Was domme zet om totaal andere formatie de zelfde naam te geven , domme producersquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken het wel, maar inderdaad een giga flop. Terwijl het liedje toch wel blijft hangen.
't is voor Feivel denk ik nog langer reizen dan voor jouquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Avond Feivel ! is de uitnodiging/vraag van Broekie niet iets voor jou?
Wel. Dat doe ik 's zaterdags èèèn 's zondags al. Sorry!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wie wil dr in een echte radiostudio een keertje zelf aan knopjes en schuifjes zitten, en meteen van een ervaren radioman zelf horen hoe het allemaal gaat?....Meld je dan nu aan
Als het in H'sum is: Slechts 2 en een half uur ;-).quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:24 schreef Broekie het volgende:
[..]
't is voor Feivel denk ik nog langer reizen dan voor jou
Erg domme actie inderdaad om de naam van 2 Unlimited te gebruiken. 9 van de 10 keer vallen dat soort acties niet goed bij het publiek. Naja, toch grappig dat de oude formatie tijdelijk bij elkaar komtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Was domme zet om totaal andere formatie de zelfde naam te geven , domme producers
Volgens mij is dat redelijk gelijk (allebei Grunn)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:24 schreef Broekie het volgende:'t is voor Feivel denk ik nog langer reizen dan voor jou
Volgens mij ook wel ;-).quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat redelijk gelijk (allebei Grunn)
True, maar ik dacht dat jij ook echt in Grunn, Grunn zit en Feivel niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat redelijk gelijk (allebei Grunn)
Ik zit 15 minuten van de stad vandaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:33 schreef Broekie het volgende:
[..]
True, maar ik dacht dat jij ook echt in Grunn, Grunn zit en Feivel niet.
Kloptquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:33 schreef Broekie het volgende:
True, maar ik dacht dat jij ook echt in Grunn, Grunn zit en Feivel niet.
Ah, heb jij een eigen show? Ik moet het doen met mede-presenteren. Hoop dat de leiding me goed vind + ze nog een uurtje open hebbenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:35 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik zit 15 minuten van de stad vandaan
Ik heb me trouwens een leuk speeltje op de computer geinstalleerd, een nieuwe automatisering voor den show...
Ik heb een eigen internetzendertje (YoungFM.), is nog niet officieel gestart, maar ok.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ah, heb jij een eigen show? Ik moet het doen met mede-presenteren. Hoop dat de leiding me goed vind + ze nog een uurtje open hebben![]()
Wat doe je precies, welke omroep enz.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:46 schreef Feivel1 het volgende:
Ik ga er zo ook weer vandoor, morgen weer vroeg op..
Een kind zo'n naam geven is toch gewoon een vorm van kindermishandeling?quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:55 schreef Broekie het volgende:
[..]
Een kind zo'n naam geven is toch gewoon een vorm van kindermishandeling?
noem jij je kind later fok of ebayquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vind t wel n leuke naam...Twitty
Je bent al een negertjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:57 schreef Jimbo het volgende:
ben dr weer ff , nu maar even zonnenbanken
heuj die link doet t opeens niet meerquote:
je hebt er een spatie en een enter inzitten in de link als je die weghaalt is deze weer okequote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heuj die link doet t opeens niet meer![]()
maargoed, als ik een kind mocht krijgen noem ik t *kom hier*
Omdat er een enter in de url staatquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
heuj die link doet t opeens niet meer![]()
mooriaantjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
piromaantje zo zwart ls roet..
Ging uitwandelen zonder hoed
Straks om 22:30 de Rijdende rechterquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:05 schreef 3FMaster het volgende:
Pff, niets op TV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |