Als die smeerlappen of smeerlappinnen mij bellen, krijgen ze ook een onbeschofte Peter6000 aan de lijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
Daarnaast kon ik niet zo goed tegen de onbeschoftheid van de mensen die je 'moest bellen.
Was jij dat?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als die smeerlappen of smeerlappinnen mij bellen, krijgen ze ook een onbeschofte Peter6000 aan de lijn.
Of ik klik ze meteen weg.
Opflikkeren met die telefoonterreur.
Ja, maar ze moeten echt gewoon oppleuren.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En nu heb je opeens weer last van huisuitslag en branderige ogen?
Ja, verkoop had ik helemaal niet gekund, maar er waren wel meer mensen die NIPO ook wel ok vonden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, maar ze moeten echt gewoon oppleuren.![]()
Het NIPO vind ik trouwens wel een fijne organisatie.
Ik doe mee met enquettes, en krijg daar Bol.com bonnen voor.
Ik heb zelfs een keer een mening gegeven over de Bolletje Beschuitbus.
Dat was dus een vrachtwagen met een enorme beschuitbus erop, waarmee ze door het land trokken.![]()
Ik weet niet meer wat ik ervan vond.
Werd vanmiddag op het Koningsplein nageroepen door mensen van een goed doel,quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
Als die smeerlappen of smeerlappinnen mij bellen, krijgen ze ook een onbeschofte Peter6000 aan de lijn.
Of ik klik ze meteen weg.
Opflikkeren met die telefoonterreur.
Ik vind het nu een infantiel idee.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
Maar wat vind je nu van die beschuit bus dan? Misschien is het nog wel hetzelfde als toen?
Bij AH staan ze weleens van de een of andere natuurorganisatie. Folders van beessies en de onvermijdelijke zeehondjes en dan, "meneer mag ik u wat vragen"? Mijn tegenvraag is altijd, "heb je recepten".quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Werd vanmiddag op het Koningsplein nageroepen door mensen van een goed doel,
dat ik "nou zeg wat bent u onvriendelijk en bot " was.
Het ergste vind ik nog wel dat dat geen vrijwilligers zijn die vanuit hun roeping mensen werven, maar het zijn studenten of andere mensen die dat tegen betaling doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Werd vanmiddag op het Koningsplein nageroepen door mensen van een goed doel,
dat ik "nou zeg wat bent u onvriendelijk en bot " was.
Doooootttt moeten ze die draaiorgels!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Al is de draaiorgelman in het centrum van Apeldoorn een nòg grotere ergernis, met zijn gezellige Oud-Hollandsche herrie.
EN DIE SMEERLAP DRAAIT NIET EENS ZELF, DAT GAAT AUTOMATISCH.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Doooootttt moeten ze die draaiorgels!!
Het zit je echt hoog he?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
EN DIE SMEERLAP DRAAIT NIET EENS ZELF, DAT GAAT AUTOMATISCH.
EN HIJ STAAT MAAR MET ZIJN CENTENBAKJE UIT HET JAAR NUL TE SCHUDDEN.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In Utrecht staat ook een draaiorgel , na een middagje winkelen of na een beurs in deJaarbeurs,quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
EN DIE SMEERLAP DRAAIT NIET EENS ZELF, DAT GAAT AUTOMATISCH.
EN HIJ STAAT MAAR MET ZIJN CENTENBAKJE UIT HET JAAR NUL TE SCHUDDEN.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie op Utrecht ook weleens iemand met een gitaar op de grond zitten, die wel echt speelt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
In Utrecht staat ook een draaiorgel , na een middagje winkelen of na een beurs in de Jaarbeurs,
weer richting de treinen en dan boven aan de roltrap een man met schuddende centenbak .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |