Ik had niets gemist, ik dacht dat je gediplomeerd verzorgende was, dus kun je aan de slag met open wonden, drains, stoma's, spuiten ed. Werk plentyquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je had de weiger gemist geloof ik hè![]()
Ik ga mijzelf even optuigen.
Dat is dan wel weer een voordeel van mijn werk. Zolang ik een telefoon en een computer heb, kan ik werken. Ook met een gebroken enkel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:05 schreef Deisyy het volgende:
Zelfstandig is leuk, maar toch een stuk minder als je je enkel breekt en al 3 weken op de bank het geld op ligt te maken, zoals mijn man
En kunnen de rekeningen gewoon verstuurd wordenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een voordeel van mijn werk. Zolang ik een telefoon en een computer heb, kan ik werken. Ook met een gebroken enkel.
En misschien krijg je ook wel spijt als je het nooit geprobeerd hebt. Maar.. het is niet de makkelijkste branche, de tekstschrijverij, en acquisitie vormt een wezenlijk onderdeel. Net als zorgen dat je je klotegeld binnen krijgt van die klotewerkgevers die freelancers structureel maanden te laat betalen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:39 schreef Copycat het volgende:
Diverse dingen. Laatste tijd veel gesprekken gehad met diverse mensen hierover en langzaam maar zeker ben ik steeds meer die richting in aan het denken.
Maar dat is allemaal nu nog veel te vroeg om te bespreken, had ik afgesproken.
Ja, maar vandaag " bento", vanaf de werkplek.quote:
Ahhh, nóg eentje.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:49 schreef Copycat het volgende:
Ik heb volgende week een afspraak bij de huisarts. Een 'ik wil stoppen met roken'-afspraak welteverstaan.
Opeens ging ik bellen. Vanuit het niets.
Ik schaar het onder een kwelgeest die bezit van mijn doorrookte lijf heeft genomen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:57 schreef Gert het volgende:
Ahhh, nóg eentje.![]()
"Vanuit het niets" schaar ik even onder eh.. dichterlijke vrijheid.
We kunnen hier zo onderhand een ex-rokerspraatgroepje oprichtenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:49 schreef Copycat het volgende:
Ik heb volgende week een afspraak bij de huisarts. Een 'ik wil stoppen met roken'-afspraak welteverstaan.
Opeens ging ik bellen. Vanuit het niets.
ik zie die ava's nooit in beeld, maar heb nu bij je profiel gekeken - wat Frits (die geen Frits heet) zegtquote:
Auw, m'n ogenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:04 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |