het geen probleem. 16 gaat me toch wat te ver.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:48 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk aan het persoon die antwoord. Maar als ik 18 had gezegd was er inderdaad geen probleem geweest, en was er minder over nagedacht. Maar laten we t for the sake of the argument 16 maken.
Ja, buiten het legale aspect, weet ik dat het sowieso niets wordt. Ik heb toch wel graag iemand die minimaal haar middelbare school heeft afgemaakt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:42 schreef robbolo het volgende:
Maar het is een stellingZou je daardoor tegen laten houden?
dat dusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, buiten het legale aspect, weet ik dat het sowieso niets wordt. Ik heb toch wel graag iemand die minimaal haar middelbare school heeft afgemaakt.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, buiten het legale aspect, weet ik dat het sowieso niets wordt. Ik heb toch wel graag iemand die minimaal haar middelbare school heeft afgemaakt.
nu heb ik zin in dropquote:
Onder 20 boven 35 denk ik.. -8 +8 zoietsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
mijn ondergrens is toch wel 20
Bovengrens hmmm jaartje of 33?
No offence maar 20 is toch echt mijn iondergreng, zou er niet aan moeten denken iets met iemand van 16 te krijgenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Onder 20 boven 35 denk ik.. -8 +8 zoiets
Ik ga chocolademelk makenquote:
Volgens mij is iedereen het hier wel over eensquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:50 schreef Techno het volgende:
[..]
neequote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:54 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb niet echt een onder- of bovengrens. Alhoewel.. Ik denk dat hij minimaal een paar jaar ouder moet zijn dan ik, tenzij ik iemand van 24 kan vinden die zich volwassen gedraagt (maar goed, ik heb een slecht refentiekader) Bovengrens, 10 jaar ouder? Daarboven moet ik toch echt wel slikken, maar als iemand heell leuk is.
le-zenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
No offence maar 20 is toch echt mijn iondergreng, zou er niet aan moeten denken iets met iemand van 16 te krijgen
Stel jezelf eens voor zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:55 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
ok dus je hoeft niet perse single te zijn om hier te posten?
ik ben het wel trouwens
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Ik pas er precies in!
![]()
![]()
Wat ging je het weekend ook alweer doen?
Dat dusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb niet echt een grens geloof ik, al zal ik iemand die jonger is dan ik eerder afhouden dan iemand die ouder is dan ik.
Kan me ook niet zo goed voorstellen dat ik voor een jonger iemand zal vallen eigenlijk
* koetie koetiequote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ga chocolademelk maken. Ik sport deze week niet en voel me daardoor vadsig en lui
![]()
Thx. Btw vrijdag 2e gesprekquote:
Wat is jouw leeftijd eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
nou ja als iemand een jaar ouder is dan ik in gedachten had en het klikt super waarom niet
k dacht ook niet dat ik iets zou krijgen met een kereltje dat 3 jaar jonger is
Of zoals een paar jaar geleden toen ik nog 20 was dat ik het aan zou leggen met iemand van 30
23quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat is jouw leeftijd eigenlijk?
Welkom.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:55 schreef Dropjuh het volgende:
ok dus je hoeft niet perse single te zijn om hier te posten?
ik ben het wel trouwens
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wheeee... sorry!RHU
![]()
![]()
![]()
nou ik ben dropjuh hequote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Stel jezelf eens voor zou ik zeggen!
En hoelang ben je dat al?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:02 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
nou ik ben dropjuh he
geheel nieuw hier en soort van single
Soort van?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:02 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
nou ik ben dropjuh he
geheel nieuw hier en soort van single
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wheeee... sorry!RHU
![]()
![]()
klus maar zelf in je huis
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Dat herken ik wel jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:02 schreef rhubarbje het volgende:
ikmerk trouwens wel dat oudere mannen mijn impulsiviteit in spring-in-t-veld-erigheid vaak erg aantrekkelijk vinden
Typisch
ik ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:03 schreef Schut85 het volgende:
[..]
nee 23 en voel me zoooo oud soms he
Gelukkig ik las het goed..quote:
Single, maar wel een fuckbuddy?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gelukkig ik las het goed..
Ik wil natuurlijk weten wat ermee bedoeld wordt(Ben zelf ook 9 mnd 'soort van' single geweest, erg leuk was het niet)
zou het zijn omdat ze zelf langzaam aan het vast roesten zijn?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat herken ik wel ja
En ik ben veeeeeeeeel ouder dan jij
Ik voel me nooit oudquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zou het zijn omdat ze zelf langzaam aan het vast roesten zijn?
Het snuit![]()
half jaartje ofzoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En hoelang ben je dat al?
Bevalt het je?
Waar is je fotoboek?
[ standaard vragen]
Hoe was jij een 'soort van single' dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gelukkig ik las het goed..
Ik wil natuurlijk weten wat ermee bedoeld wordt(Ben zelf ook 9 mnd 'soort van' single geweest, erg leuk was het niet)
Oke, welkomquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:08 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
half jaartje ofzo
bevalt wel
heb nog geen fobo net nieuw ingeschreven hier
vroeger wel op fok! geweest maar ben mijn gegevens kwijt
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:08 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
half jaartje ofzo
bevalt wel
Ik roesten?! WHAAAAAAAAT??? Dat ik een huis gekocht heb betekend nog niet HBB! Ben nog jong/wild/gek/spontaan/idioot/maf/spring/veld/genoeg!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zou het zijn omdat ze zelf langzaam aan het vast roesten zijn?
He snuit![]()
ik heb vlindertjes in mijn buik en we spreken wel af maar of het verder wat gaat worden weten we nog nietquote:
Wat was je nick?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:08 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
half jaartje ofzo
bevalt wel
die kreeg je terug voor de kraaienpootjes en wallen en zoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik roesten?! WHAAAAAAAAT??? Dat ik een huis gekocht heb betekend nog niet HBB! Ben nog jong/wild/gek/spontaan/idioot/maf/spring/veld/genoeg!
Kan het niet helpen, maar ik vertrouw je nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:12 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
niet belangrijk
een frisse nieuwe start is niet verkeerd
Je weet dat als je zegt dat je dat allemaal bent je het automatisch niet meer bent he.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik roesten?! WHAAAAAAAAT??? Dat ik een huis gekocht heb betekend nog niet HBB! Ben nog jong/wild/gek/spontaan/idioot/maf/spring/veld/genoeg!
Om me nog zo een trap na te geven terwijl ik toch al in de goot lig omdat je niet wilt komen helpen klussen vind ik echt gemeen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die kreeg je terug voor de kraaienpootjes en wallen en zo
Het uitmaken in december, maar tot en met september doorgaan. Zeggen dat je geen relatie hebt, maar wel van alles van elkaar verwachten. Niet de leuke dingen, alleen de ellende zeg maar.. Dom hèquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoe was jij een 'soort van single' dan?
Wat je zegt ben je zelf!!!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je weet dat als je zegt dat je dat allemaal bent je het automatisch niet meer bent he.
vertrouwen moet iemand winnen toch en niet meteen al op voorhand krijgenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Kan het niet helpen, maar ik vertrouw je niet
Hoi!quote:
je moet meisjes ook beter behandelen anders worden ze gemeenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Om me nog zo een trap na te geven terwijl ik toch al in de goot lig omdat je niet wilt komen helpen klussen vind ik echt gemeen!
Dat zou dan het enige positieve eraan zijn...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Single, maar wel een fuckbuddy?
En ik altijd maar denken "Meisjes plagen, zoentjes vragen!"quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je moet meisjes ook beter behandelen anders worden ze gemeen
Dom, dom, wat is dom? Denk dat het pas dom is als je iets inziet en tegen wil en dank ermee doorgaatquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het uitmaken in december, maar tot en met september doorgaan. Zeggen dat je geen relatie hebt, maar wel van alles van elkaar verwachten. Niet de leuke dingen, alleen de ellende zeg maar.. Dom hè
Zolang je maar niet teveel plaagt he.. dat werkt tegengesteld.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken "Meisjes plagen, zoentjes vragen!"
Wat zeg je dat poetischquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:14 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
vertrouwen moet iemand winnen toch en niet meteen al op voorhand krijgen
het is je dus vergeven
Was dat voor of nadat ik ging slapenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een paar biertjes maar
Omdat ik %$#@^*()^! weer niet kon slapen!!!
Bingooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Dom, dom, wat is dom? Denk dat het pas dom is als je iets inziet en tegen wil en dank ermee doorgaat
Ja... ik denk teveel na dan. Vorige vriendin zou over 2 weken 23 geworden zijn. Als ik dan na denk over wat hoe oud ze is als ik zeg 50 wordt, merk ik pas hoe te groot het verschil abstract is. Wat dan niets zegt over het echte verschil, want ik kan met 50 nog steeds dezelfde staat van geest hebben als nu. Terwijl zij dan ongeveer net zo oud ben als ik nu. Dan denk ik weer na over hoe ik het zou vinden als ik nu een vrouw van 50 zou hebben en dan is het verschil best groot in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en waarom is t problematisch?
maak je er zelf niet gewoon teveel een probleem van?
Tja, ze was er zelf ook bij tochquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Dom, dom, wat is dom? Denk dat het pas dom is als je iets inziet en tegen wil en dank ermee doorgaat
Nadat, volgens mij. Ik heb ook geen onzin uit lopen kramen dit keerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat ik ging slapen
Oh, ik vond van wel, dus vandaar!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nadat, volgens mij. Ik heb ook geen onzin uit lopen kramen dit keer
ik ben meer van het pak me maar gewoon op mn bekquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken "Meisjes plagen, zoentjes vragen!"
Dat is duidelijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben meer van het pak me maar gewoon op mn bek
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zou je me misschien met een linkje kunnen verblijden?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, ik vond van wel, dus vandaar!
Maar dan was je nog volkomen helder, haha.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ga zo ff private spice kijken... Ik 'trek' t ff niet meerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whahaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ga zo ff private spice kijken... Ik 'trek' t ff niet meer
Dan moet ie wel leuk zijn.. als het een creep is, dan schrik je toch wel even.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
Dat doet me denken aan een leuke manier waarop ik ooit versiert ben
Een jongen kwam naar me toe en was zo van ja ik en mn vrienden waren je aan het bekijken en we vroegen ons af hoe je een leuk meisje zoals jij nu het best kunt versieren
Dus ik zo ik ben niet zo van de trucjes maar meer van recht toe recht aan als ik het niet leuk vind merk je het vanzelf haha
En toen paf pakte ie me zo op mn bek
Zegt wel meteen wat over de persoon.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet ie wel leuk zijn.. als het een creep is, dan schrik je toch wel even.
Al is de manier wel leuk
Damn, geef me een beetje van zijn lef! In het dagelijks leven kom ik echt nergens lef te kort, behalve als ik tegenover een woest aantrekkelijke donder sta zoals jij.. Dan krijg ik van die knikkende knieën en durf ik geen stappen te ondernemenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
Dat doet me denken aan een leuke manier waarop ik ooit versiert ben
Een jongen kwam naar me toe en was zo van ja ik en mn vrienden waren je aan het bekijken en we vroegen ons af hoe je een leuk meisje zoals jij nu het best kunt versieren
Dus ik zo ik ben niet zo van de trucjes maar meer van recht toe recht aan als ik het niet leuk vind merk je het vanzelf haha
En toen paf pakte ie me zo op mn bek
Hij zal het dan wel regelmatig doenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zegt wel meteen wat over de persoon.
Dan heb je vertrouwen genoeg,dus ben je knap genoeg.(meestal dan) Meeste mensen zijn wel capable genoeg om in te kunnen schatten of ze er mee akkoord gaat ja of neequote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet ie wel leuk zijn.. als het een creep is, dan schrik je toch wel even.
Al is de manier wel leuk
Dat dus ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij zal het dan wel regelmatig doen
Zeker als je ook nog even daarvoor oogcontact heb gehad en het kllikte, dan zit het wel goedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:25 schreef Schut85 het volgende:
[..]
Dan heb je vertrouwen genoeg,dus ben je knap genoeg.(meestal dan) Meeste mensen zijn wel capable genoeg om in te kunnen schatten of ze er mee akkoord gaat ja of nee
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
Maar ja toen was ik allemaal nog jaaaaaaren jonger
Nu ben ik oud en saai Jong en leuk!
nu moet je contact advertenties plaatsen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
Nu ben ik oud en saai
Ach, je bent nu toch al leuk voorzienquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
Nu ben ik oud en saai
als iemand in jouw leuke oogjes krijgt dan klikt t sowieso (goed geschreven zo?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zeker als je ook nog even daarvoor oogcontact heb gehad en het kllikte, dan zit het wel goed
nou dat is wel heel erg hahaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:28 schreef Schut85 het volgende:
[..]
nu moet je contact advertenties plaatsen.
Ik ben...
Ben 23 jaar hou van puzzelen. Wandelen vind ik ook wel leuk.
