Klinkt erg overtuigendquote:
ik was aan het zappen..... en toen dacht ik eens kijken welke kwaliteitsposters er nog wakker zijn.......quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
Waar komen jullie opeens vandaan?!
kwaliteitposters zoch je toch?quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:37 schreef liesje1979 het volgende:Waar komen jullie opeens vandaan?!
Nou ja, hoi dan maar!quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was aan het zappen..... en toen dacht ik eens kijken welke kwaliteitsposters er nog wakker zijn.......
yes we are........ don't you think so.....?quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hi there, fellow quality user.
kwaliteitpostersquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Precies. Just say the word.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:39 schreef FANN het volgende:
[..]
yes we are........ don't you think so.....?
is there something new onder de zon hier?
Ach doe eens gek, fake het eensquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:40 schreef FANN het volgende:
[..]
daar hadden we het toch al een keer over gehad...... geen nadia...... sorry.....
geil......quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:40 schreef liesje1979 het volgende:![]()
[..]
Een nieuwe gluurder in je fobo! http://fotoboek.fok.nl/CasB
quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:05 schreef LXIV het volgende:
Er is nu een film over een Thaise vrouwengevangenis op TV. Er zitten ook blanke sletjes tussen.
Je zult maar in Thailand de een of andere archaische en bizarre wet overtreden waarop de straf staat dat jij (als man) 5 jaar in een vrouwengevangenis moet doorbrengen.
Dan ben je mooi de Pisang.
Feeks . .quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ikke niet...... ben d'r gek zeg la maar werken die kerels.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |