Jij hebt wel vaker moeite met LEZEN.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat lees ik nou Coos, laat jij je door harige Franse mannen neuken?
Geeft niets hoor, daar niet van, maar ik had dat niet "achter je gezocht".
Je post in elke SC hier mutsquote:
Whehehequote:
Vrolijk omdat je week vrij hebt?quote:
Lekker toch weer werken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Geen gaatjes!![]()
Of bedoelde je niet hoe het bij de tandarts ging?![]()
Heb net nog ff de test gedaan (callcentertest) maar de intercedente was vantevoren al wel obvertuigd van mijn kunnen. April begint de opleiding.(6weken fulltime) en daarna 20 uur per week werken voor een hongerloon
![]()
Hé jij, Groundhog day goeroe, moet je niets aan de sterfdag van Buddy Hollie doen??quote:
Nee man, de PastaPizzaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Over dát recept zijn we völlig einverstanden.
En Dr. Oetker roels de pan uit. Vooral de funghi en salami. En spaghetti mag je best snijden.
Zie, je ne suis pas un culisnob.![]()
Wat lees ik nou Coos, laat jij je door harige Franse mannen neuken?
Geeft niets hoor, daar niet van, maar ik had dat niet "achter je gezocht".
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Geen gaatjes!![]()
Of bedoelde je niet hoe het bij de tandarts ging?![]()
Heb net nog ff de test gedaan (callcentertest) maar de intercedente was vantevoren al wel obvertuigd van mijn kunnen. April begint de opleiding.(6weken fulltime) en daarna 20 uur per week werken voor een hongerloon
![]()
Voor m'n tijd Coos.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Hé jij, Groundhog day goeroe, moet je niets aan de sterfdag van Buddy Hollie doen??
Die ken ik niet! Doen ze dan pásta op de pizza?quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:34 schreef debuurvrouw het volgende:
April begint de opleiding.(6weken fulltime) en daarna 20 uur per week werken voor een hongerloon
![]()
Altijd positief als een bedrijf je de kans geeft om om te scholen. Tof dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:32 schreef Gert het volgende:
Buuf.![]()
En halve dagen werken voor een "hongerloon" is aan het eind van de maand ineens best een leuk bedrag.![]()
Wat een heftige inwerkperiode trouwens! Zes weken full time!
Ja nou ja, na 6 weken moet ik dan wel in staat zijn om mensen te begeleiden bij het invullen van hun aangifteformulier.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:32 schreef Gert het volgende:
Buuf.![]()
En halve dagen werken voor een "hongerloon" is aan het eind van de maand ineens best een leuk bedrag.![]()
Wat een heftige inwerkperiode trouwens! Zes weken full time!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |