quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:37 schreef Gert het volgende:
Dus ik zeg dat die negers het van de dope moeten hebben, en jij zegt dat ze drugs verkopen.
Wat heb ik nou fout dan?![]()
De negâhs moet je niet generaliserenquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus ik zeg dat die negers het van het dope dealen moeten hebben, en jij zegt dat ze drugs verkopen. Wat heb ik nou fout dan?![]()
Dus het zijn niét allemaal kleine zelfstandigen en de állerdomsten mogen niet met dope leuren.Wat heb jij dat knap uitgevogeld Coos.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:41 schreef Coos het volgende:
[..]
De negâhs moet je niet generaliseren![]()
Er is een strikte scheiding tussen die slome (domme) (daar kunnen ze niets aan doen vanwege hun afkomst) die op het strand sjokken en tussen de wat meer geciviliseerde. Ze zijn allemaal in loondiens van een bende!!
Dat dus.
Ik had nog geeditquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus het zijn niét allemaal kleine zelfstandigen en de állerdomsten mogen niet met dope leuren.Wat heb jij dat knap uitgevogeld Coos.
quote:
Hahahahah tof!quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:53 schreef Coos het volgende:
En zo ziet het er bij nacht uit.![]()
[ afbeelding ]
Koopt Hollandsche Waar!quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:53 schreef Coos het volgende:
En zo ziet het er bij nacht uit.![]()
[ afbeelding ]
Veel Colombiaanse ook toen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |