Dat ook!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Coos wil enkel een kale doos
En return je wel de favour?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:07 schreef Coos het volgende:
Dat ook!![]()
Lekker hoor happen in een ontplofte mol![]()
Ik ben net een uil.quote:
Alleen als ze een strippenkaart of abonnement heeft.quote:
Meestal blijft het bij een enkeltje?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:09 schreef Coos het volgende:
Alleen als ze een strippenkaart of abonnement heeft.
nou inderdaad, voor een 23-jarige. . .quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar gelukkig bijna geen haar op zijn benen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat ook!![]()
Lekker hoor happen in een ontplofte mol![]()
Soep, peppersteak, aardappelwafeltjes, worteltjes en doperwtjesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:20 schreef Smash-it het volgende:
Hello! Wat schaft de pot vanavond?
Ik heb werkelijk waar nog geen enkel idee.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:28 schreef Manu82 het volgende:
Soep, peppersteak, aardappelwafeltjes, worteltjes en doperwtjes![]()
En jij?
Geen gaatjes!quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:05 schreef Copycat het volgende:
Staat die muts in de file. Al twee uur. Nou ja, tijd genoeg om boodschappen te doen en mijn onvolprezen pasta Caprese voor te bereiden. Met hele spaghettistengels.
Over dát recept zijn we völlig einverstanden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:01 schreef CarOnline het volgende:
En ik heb ook nooit zaanse mayo als dressing gedaan hoor. Ik maak nooit dressing.
Zaanse mayo, daar hoort friet in
Jij hebt wel vaker moeite met LEZEN.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat lees ik nou Coos, laat jij je door harige Franse mannen neuken?
Geeft niets hoor, daar niet van, maar ik had dat niet "achter je gezocht".
Je post in elke SC hier mutsquote:
Whehehequote:
Vrolijk omdat je week vrij hebt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |