abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66512794
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 11:10 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Aangezien de vader toestemming van de rechter had voor deze 'moord' valt er toch niks te vervolgen?
Pas maar op, Berlusconi heeft al laten zien dat hij zich heel graag met rechtspraak bemoeid.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 11:20:16 #152
262 Re
Kiss & Swallow
pi_66513028
... wat een complete mongolen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_66514051
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 11:10 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Aangezien de vader toestemming van de rechter had voor deze 'moord' valt er toch niks te vervolgen?
Die rechter zal dan ook wel 'onderzocht' worden ..

Die vader zou eigenlijk ook een aanklacht in moeten dienen, toebrengen van ondraaglijk leed oid ..

Ik snap die logica niet, echt waar, een dier ga je uit zijn lijden verlossen, dat is humaan .. de mens moet nu eenmaal lijden, goddelijke straf of zo ? Of gaat het om het zielenheil ? Hoe zit het dan met die ziel die al 17 jaar gevangen zit tussen leven en dood en die de mogelijkheid ontnomen wordt om eindelijk het koninkrijk der hemelen te betreden ?
pleased to meet you
pi_66514425
Volgens mij is er geen plek voor iets als 'ondraaglijk leed' in het christendom. Lijden zul je! (dat idee krijg ik althans)
pi_66515392
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 11:52 schreef moussie het volgende:

Ik snap die logica niet, echt waar, een dier ga je uit zijn lijden verlossen, dat is humaan .. de mens moet nu eenmaal lijden, goddelijke straf of zo ? Of gaat het om het zielenheil ? Hoe zit het dan met die ziel die al 17 jaar gevangen zit tussen leven en dood en die de mogelijkheid ontnomen wordt om eindelijk het koninkrijk der hemelen te betreden ?
De argumentatie is betrekkelijk eenvoudig geloof ik:

Het leven is heilig. Mensen hebben de plicht om zieken te verzorgen. Aangezien het leven heilig is kan laten of doen sterven niet bij dit verzorgen horen.
pi_66518745
Italië wat een volk
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_66547477
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 12:32 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

De argumentatie is betrekkelijk eenvoudig geloof ik:

Het leven is heilig. Mensen hebben de plicht om zieken te verzorgen. Aangezien het leven heilig is kan laten of doen sterven niet bij dit verzorgen horen.
Tja, tot je vrouw zwanger is van een gehandicapt kind, dan mag je ineens wel actief ingrijpen en een leven beëindigen
pleased to meet you
pi_66547834
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 11:26 schreef moussie het volgende:

[..]

Tja, tot je vrouw zwanger is van een gehandicapt kind, dan mag je ineens wel actief ingrijpen en een leven beëindigen
ik vind het wel opvallend dat die abortus bij Berlusconi zijn vrouw helemaal erbuiten wordt gehouden.
Misschien bewaren ze dat voor bij een rechtzaak ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')