WTF!!!??quote:

Mijn eerste baantje was in mn vaders drukkerij, droogrekken vullen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:48 schreef Copycat het volgende:
Mijn eerste bijbaantje was boodschappentassen inpakken voor klanten bij de AH. Wat een kutjob was dat. Voor drie piek per uur of zo.

Je kunt het ook overdrijven met het je gasten naar de zin maken. Het zal wel iets van pasta worden. Of sushi. Of misschien gaan we wel naar de Thai.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:51 schreef dieenebart het volgende:
Geef d'r lekker een leeg bord en een leeg glas erbij.![]()
Of koop allemaal tofu-ellende.
In de bioscoop met mijn neefjes en heel veel popcornquote:Over tofu gesproken: wie heeft Kung-fu panda gezien?

Ja, zo bijdehand waren we zelf vroeger toch ook wel. Een Zwarte Piet zonder jutezak is gewoon een geschminkte blanke homo.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:52 schreef Dementor het volgende:
Die kinderen kijken ook gewoon of je een target (volle tas) bent of niet.

Nee, ik doe ME.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Kip of rund met gegrillde groenten!
Of doe je SHE niet?

Op de grill (of eronder)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, ik doe ME.
Kip is wel lekker. Maar hoe grill je groenten

Haha ik geloof dat ik voorlopig ook maar niet naar de Appie ga als ik dat zo zie.quote:

Oh! ...quote:

Een beetje prutser ben je welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:59 schreef CarOnline het volgende:
En dat staat dan op de huishoudafdeling magnetrons te verkopen![]()
Zie je het voor je

Over SHE gesproken, hoe staat het met de reportage?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Kip of rund met gegrillde groenten!
Of doe je SHE niet?

We hebben geen snackbar!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:00 schreef Gert het volgende:
Of in een grilpan.
Maar als je niet weet of je die hebt, dan heb je die denk ik ook niet.
Recept:
http://www.mijnreceptenbo(...)de-groenten-414.html
Recept:
http://www.smulweb.nl/koken/recepten/detail.php?recept=1250174
Overigens is dit onderdeel van het SHE-dieet. Het kan best zijn dat je er uiteindelijk aan dood gaat, of echt téringveel honger blijft houden en naar de snackbar waggelt.

Getsie.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
Courgettes, aubergines, paprika's, van die grote paddenstoelen ...

O da's al heel beleefd hoor. Tot voor kort reageerde Caro op zo'n vraag als volgt:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Een beetje prutser ben je wel![]()
Goedemiddag mevrouw, verkoopt u ook magnetrons?
-Kweenie

Ja, dan zeg ik 'Ja, die staan daar en als u wilt, haal ik er even een collega bij'.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Een beetje prutser ben je wel![]()
Goedemiddag mevrouw, verkoopt u ook magnetrons?
-Kweenie

Geen idee!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Over SHE gesproken, hoe staat het met de reportage?

Ik grill ook nooit, maar dat zijn groenten waarvan ik me een gegrilde variant wel kan voorstellen, itt spinazie en bloemkool.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:09 schreef CarOnline het volgende:
Getsie.
Nee, laat maar.
Echt? Bleh![]()
Paprika gaat wel en de paddestoelen zou evt óók nog kunnen maar de rest...
En in combinatie...

Ja, dat klopt dan wel zo ongeveerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
O da's al heel beleefd hoor. Tot voor kort reageerde Caro op zo'n vraag als volgt:
[ afbeelding ]

Nou, niet hier!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen idee!
Ze is niet meer op FOK! geweest sinds de bonje. Althans: niet als SHE.
Maar je hebt toch wel een imbiss Caro! Ein bisschen intergrieren sollst du!
En anders op de fiets naar Nl. Wat is 't, 10 km? Is heen en terug toch een goed uur fietsen en dan heb je die patat oorlog er meteen weer af.

Ik grill echt nooit.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik grill ook nooit, maar dat zijn groenten waarvan ik me een gegrilde variant wel kan voorstellen, itt spinazie en bloemkool.
Ik lieg trouwens, ik grill af en toe. Perzikpartjes voor over mijn salade.

Zo.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik grill echt nooit.
Ik zou niet eens weten hoe het moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |