Maikuuulquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:35 schreef MxM het volgende:
[..]
Wat maakt Maastricht beter dan Sittard op Kerkrade?
Afgelopen 35 jaar zat je ook bij een fusie-club.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:33 schreef TheYoung1 het volgende:
Ongeloofloos........ Mn vader draait zich om in zn graf...
Hopen dat de stichting nu niet gaat bezwijken onder de druk die er nu zeker op hun schouders rust. Ik kan me voor mezelf niet voorstellen, dat ik ná 35 jaar Rodabezoeken, naar een fusie-club ga kijken. Al worden de wedstrijden in het oh zo prachtige PLS gespeeld....
Gitzwarte en diep droeve dag is dit.
Ik HÁÁT bobo's
Je kent Roda blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:19 schreef NoMercy285 het volgende:
Kerkrade en Sittard is een wereld van verschil, dát is nou ook het probleem.
Ja, Roda bijvoorbeeld stamt ook uit meerdere fusieclubs, echter een stadsfusie is wat anders dan een streekfusie... dit gaat er gewoon niet in bij de limburgers..
zucht...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:47 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Afgelopen 35 jaar zat je ook bij een fusie-club.
Waarom?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:06 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
zucht...
Dat klopt ja. Maar 1954, was het toen geloof ik, vergelijken met 2009.... Slecht argument dus.
1962, maar dat doet er niet toe, net zomin als het er toe doet dat Roda een fusieclub is. Dat doet namelijk niets af aan het feit dat mijn Roda vandaag geliquideerd is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:06 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
zucht...
Dat klopt ja. Maar 1954, was het toen geloof ik, vergelijken met 2009.... Slecht argument dus.
De stichting heeft nog niet toe gegeven. Hoop doet leven!!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
1962, maar dat doet er niet toe, net zomin als het er toe doet dat Roda een fusieclub is. Dat doet namelijk niets af aan het feit dat mijn Roda vandaag geliquideerd is.
Alweder zucht en een gaap bij deze...quote:
Ik vrees dat dat een achterhoedegevecht wordt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:14 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
De stichting heeft nog niet toe gegeven. Hoop doet leven!!!
Jij komt met een domme opmerking dat 1954 niet te vergelijken is met 2009, dat is dus wel zo. Shit happens voor je, maar ik weet zeker dat je over 2 jaar al in je FC Limburg shirtje staat te juichen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:28 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Alweder zucht en een gaap bij deze...
Net zoals bij het gross van de nederlandse profclubs?
Pff, dat denk ik niet. When it's over it's over!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:47 schreef Fetai het volgende:
[..]
Jij komt met een domme opmerking dat 1954 niet te vergelijken is met 2009, dat is dus wel zo. Shit happens voor je, maar ik weet zeker dat je over 2 jaar al in je FC Limburg shirtje staat te juichen.
Je bent een kenner merk ik. Goed op de hoogte dat in Aachen een stadion, met een capaciteit van 30.000, in aanbouw is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dan kunnen ze nog beter met achen fuseren .en vanuit kerkraden in duitsland gaan spelen
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:19 schreef NoMercy285 het volgende:
Kerkrade en Sittard is een wereld van verschil, dát is nou ook het probleem.
Ja, Roda bijvoorbeeld stamt ook uit meerdere fusieclubs, echter een stadsfusie is wat anders dan een streekfusie... dit gaat er gewoon niet in bij de limburgers..
Dude, als je op mijn laatste zin gaat, ik bedoel het zoals ik het typ! DIT GAAT ER GEWOON NIET IN BIJ DE LIMBURGERS... oftewel.. WIJ PIKKEN DEZE GANG VAN ZAKEN NIET. met je debiele commentaar hier in rodatopics altijd..quote:
Niet gaan generaliseren he.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:08 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
[..]
Dude, als je op mijn laatste zin gaat, ik bedoel het zoals ik het typ! DIT GAAT ER GEWOON NIET IN BIJ DE LIMBURGERS... oftewel.. WIJ PIKKEN DEZE GANG VAN ZAKEN NIET. met je debiele commentaar hier in rodatopics altijd..
Doen het financieel allemaal wel aardig volgens mij. Ik zie - maar dat is bij RODA en Fortuna ook zo - TOP Oss en Den Bosch of RKC en Den Bosch toch écht niet gezelig samen naar het voetbal gaan onder de noemer FC Noord Brabant Centraalquote:Op woensdag 4 februari 2009 02:23 schreef reem het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer in Brabant de fusiegolf ontketend wordt. Daar zitten ook gewoon teveel clubs die op het (op één na) hoogste niveau mee willen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |