abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 februari 2009 @ 21:48:43 #76
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65895386
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:39 schreef snowgoon het volgende:
Mooi zo dat ze niet nog langer politiek speelbal wordt. Eindelijk rust voor haar én haar familie!
[..]

idioten...
Ik ben toch benieuwd welk nummer God nu heeft, want ik krijg altijd dat toontje van 'nummer bestaat niet meer'. . . .
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_65895395
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:42 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Ook nieuw voor mij.
[..]

http://www.nrc.nl/buitenl(...)ro_inzet_machtstrijd

6 maanden is het maximum wat in Nederland mag.
Een ernstig gehandicapte foetus, dan is het een ander verhaal. Mensen die dat afkeuren zijn net zo ziek als mensen die anderen euthanasie willen ontzeggen.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 9 februari 2009 @ 21:50:05 #78
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_65895449
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:42 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Ook nieuw voor mij.
[..]

http://www.nrc.nl/buitenl(...)ro_inzet_machtstrijd

6 maanden is het maximum wat in Nederland mag.
Ja, dat is allemaal prima, maar het is wel erg inconsistent door eerst zo laat een abortus te doen, en dan ineens pro-life te zijn.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 9 februari 2009 @ 21:51:41 #79
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_65895518
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:50 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ja, dat is allemaal prima, maar het is wel erg inconsistent door eerst zo laat een abortus te doen, en dan ineens pro-life te zijn.
en vooral de opmerking... ze wordt wakker en dan kan ze een gezin stichten... etc

alsof ze ooit nog een normaal leven zou kunnen lijden na zoveel jaar coma.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_65895522
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:48 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Een ernstig gehandicapte foetus, dan is het een ander verhaal. Mensen die dat afkeuren zijn net zo ziek als mensen die anderen euthanasie willen ontzeggen.
Het is natuurlijk wel een beetje raar dat je iemand anders 17 jaar laat creperen, maar zelf binnen 6 maanden de stekker eruit trekt.
Zo anders vind ik het verhaal niet.
pi_65895596
Stiekem heel mooi nieuws voor haar familie.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  maandag 9 februari 2009 @ 21:53:43 #82
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_65895628
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Waarom, waarin verschilt een ernstig gehandicapte foetus met een vrouw die langdurig in coma ligt. Beiden zonder uitzicht op een fatsoenlijk leven. Life is life.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_65895646
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:50 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Welnee. Een abortus zo laat in de zwangerschap doen ze alleen als een foetus toch al niet levensvatbaar is of zo ernstig gehandicapt is dat je het nauwelijks een leven kunt noemen. Dat heeft helemaal niets te maken met pro-life of pro-choice zijn. (Idiote termen overigens.)
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65896395
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:53 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Welnee. Een abortus zo laat in de zwangerschap doen ze alleen als een foetus toch al niet levensvatbaar is of zo ernstig gehandicapt is dat je het nauwelijks een leven kunt noemen. Dat heeft helemaal niets te maken met pro-life of pro-choice zijn. (Idiote termen overigens.)
17 jaar in coma kun je wel een leven noemen?

Sorry hoor, maar Berlusconius echt uitermate hypocriet.
  Donald Duck held maandag 9 februari 2009 @ 22:16:37 #85
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_65896593
Het is nog erg snel gegaan trouwens. Die Schiavo bleef nog veel langer in leven nadat de voeding stopgezet was.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_65896840
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:53 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Wie zegt dat het niet had kunnen leven? Hoe weten we dat als het toch niet geboren is... hypocriet dus
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_65897718
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:22 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Wie zegt dat het niet had kunnen leven? Hoe weten we dat als het toch niet geboren is... hypocriet dus
Wie zegt dat een mens niet op het oppervlak van de zon kan leven? Hebben we het al geprobeerd? Hypocriet dus.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_65897759
Wat een hypocriete reacties daar zeg...

Wat een totaal gebrek van respect voor haar, haar familie, leven én dood.
Fijn voor haar en haar familie dat nu toch na 17 jaar haar laatste wens in vervulling is gegaan.
know'm sayin?
word? word.
pi_65897902
Kerkelijke peptalk voor de voorstanders met gewetensnood.
pi_65899013
quote:
Overigens beloofde het Vaticaan dat God diegenen vergeeft die verantwoordelijk zijn voor de euthanasie van de Italiaanse.

Paus heeft telefoonverbinding met God?

Soms vraag ik maf of de Paus wel in God gelooft.
pi_65899039
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:41 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Wie zegt dat een mens niet op het oppervlak van de zon kan leven? Hebben we het al geprobeerd? Hypocriet dus.
Appels en peren
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  maandag 9 februari 2009 @ 23:18:19 #92
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_65899073
quote:
Op maandag 9 februari 2009 23:16 schreef IHVK het volgende:

[..]

Paus heeft telefoonverbinding met God?

Soms vraag ik maf of de Paus wel in God gelooft.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de Paus dat zo gezegd heeft, ik vermoed dat hij iets gezegd heeft dat hij God heeft gevraagd (nog pretentieus), om degenen die verantwoordelijk zijn voor de euthanasie te vergeven.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_65899229
quote:
Op maandag 9 februari 2009 23:17 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Appels en peren
Nee hoor. Alleen ander onderwerp. De stijl van redeneren komt op hetzelfde neer.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_65899372
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Stiekem heel mooi nieuws voor haar familie.
Het is volgens mij het beste nieuws wat ze in jaren hebben ontvangen. Ik ben blij dat het nu zo snel gelopen is. Al zou je er verschillende theorieen op los kunnen laten, nu wordt de discussie niet gevoerd en verliest niemand zijn gezicht. Handje geholpen?
Maar goed, de uitslag is positief en na 17 jaar durf ik het niet eens een menselijk einde te noemen.
pi_65899724
Thank God. Het is voorbij. Ik was echt bang dat ze het op de een of andere manier tegen zouden houden, Bercusconi en het Vaticaan zetten erg hoog in. Vreschrikkelijk dat het nog zo lang geduurd heeft, maar in elk geval is het getouwtrek en geclaim eindelijk voorbij.
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
  maandag 9 februari 2009 @ 23:42:49 #96
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65899766
Ik ben zo blij voor haar en haar familie dat dit eindelijk voorbij is.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_65899963
quote:
Op maandag 9 februari 2009 23:40 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Thank God. Het is voorbij. Ik was echt bang dat ze het op de een of andere manier tegen zouden houden, Bercusconi en het Vaticaan zetten erg hoog in. Vreschrikkelijk dat het nog zo lang geduurd heeft, maar in elk geval is het getouwtrek en geclaim eindelijk voorbij.
Nee hoor, de ellende gaat nu juist beginnen.
  maandag 9 februari 2009 @ 23:55:10 #98
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65900109
quote:
Op maandag 9 februari 2009 23:49 schreef Picchia het volgende:

Nee hoor, de ellende gaat nu juist beginnen.
Niet meer voor Eluana Englaro en haar familie.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_65900216
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:52 schreef Iblis het volgende:
Uiteindelijk hebben alle plannetjes toch niet gebaat:
[..]

nu.nl
Gelukkig. Een overlijden is nooit leuk, maar ik denk dat dit de familie een hoop rust brengt. Helemaal nu het er de laatste dagen op ging lijken dat de overheid haar de kans op een waardige dood zou ontnemen.
pi_65900311
quote:
Op maandag 9 februari 2009 23:18 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de Paus dat zo gezegd heeft, ik vermoed dat hij iets gezegd heeft dat hij God heeft gevraagd (nog pretentieus), om degenen die verantwoordelijk zijn voor de euthanasie te vergeven.
Het stond op spitsnieuws, dus de kan is 90% dat het verkeerd vertaald is of gewoon opzettelijk niet klopt.

Wat een baggerwebsite trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')