Op zoek naar het laatste puzzelstukje....bla bla
dat welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach, je bent nu toch al leuk voorzien
23 en oud en saai.. Wow.. Jij bent gekquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
Nu ben ik oud en saai
Relatie verbreken en weer gek gaan doen danquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat wel
Maar ik ben wel saai nu
Bah
Heel goed geschreven meis! Maar je bent dan ook fantastischquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als iemand in jouw leuke oogjes krijgt dan klikt t sowieso (goed geschreven zo?)meteen
![]()
*slijm*
We shall see!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
23 en oud en saai.. Wow.. Jij bent gek![]()
Zoveel lef als jij heb ik nog nooit gehad...
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat wel
Maar ik ben wel saai nu
Bah
omgquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:28 schreef Schut85 het volgende:
nu moet je contact advertenties plaatsen.
Ik ben...
Ben 23 jaar hou van puzzelen. Wandelen vind ik ook wel leuk.
Op zoek naar het laatste puzzelstukje....bla bla
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als iemand in jouw leuke oogjes krijgt dan klikt t sowieso (goed geschreven zo?)meteen
![]()
*slijm*
Damn... zelfs ik word er nat van!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heel goed geschreven meis! Maar je bent dan ook fantastisch*slijm*
Oow ik herinner mij een actie van een paar maanden geleden waarbij ik wél lef had. Maar iemand op zijn bek pakken zal ik niet zo snel doen..quote:
Wij werden ook redelijk nat van al het geslijm hierquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Damn... zelfs ik word er nat van!
Nooit!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Relatie verbreken en weer gek gaan doen dan
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Damn... zelfs ik word er nat van!
jij grijpt hem gewoon meteen bij zn pielemansquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ik herinner mij een actie van een paar maanden geleden waarbij ik wél lef had. Maar iemand op zijn bek pakken zal ik niet zo snel doen..
Hehe, op de bek pakken... Nee, volgens mij nog nooit gedaan...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ik herinner mij een actie van een paar maanden geleden waarbij ik wél lef had. Maar iemand op zijn bek pakken zal ik niet zo snel doen..
Okequote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nooit!
Dan ben ik liever saai haha
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:34 schreef Schut85 het volgende:
[..]
jij grijpt hem gewoon meteen bij zn pielemans
Je dacht dat ze vrijgezel was?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, op de bek pakken... Nee, volgens mij nog nooit gedaan...
Hoewel.. vorig jaar oud en nieuw..nog een dikke ruzie tussen een vriendin en haar vriend veroorzaakt
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:36 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb het zaterdag weer getest. Het meest effectieve is iemand aan blijven staren totdat je ziet of ze je ziet zitten of niet. Niks stiekem kijken, gewoon duidelijk je intenties blootgeven
Schattigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:37 schreef Ludootje het volgende:
Ik ben ook niet zo van het zomaar op de bek pakken (heb ik het lef niet voor).
Ik zeg altijd zoiets van, "Lang genoeg er omheen gedraaid, ik ga je nu gewoon zoenen"
Huh?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij vrijgezel was ja...
Niet de vriend van de meid met wie hij gezoend had, een vriendin van de meid met wie hij gezoend had (zo lees ik hetquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:38 schreef MNR het volgende:
Ik vind t allemaal veel te eng, boe-hoe hoe![]()
Ga wel aan andere leuke dingen denken
Zoals mij pm-en met infoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:38 schreef MNR het volgende:
Ik vind t allemaal veel te eng, boe-hoe hoe![]()
Ga wel aan andere leuke dingen denken
idd ik ben wel van het duidelijk je intenties bloot gevenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:36 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb het zaterdag weer getest. Het meest effectieve is iemand aan blijven staren totdat je ziet of ze je ziet zitten of niet. Niks stiekem kijken, gewoon duidelijk je intenties blootgeven
Veilig en geschiktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Op Ned 2..: hoe vind ik veilig een geschikte dateAl hebben ze het wel over ouderen enzo. Internetdating..
Ze zei wel dat nederland zo'n 150 Datingsite heeft
Nou.. eeehmm... was nogal aangeschoten.. en een aantal mensen in mn omgeving durfden te wedden dat ik nooit met een man zou durven zoenen.. Hij liep voorbij, ik pakte hem bij zijn schouder en vroeg "Ga jij vanavond zoenen of wat?" en toen stonden we even te kluiven....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |