*fap* *fap* *fap*quote:17 years and 9 days
Winger = excellent
Scoring = excellent
Passing between inadequate and solid
Playmaking <= weak
Defending <= weak
Goalkeeping <= weak
Kan je op zulke spelers nog wel dikke winst maken?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:56 schreef rompompom het volgende:
Damn, wat je af en toe tegenkomt ook. Deze kwam ik tegen op de TC, afgelopen zondag verkocht:
[..]
*fap* *fap* *fap*!
Verkocht voor 4.365.000.
Werkt ook niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Doe es ctrl + F5, dat ververst een pagina vanaf de server ipv vanuit het geheugen van je computer.
Als je ze opleidt in je YA blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:58 schreef foetre het volgende:
[..]
Kan je op zulke spelers nog wel dikke winst maken?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:04 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Als je ze opleidt in je YA blijkbaar wel.
Dat is ook weer het probleem van een Web-Icon en een Forum-Icon. Om de een of andere reden neemt hij het web-icon niet...quote:
Ik heb het gevonden. Je moet even naar "opties" gaan (van het forum). Daar moet je naar het tweede tabblad gaan ("weergave"). En dan moet je de allerlaatste optie even op "ja" zetten ("voorkeur voor usericons omkeren?").quote:
Top! Bedankt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden. Je moet even naar "opties" gaan (van het forum). Daar moet je naar het tweede tabblad gaan ("weergave"). En dan moet je de allerlaatste optie even op "ja" zetten ("voorkeur voor usericons omkeren?").
Of je neemt weer wat rij lessen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:47 schreef The_Hives het volgende:
rot op sneeuw, ik wil morgenochtend gewoon veilig gas kunnen geven
droom lekker verderquote:Even kijken of dit topic nog werkt in het weekend
Sneeuw is mooi man! En tegen kou kan je je kledenquote:
Ik ben voor mezelf niet bang, maar voor mn mede-weggebruikers die dan als trutten gaan rijdenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Of je neemt weer wat rij lessen.
[..]
Hoop doet leven, zeker als je het op de wc doetquote:droom lekker verder
[..]
riep jequote:
je bedoeld?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:36 schreef The_Hives het volgende:
ik zal jullie trouwens voor zijn:
Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |