quote:AKKOORD OVER FUSIE RODA EN FORTUNA
Roda JC en Fortuna Sittard gaan fuseren. Met ingang van komend seizoen gaan beide verenigingen op in een nieuwe op te richten fusieclub.
De stuurgroep die de mogelijkheden en onmogelijkheden van het samengaan van Roda JC en Fortuna Sittard heeft onderzocht heeft positief geadviseerd over de fusie. De besturen van beide Zuid-Limburgse clubs hebben zich achter het advies geschaard.
Later vandaag komt de stuurgroep met een verklaring naar buiten. Het personeel van Fortuna is om 10.00 uur door directeur Hans Erkens van de club geinformeerd. Volgens bronnen rond beide clubs heeft een groep ondernemers zich bereid verklaard de fusieclub financieel te steunen. Hoeveel geld beschikbaar komt is nog niet bekend. Eerder werd gezegd dat een fusieclub met een begroting van minimaal twintig miljoen euro per jaar moet werken.
De Stichting Roda JC, tot voor kort verklaard tegenstander van een fusie, is volgens ingewijden gisteravond akkoord gegaan met het voorstel.
limburger.nl
Ze zullen toch wel de plaats van Roda in de eredivisie overnemen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:41 schreef DJ_Ryow het volgende:
welke gevolgen heeft dit voor de Eredivisie? ik neem aan dat de fusie club in de Jupiler League begint... en dus zal er een extra club naar de Eredivisie moeten.
Is het niet zo dat ze de licentie van één van beide clubs overnemen? dus als ze die van Roda nemen kunnen ze toch gewoon blijven in de Eredivisie?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:41 schreef DJ_Ryow het volgende:
welke gevolgen heeft dit voor de Eredivisie? ik neem aan dat de fusie club in de Jupiler League begint... en dus zal er een extra club naar de Eredivisie moeten.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:45 schreef Dos37 het volgende:
Nou al die bestuursleden kunnen beter naar Groningen gaan verhuizen.
Als Roda niet degradeert wel ja...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:45 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Is het niet zo dat ze de licentie van één van beide clubs overnemen? dus als ze die van Roda nemen kunnen ze toch gewoon blijven in de Eredivisie?
Noord-Korea lijkt me beter.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:45 schreef Dos37 het volgende:
ik weet niet wat de regelementen zeggen. in principe is het een nieuwe club in het betaalde voetbal dus moeten ze beginnen in de Jupiler League lijkt me. maar misschien zit het wel anders.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:44 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel de plaats van Roda in de eredivisie overnemen?
Heb je die plannen nog niet gehoord voor FC Noord? Ze willen Groningen en Heerenveen gaan samenvoegen.quote:
Niet meer als er in kunnenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:47 schreef MaxPower het volgende:
Ben benieuwd hoeveel er volgend seizoen op de tribune zitten.
Sowwy, ik drukte op 'new topics' en zag nog niets.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:45 schreef Messenga het volgende:
Ik dacht dat de sluiter altijd opende.
Maar hier evengoed verder
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:47 schreef Messenga het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er nog best oké uit
dat lijkt me idd een must, dit zal NOOIT maar dan ook NOOIT vergeten wordenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:45 schreef Dos37 het volgende:
Gun me ff 20 secondenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Sowwy, ik drukte op 'new topics' en zag nog niets.![]()
Dus ik maakte maar een nieuwe aan.
Kampioenen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:46 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Heb je die plannen nog niet gehoord voor FC Noord? Ze willen Groningen en Heerenveen gaan samenvoegen.
Onverwacht, ze praten er al 10 jaar overquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben errug benieuwd naar de details. Toch wel erg onverwacht dit.
Een nieuw stadion lijkt me absurd. Dat gaat gewoon het PLS worden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:49 schreef FortunaHome het volgende:
Ik hoop dat de tribunes leeg zullen blijven.
bovendien gaan we de aanleg van een nieuw stadion maximaal frustreren met procedures.
Verschrikkelijk dit
alsof MVV het nog lang uit gaat houden..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:50 schreef dekilo het volgende:
gecondoleerd, serieus.
Kaalheide opnieuwquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:50 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Stadion maar ergens bij Marum bouwen denk ik?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
alsof MVV het nog lang uit gaat houden..
Dat zou ook mooi zijn. Verliezen we maar max. 2x punten tegen die noordelijke clubsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:46 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Heb je die plannen nog niet gehoord voor FC Noord? Ze willen Groningen en Heerenveen gaan samenvoegen.
De provincie wilt een nieuw stadion bij Maastricht Aachen Airport voor 50.000...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:50 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Een nieuw stadion lijkt me absurd. Dat gaat gewoon het PLS worden.
In duitse handen ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De provincie wilt een nieuw stadion bij Maastricht Aachen Airport voor 50.000...
Zieltje. Zonder deze fusie was Fortuna er helemaal niet meer geweest volgend seizoen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:49 schreef FortunaHome het volgende:
Ik hoop dat de tribunes leeg zullen blijven.
bovendien gaan we de aanleg van een nieuw stadion maximaal frustreren met procedures.
Verschrikkelijk dit
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Echt triest voor Fortuna dat ze met de meest Duitse club van Nederland moeten gaan fuseren.
Denk dat de meesten wel naar Alemannia Aachen gaan, dat stadion ligt net 10km van het PLS af..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:52 schreef KirkLazarus het volgende:
Poll: Welke club gaan de Roda- en Fortuna-fans supporteren?De nieuwe fusieclub VVV-Venlo MVV Een locale amateurclub Ajax PSV Feyenoord Een andere Nederlandse club Een Belgische club Een Duitse club Anders, namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat geloof je toch zelf ook niet?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De provincie wilt een nieuw stadion bij Maastricht Aachen Airport voor 50.000...
Heb je een bron daarvan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dezelfde bron die me vrijdag al het vandaag bekend geworden nieuws bekend maakte.quote:
Die gaan gewoon akkoord zo te horen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:01 schreef DarkShine het volgende:
http://www.l1.nl/popups/m(...)_lsvideoId/1_3377824
Stichting Roda JC (Veto recht) is nog niet akkoord!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:06 schreef KirkLazarus het volgende:
Nou. Roda met een andere naam dus..
Dirk Jan Derksenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:09 schreef neilpad het volgende:
Welke spelers van Fortuna zouden kans maken op een basisplek in FC Limburg?
Die gaat er echt niet meer spelen hoor.quote:
quote:Van Barneveld laat beslag op Fortuna opheffen
De advocaat van Joos van Barneveld heeft het beslag op de bankrekening van Fortuna Sittard opgeheven. Beide partijen zitten om tafel om binnen afzienbare tijd een definitieve regeling te treffen. Dat meldt de Limburgse omroep L1 dinsdag. Van Barneveld had beslag laten leggen op gelden en bezittingen van Fortuna Sittard omdat hij recht heeft op een bedrag van 425.000 euro. Door het beslag van de oud-speler was de Limburgse club in acute geldproblemen gekomen. Fortuna Sittard was gemaakte afspraken bij een arbitragezaak tussen club en speler niet nagekomen.
Nu die achterstand is bijgewerkt, is het beslag opgeheven. Van Barneveld (26) speelde nog zeven duels voor FC Eindhoven, maar vanwege een hardnekkige knieblessure heeft hij zijn carrière moeten beëindigen. De middenvelder liet onder meer beslag leggen op de transfersom van Ruud Boymans, komend seizoen speler van VVV-Venlo.
Die speelt bij Helmond.quote:
Je bent gewoon een incompetente voetbalkennnerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ook nog serieus op in gaan!
Zelfs na het noemen van Rene Maessen.
Dat zijn toch hele andere situaties.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:15 schreef jpjedi het volgende:
Ach in Breda en Nijmegen hebben we het ook overleefd. Zal wel pijn doen in het begin.
Andere tijden, andere situaties.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:15 schreef jpjedi het volgende:
Ach in Breda en Nijmegen hebben we het ook overleefd. Zal wel pijn doen in het begin.
Rapid '54?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:19 schreef NoMercy285 het volgende:
Kerkrade en Sittard is een wereld van verschil, dát is nou ook het probleem.
Ja, Roda bijvoorbeeld stamt ook uit meerdere fusieclubs, echter een stadsfusie is wat anders dan een streekfusie... dit gaat er gewoon niet in bij de limburgers..
De KNVB zorgt wel dat Fortuna de periode niet pakt...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:28 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Wordt nog saillant mochten ze elkaar dan in de play-offs tegenkomen.. Fortuna door het winnen van de periode en Roda door het eindigen op de 16e/17e plaats
Roda heeft een relatief makkelijk programma, die stijgen nog wel naar de kop van het rechter rijtje.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:28 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Wordt nog saillant mochten ze elkaar dan in de play-offs tegenkomen.. Fortuna door het winnen van de periode en Roda door het eindigen op de 16e/17e plaats
Neequote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:18 schreef Superheld het volgende:
[..]
Andere tijden, andere situaties.
KSC kan ook nog (Kerkrade Sittard Combinatie)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:39 schreef Steven_Gerrard het volgende:
Nou best kut voor de Roda en Fortuna fans. Ik zou er niet aan moeten denken dat wij zouden gaan samenwerken met Feyenoord. Denk ook niet dat er veel fans zullen komen bij FC Limburg.
Wel interessant wat de nieuwe naam wordt![]()
Fortuna Kerkrade?
Fortuna JC
RFC
In het vorige topic opperde iemand "De leeuw van Limburg”. Zoiets zou wel tof zijn. Combinatienamen zijn 99 van de 100 keer verschrikkelijk lelijk, waarom niet gewoon iets helemaal los van de oude namen? Griekse, Romeinse of Germaanse goden zijn altijd gaaf trouwens.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:39 schreef Steven_Gerrard het volgende:
Nou best kut voor de Roda en Fortuna fans. Ik zou er niet aan moeten denken dat wij zouden gaan samenwerken met Feyenoord. Denk ook niet dat er veel fans zullen komen bij FC Limburg.
Fortuna Kerkrade?
Fortuna JC
RFC
Met de jeugdopleiding-fusies zie je tegenwoordig beide clubs in de naam. Wordt alleen lastig, Roda JC/Fortuna is niet bepaald heerlijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:44 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
KSC kan ook nog (Kerkrade Sittard Combinatie)
Hebben ze 1 minder nodig voor een ster op het shirt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:46 schreef Zemi77 het volgende:
Het zal wel Limburgia worden, dan kunnen ze showen met de landstitel in 1956 whoohoo
Jij hebt makkelijk lullen, jouw club is niet net gaan fuseren met een andere clubquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zieltje. Zonder deze fusie was Fortuna er helemaal niet meer geweest volgend seizoen.
DIE STER DAAR DOE JE HET VOOR, PANNEKOEK!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:47 schreef pekel het volgende:
[..]
Hebben ze 1 minder nodig voor een ster op het shirt..
14.gif.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik denk dat ze er het beste Kerkrade Fortuna Combinatie van kunnen maken. Kunnen ze meteen vragen of die gefrituurde kippenboer sponsor wil worden.
Die was voor Rapid JC...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:46 schreef Zemi77 het volgende:
Het zal wel Limburgia worden, dan kunnen ze showen met de landstitel in 1956 whoohoo
wat heeft grunn hier mee te maken?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:45 schreef Dos37 het volgende:
Die van KFC was grappiger.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Of misschien wil 1 of ander afslankproduct (slimfast ofzo) wel sponsor worden..... FC Slimburg
We heten u van harte welkom in het Sonja Bakker stadion!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Of misschien wil 1 of ander afslankproduct (slimfast ofzo) wel sponsor worden..... FC Slimburg
quote:Roda JC en Fortuna gaan vanaf volgend seizoen samen
'AKKOORD OVER FUSIE'
KERKRADE/SITTARD - Iets wat lange tijd voor onmogelijk werd gehouden, gebeurt toch. Roda JC en Fortuna Sittard gaan met ingang van volgend seizoen fuseren. Het personeel van eerstedivisionist Fortuna Sittard is inmiddels ingelicht door directeur Hans Erkens.
In een officiële verklaring heeft de Stuurgroep Topvoetbal in Limburg aangegeven dat een samensmelting tussen Roda JC en Fortuna Sittard noodzakelijk is om topvoetbal in het zuiden van het land te garanderen. Dat advies heeft de stuurgroep ook gepresenteerd aan de besturen van Roda JC en Fortuna Sittard. Beide besturen hebben dit advies overgenomen en steunen de plannen voor een fusie.
Tegenstanders
Twee felle tegenstanders van een fusie, de STAK (Stichting Administratiekantoor Roda JC) en de Stichting Roda JC, hebben eveneens kennis genomen van het advies van de stuurgroep en beraden zich momenteel over hun standpunt. De komende twee maanden zal in ieder geval een business plan worden uitgewerkt en een organisatie worden gebouwd, die het mogelijk moet maken om volgend jaar met een nieuwe Limburgse club te beginnen in de eredivisie.
Inkomsten
Volgens de stuurgroep zouden Roda JC en Fortuna Sittard structureel 50 tot 70 procent meer inkomsten moeten generen om op een verantwoorde manier actief te blijven in het betaald voetbal. De huidige exploitatie bedraagt ongeveer 10,5 miljoen bij Roda JC en 1,6 miljoen euro bij Fortuna Sittard.
Gespannen relatie
De fusieplannen tussen Roda JC en Fortuna Sittard zorgde de afgelopen jaren voor de nodige spanningen tussen vooral bestuurders en de supportersgroepen van beide verenigingen. Dat leidde op 23 december van vorig jaar tot het opstappen van Roda-voorzitter Servé Kuijer. Hij legde na bedreigingen aan het adres van zijn familie daarop onmiddellijk zijn functie bij de club uit Kerkrade neer.
Telegraaf
RFC Limburg is zo slecht nog niet toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:39 schreef Steven_Gerrard het volgende:
Fortuna Kerkrade?
Fortuna JC
RFC
"FC Goal met een zachte G"quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:01 schreef achterop23 het volgende:Fortuna Kerkrade Fortuna JC RFC Limburgia Kerkrade Sittard Combinatie FC Limburg FC André Rieu SC Kerkard FC Slimburg KFC RFC Limburg Limburg 2009
of was er al een namen topic
Hij snapt het niet zo..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Marktwerking? Fusies zijn er al sinds het bestaan van het voetbal...
Reken daar maar niet op, een substantieel deel van de aanhang van Roda zal afhaken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:34 schreef Stpan het volgende:
De supporters van Roda zullen alleen wat nieuwe liedjes hoeven te verzinnen. Ze blijven gewoon in hun eigen 'thuis' de wedstrijden bezoeken.
Dat zou inderdaad kunnen, maar de club kan dan al even goed ter ziele zijn of naar een zeer bedenkelijk niveau afgezakt zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:09 schreef BertMaalderink het volgende:
De historie leert ook dat het bij een fusie gewoon een paar jaartjes brullen is, en dat het vervolgens vanzelf over gaat. Een deel van de gekwetste supporters komen na een tijdje toch gewoon weer kijken en de nieuwe generatie weet niet beter.
Voor een deel klopt dat, maar dan ben je minstens tien jaar verder. Daarbij worden nieuwe supporters ' gemaakt'door de oudere generaties. Door mijn vader ben ik Roda-supporter geworden en als ik een zoontje zou hebben zou die ook Roda-supporter worden, terwijl ik hem absoluut niet mee zou nemen naar dit gedrocht.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:10 schreef mcyodogg het volgende:
Misschien dat er nu op de korte termijn een dipje komt in toeschouwers. Maar de kinderen die nu 3/4 jaar oud zijn weten dalijk niet anders dan een FC Limburg en zullen fanatiek supporter zijn, net zoals Roda-supporters dat nu van hun club zijn.
Sukkel, zoek maar eens op regionale fusieclubs en welke het overleeft hebben. Fc Zeeland, FC Amsterdam....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:09 schreef BertMaalderink het volgende:
De historie leert ook dat het bij een fusie gewoon een paar jaartjes brullen is, en dat het vervolgens vanzelf over gaat. Een deel van de gekwetste supporters komen na een tijdje toch gewoon weer kijken en de nieuwe generatie weet niet beter.
Ben benieuwd hoe MVV het gaat doen in z'n uppie.
Frissen heeft invloed he? maak er dan maar Limburg Lions van ofzo.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:14 schreef achterop23 het volgende:
Aanvullingen kunnen gedaan worden:
Verzameling namen die op internet genoemd wordenFortuna Kerkrade Fortuna JC RFC Limburgia Kerkrade Sittard Combinatie FC Limburg FC André Rieu SC Kerkard FC Slimburg KFC RFC Limburg Limburg 2009 1. FC Limburg RFC '09 FC Goal met een zachte G VVZL (voetbal vereniging zuid-limburg) highlanders FC Steenkool M.F.T. Met Frisse Tegenzin FC Bijna Duitsland Club Roda F.C. Heerlen
Met Sabena bedoel je Sabic? Die willen werktijdverkorting gaan aanvragen, lijkt me moeilijk te verantwoorden als je dat fusiegedrocht flink gaat sponsoren...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:16 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Sukkel, zoek maar eens op regionale fusieclubs en welke het overleeft hebben. Fc Zeeland, FC Amsterdam....
En welke sponsors gaan er volgens jou komen dan? Wie heeft er zin om in een leeg omhulsel te investeren tijdens de ergste economische crisis in tijden? Brand doet niet mee, want MVV zit er niet bij. DSM heeft al eerder te kennen gegeven er niets in te zien. Nedcar is op sterven na failliet. Sabena dan? Nou dat zal me een vetpot worden....
Waarom nou zo gaan schelden?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:16 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Sukkel, zoek maar eens op regionale fusieclubs en welke het overleeft hebben. Fc Zeeland, FC Amsterdam....
Hij heeft gewoon gelijk,quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:16 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
En welke sponsors gaan er volgens jou komen dan? Wie heeft er zin om in een leeg omhulsel te investeren tijdens de ergste economische crisis in tijden? Brand doet niet mee, want MVV zit er niet bij. DSM heeft al eerder te kennen gegeven er niets in te zien. Nedcar is op sterven na failliet. Sabena dan? Nou dat zal me een vetpot worden....
Leg nou eens uit wat er zo verschrikkelijk erg is aan deze fusie. Ik zie het namelijk niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voor een deel klopt dat, maar dan ben je minstens tien jaar verder. Daarbij worden nieuwe supporters ' gemaakt'door de oudere generaties. Door mijn vader ben ik Roda-supporter geworden en als ik een zoontje zou hebben zou die ook Roda-supporter worden, terwijl ik hem absoluut niet mee zou nemen naar dit gedrocht.
4 - 2 + 1 = 3.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk,
het is goed voor het nederlandse voetbal dat er 1 limburgse club komt, en de rest vertrekt
En VCV Zeeland was geen fusieclub.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarom nou zo gaan schelden?
Overigens is Fortuna Sittard een voorbeeld van een regionale fusieclub die het enkele jaartjes heeft uitgehouden.
En FC Amsterdam is dan weer één stad en geen regio.
De club die je je hele leven supportert verdwijnt?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:18 schreef ioko het volgende:
[..]
Leg nou eens uit wat er zo verschrikkelijk erg is aan deze fusie. Ik zie het namelijk niet.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:14 schreef achterop23 het volgende:
Aanvullingen kunnen gedaan worden:
Verzameling namen die op internet genoemd wordenFortuna Kerkrade Fortuna JC RFC Limburgia Kerkrade Sittard Combinatie FC Limburg FC André Rieu SC Kerkard FC Slimburg KFC RFC Limburg Limburg 2009 1. FC Limburg RFC '09 FC Goal met een zachte G VVZL (voetbal vereniging zuid-limburg) highlanders FC Steenkool M.F.T. Met Frisse Tegenzin FC Bijna Duitsland Club Roda F.C. Heerlen
Nee, in tegenstelling tot jou kom ik niet op succes af.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ga jij nou naar de nieuwe fusie club ?
volgens mij gaat hij niet op succes af hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee, in tegenstelling tot jou kom ik niet op succes af.
Nee. Voor Fortuna geldt dat waarschijnlijk wel, maar met Roda is nog niet zo veel mis, behalve dat er weinig groei in lijkt te zitten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:28 schreef Chadi het volgende:
Het is toch heel simpel. Ze gaan of fuseren of kapot?
Of heb ik het nou niet goed begrepen?
United Steengoal?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:28 schreef MaxPower het volgende:
"Mijn Club" lijkt me wel een geinige naam.
Daarom ben ik ook zo benieuwd wat Roda heeft doen besluiten samen te gaan. Ze hebben het niet echt nodig en halen nou niet bepaald veel financien of kwaliteit binnen met Fortuna. Op welke manier gaan ze er hiermee op vooruit?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee. Voor Fortuna geldt dat waarschijnlijk wel, maar met Roda is nog niet zo veel mis, behalve dat er weinig groei in lijkt te zitten.
Vergeet dat maar, Kuijer heeft de sterfhuisconstructie toegepast. Gaat de stichting niet akkoord dan gaat Roda JC jullie achterna...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:06 schreef FortunaHome het volgende:
Nog steeds heb ik 1% hoop dat de boel niet doorgaat doordat de stichting van roda de boel blokkeert.... alhoevel ik vrees dat ook deze omgekocht zullen worden met zwart geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |