Dus zou je zeggen laat Fortuna maar lekker kapot gaan. De bedrijven komen dan vanzelf wel bij Roda terecht.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:28 schreef Chadi het volgende:
Het is toch heel simpel. Ze gaan of fuseren of kapot?
Of heb ik het nou niet goed begrepen?
En het programma van Martin Drent dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:28 schreef MaxPower het volgende:
"Mijn Club" lijkt me wel een geinige naam.
Kan je altijd op Mechelen concentreren hequote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee, in tegenstelling tot jou kom ik niet op succes af.
Zeg, muppet. Heb jij niet iets beter te doen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom ze praten er al meer dan 10 jaar over
Het is toch zo ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zeg, muppet. Heb jij niet iets beter te doen?
Nee. De club die gaat in plaats van ten onder, verder in gewijzigde vorm.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
De club die je je hele leven supportert verdwijnt?
Mijn club gaat niet verder, mijn club is dood.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:48 schreef ioko het volgende:
[..]
Nee. De club die gaat in plaats van ten onder, verder in gewijzigde vorm.
De provincie gaat er zelf ook geld inpompen...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:46 schreef rubbereend het volgende:
nou, lekker de schulden en tekorten met elkaar laten fuseren, moeten alle doorlopende sponsorcontracten allemaal in één stadion gehangen worden? Gaan sponsoren ineens meer betalen?
En als dit volgend seizoen al geregeld moet zijn dan wordt het ook nog eens een spoedklusje. Ik voorzie weinig vooruitgang
Dat is toch hetzelfde?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:48 schreef ioko het volgende:
[..]
Nee. De club die gaat in plaats van ten onder, verder in gewijzigde vorm.
Als de gesprekken tien jaar duren en er plotseling wel een overeenstemming komt is dat júíst wel een argument dat het een verrassing is. Als ze nu een paar weken voor het eerst over FCL spraken zou het een kleinere verrassing zijn...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het is toch zo ?
Stond pas nog in de VI
ik betwijfel of dat zomaar mag. Kan hoogstens als sponsoring.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De provincie gaat er zelf ook geld inpompen...
In Groningen en Heerenveen hebben beide provincies gewoon een skybox dacht ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik betwijfel of dat zomaar mag. Kan hoogstens als sponsoring.
Ik zag het al aankomen, echter doordat mensen zoals DarkShine bleven dwarsliggen bleef het zo lang duren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als de gesprekken tien jaar duren en er plotseling wel een overeenstemming komt is dat júíst wel een argument dat het een verrassing is. Als ze nu een paar weken voor het eerst over FCL spraken zou het een kleinere verrassing zijn...
Dat doen ze nu al bij de vrouwen (provincie dekt de helft van de kosten daarvan)...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik betwijfel of dat zomaar mag. Kan hoogstens als sponsoring.
een skybox is wel iets anders dan er geld inpompen. Met alleen een skybox huren zijn ze er denk ik nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:00 schreef MaxPower het volgende:
[..]
In Groningen en Heerenveen hebben beide provincies gewoon een skybox dacht ik.
dat is wat anders, daar is geen sprake van concurentievervalsing. Gezien de Europese regls kan een gemeente of provincie niet "zomaar" geldt in een bvo stoppen. Hoogstens in de vorm van sponsoring, leningen of garantstellingen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat doen ze nu al bij de vrouwen (provincie dekt de helft van de kosten daarvan)...
Emotioneel gezien wel (blijkbaar) maar praktisch gezien natuurlijk niet. Is het dan zo dat de fans liever hadden gezien dat de club ten onder was gegaan?quote:
Om het even denk ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:05 schreef ioko het volgende:
[..]
Emotioneel gezien wel (blijkbaar) maar praktisch gezien natuurlijk niet. Is het dan zo dat de fans liever hadden gezien dat de club ten onder was gegaan?
Enig idee wat die dingen kosten per jaar? Van onze belastingcentuhh!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een skybox is wel iets anders dan er geld inpompen. Met alleen een skybox huren zijn ze er denk ik niet
ik weer er alles van, mijn provincie en mijn energie bedrijf hebben miljoenen in de kutste club van Gelderland gestokenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:10 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Enig idee wat die dingen kosten per jaar? Van onze belastingcentuhh!
Dat maakt niet uit, maar punt is dat Roda helemaal niet ven onder hoeft te gaan, het is dus een schoolvoorbeeld van moord met voorbedachte rade.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:05 schreef ioko het volgende:
[..]
Emotioneel gezien wel (blijkbaar) maar praktisch gezien natuurlijk niet. Is het dan zo dat de fans liever hadden gezien dat de club ten onder was gegaan?
Is inderdaad al aan gedacht en misschien gaat dat wel gebeuren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:18 schreef Grunner het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/AFC_Wimbledon
Idee?
Binnenkort is promotie vanuit de hoofdklasse hopelijk mogelijk. Voor je 't weet ben je ‘FCL’ voorbij.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is inderdaad al aan gedacht en misschien gaat dat wel gebeuren.
http://nl.wikipedia.org/wiki/SV_Austria_Salzburg_(2)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Of http://nl.wikipedia.org/wiki/FC_United_of_Manchester![]()
Het mooie in het geval van AFC Wimbledon is dat het in rap tempo opstoomt richting de Football League, terwijl Milton Keynes Dons niet echt goed van de grond komt. Maar dat zou in ons geval verre toekomstmuziek zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Binnenkort is promotie vanuit de hoofdklasse hopelijk mogelijk. Voor je 't weet ben je ‘FCL’ voorbij.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is inderdaad al aan gedacht en misschien gaat dat wel gebeuren.
Mooie foto. Heeft ook wel wat charmants zo. Nadeel is dat je zonder basis (enkel wat supporters) in de 5e klasse moet beginnen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/SV_Austria_Salzburg_(2)
En dan kiezen ze toch voor een fusie, hoe verklaar je dat dan? Lijkt mij dat er dus zeker veel risico's kleven aan alleen verder gaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, maar punt is dat Roda helemaal niet ven onder hoeft te gaan, het is dus een schoolvoorbeeld van moord met voorbedachte rade.
Daarom, het is een kleurloze club met een arme geschiedenis. Het is super dat er eindelijk eens een degelijke club kan komen in Limburg.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:37 schreef Loohcs het volgende:
Roda JC is toch ook een fusieclub die als zodanig nog geen 50 jaar bestaat?
Een arme geschiedenis? Minstens 80% van de Nederlandse clubs kan jaloers zijn op die geschiedenis.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:47 schreef Fetai het volgende:
[..]
Daarom, het is een kleurloze club met een arme geschiedenis. Het is super dat er eindelijk eens een degelijke club kan komen in Limburg.
Heel eenvoudig: er zijn diverse mensen die al jaren azen op een fusie en die zien nu eigenlijk hun kans schoon.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:46 schreef ioko het volgende:
[..]
En dan kiezen ze toch voor een fusie, hoe verklaar je dat dan?
Ja, waarom ook niet?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heel eenvoudig: er zijn diverse mensen die al jaren azen op een fusie en die zien nu eigenlijk hun kans schoon.
Sorry, maar Heerlen heeft geen voetbalclub, die stad heeft echt niets.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:14 schreef achterop23 het volgende:
Verzameling namen die op internet genoemd wordenF.C. Heerlen
Misschien daarom juist? Neutraal terrein.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:57 schreef Zigger het volgende:
[..]
Sorry, maar Heerlen heeft geen voetbalclub, die stad heeft echt niets.
Roda JC voor dummiesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:47 schreef Fetai het volgende:
[..]
Daarom, het is een kleurloze club met een arme geschiedenis. Het is super dat er eindelijk eens een degelijke club kan komen in Limburg.
Plus twee bekers en nog vier bekerfinales en talloze malen geëindigd in het linkerrijtje, zesde op de Eredivisieranglijst aller tijden en vijfde op de ranglijst over de afgelopen 25 jaar.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:00 schreef Timmie1983 het volgende:
[..]
Roda JC voor dummies
Roda JC behoort samen met Ajax, Feijenoord, PSV en FC Utrecht tot de clubs die sinds de jaren '70 onafgebroken in de Eredivisie actief zijn. Tevens is Roda JC de enige Nederlandse club die op Italiaanse bodem wist te winnen (0-1 tegen AC Milan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |