Kaalheide opnieuwquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:50 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Stadion maar ergens bij Marum bouwen denk ik?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
alsof MVV het nog lang uit gaat houden..
Dat zou ook mooi zijn. Verliezen we maar max. 2x punten tegen die noordelijke clubsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:46 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Heb je die plannen nog niet gehoord voor FC Noord? Ze willen Groningen en Heerenveen gaan samenvoegen.
De provincie wilt een nieuw stadion bij Maastricht Aachen Airport voor 50.000...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:50 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Een nieuw stadion lijkt me absurd. Dat gaat gewoon het PLS worden.
In duitse handen ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De provincie wilt een nieuw stadion bij Maastricht Aachen Airport voor 50.000...
Zieltje. Zonder deze fusie was Fortuna er helemaal niet meer geweest volgend seizoen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:49 schreef FortunaHome het volgende:
Ik hoop dat de tribunes leeg zullen blijven.
bovendien gaan we de aanleg van een nieuw stadion maximaal frustreren met procedures.
Verschrikkelijk dit
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Echt triest voor Fortuna dat ze met de meest Duitse club van Nederland moeten gaan fuseren.
Denk dat de meesten wel naar Alemannia Aachen gaan, dat stadion ligt net 10km van het PLS af..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:52 schreef KirkLazarus het volgende:
Poll: Welke club gaan de Roda- en Fortuna-fans supporteren?De nieuwe fusieclub VVV-Venlo MVV Een locale amateurclub Ajax PSV Feyenoord Een andere Nederlandse club Een Belgische club Een Duitse club Anders, namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |