Juist!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:28 schreef laforest het volgende:
Arend Lijphart
Het was geen dominee (of pater of priester)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:15 schreef pyl het volgende:
Hmpf ... komt me bekend voor. Is dat een witte boord en zien we daar een kerkdeur? Dominee?
Je kunt hier maar beter wat geduld betrachten, het post-tempo in RJP ligt niet zo hoog!quote:
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:45 schreef Sam_Spade het volgende:
laforest? Heeft de kredietcrisis de ballotagecommissie teniet gedaan?
Anways, buiten het slowchatten om:quote:
quote:
Aardig ja, tot de dag van vandaag worden dingen van hem nog toegepast.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:29 schreef pyl het volgende:
Had de stof die hij doceerde wat om het lijf?
Dit is dummies niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ruik ik hier een beginnende rel?
Helaas geen Zwitser of Italiaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:18 schreef beeer het volgende:
[..]
Dit is dummies niet.
Meneer van laforrest lijkt mij een Zwitser of Italiaan
Zijn Spong en Moszkowicz al gebeld?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:54 schreef Gellius het volgende:
Ruik ik hier een voortetterende onvrede?
Tja, jij bent de enige hier die die oorlog meegemaakt hebt dus jij zal het wel weten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:46 schreef pyl het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat meneer zijn fijnste uur beleefde gedurende de Tweede Wereldoorlog.
Toen was hij toch al zo'n beetje over zijn piek heen hoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:46 schreef pyl het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat meneer zijn fijnste uur beleefde gedurende de Tweede Wereldoorlog.
Maar een Duitser is het niet.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, jij bent de enige hier die die oorlog meegemaakt hebt dus jij zal het wel weten.
Een natuurkundige jaquote:
Waarom wat, beste Gellius?quote:
Omdat hij daar voor gestudeerd heeft.quote:
Hij was het punt uit, dat is een historisch feit en daarom gebruiken we nog steeds methodes die hij bedacht heeft.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:45 schreef beeer het volgende:
Gestudeerd hebben voor iets betekent nog niet het zijn van iets
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:05 schreef Sam_Spade het volgende:
Geniet van schone plaatjes,
Maar schuw het leeg gezelschap van hun raders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |