In Groningen en Heerenveen hebben beide provincies gewoon een skybox dacht ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik betwijfel of dat zomaar mag. Kan hoogstens als sponsoring.
Ik zag het al aankomen, echter doordat mensen zoals DarkShine bleven dwarsliggen bleef het zo lang duren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als de gesprekken tien jaar duren en er plotseling wel een overeenstemming komt is dat júíst wel een argument dat het een verrassing is. Als ze nu een paar weken voor het eerst over FCL spraken zou het een kleinere verrassing zijn...
Dat doen ze nu al bij de vrouwen (provincie dekt de helft van de kosten daarvan)...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik betwijfel of dat zomaar mag. Kan hoogstens als sponsoring.
een skybox is wel iets anders dan er geld inpompen. Met alleen een skybox huren zijn ze er denk ik nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:00 schreef MaxPower het volgende:
[..]
In Groningen en Heerenveen hebben beide provincies gewoon een skybox dacht ik.
dat is wat anders, daar is geen sprake van concurentievervalsing. Gezien de Europese regls kan een gemeente of provincie niet "zomaar" geldt in een bvo stoppen. Hoogstens in de vorm van sponsoring, leningen of garantstellingen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat doen ze nu al bij de vrouwen (provincie dekt de helft van de kosten daarvan)...
Emotioneel gezien wel (blijkbaar) maar praktisch gezien natuurlijk niet. Is het dan zo dat de fans liever hadden gezien dat de club ten onder was gegaan?quote:
Om het even denk ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:05 schreef ioko het volgende:
[..]
Emotioneel gezien wel (blijkbaar) maar praktisch gezien natuurlijk niet. Is het dan zo dat de fans liever hadden gezien dat de club ten onder was gegaan?
Enig idee wat die dingen kosten per jaar? Van onze belastingcentuhh!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een skybox is wel iets anders dan er geld inpompen. Met alleen een skybox huren zijn ze er denk ik niet
ik weer er alles van, mijn provincie en mijn energie bedrijf hebben miljoenen in de kutste club van Gelderland gestokenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:10 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Enig idee wat die dingen kosten per jaar? Van onze belastingcentuhh!
Dat maakt niet uit, maar punt is dat Roda helemaal niet ven onder hoeft te gaan, het is dus een schoolvoorbeeld van moord met voorbedachte rade.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:05 schreef ioko het volgende:
[..]
Emotioneel gezien wel (blijkbaar) maar praktisch gezien natuurlijk niet. Is het dan zo dat de fans liever hadden gezien dat de club ten onder was gegaan?
Is inderdaad al aan gedacht en misschien gaat dat wel gebeuren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:18 schreef Grunner het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/AFC_Wimbledon
Idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |