Ja? Klaar?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Lees dan niet steeds nog een keer terug, drie keer per seconde F5-ende culibarbarin!
Ik heb echt nog nooit "zaanse mayo" als dressing gedaan.
boe![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:58 schreef Copycat het volgende:
Beharing is niet erg
Ja maar bijknippen of scheren is ook zo wat!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:58 schreef Copycat het volgende:
Beharing is niet erg, maar je kunt overdrijven.
Ja, beharing bij vrouwen is een ander verhaal, maar bij mannen mag haar wat mij betreft, zij het met mate en dit is mateloos.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:02 schreef Coos het volgende:
![]()
Heb weleens met een franciase gerotzooid en al doende voelden die benen aan als op die foto.Ondanks dat het donker was heb ik de handdoek in de ring gegooid.
Was het geen fransoos?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:02 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Heb weleens met een franciase gerotzooid en al doende voelden die benen aan als op die foto.Ondanks dat het donker was heb ik de handdoek in de ring gegooid.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar bijknippen of scheren is ook zo wat!
zit ik ook net te lezen.... vuile dierenbeul.......quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:51 schreef Coos het volgende:
Toch zou gegrilde duif vandaag ook wel lekker zijn.![]()
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF03022009_045
Ik mankeer niets aan mijn ogen.quote:
Dat ook!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Coos wil enkel een kale doos
En return je wel de favour?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:07 schreef Coos het volgende:
Dat ook!![]()
Lekker hoor happen in een ontplofte mol![]()
Ik ben net een uil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |