quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat ligt eraan welke van de 4 je NIET bent
die ja.quote:
Dat komt toch pas als ze een relatie krijgen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ik kook wel dan. Mag jij de pannen poetsen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Daar doelde ik ook op
Dus poetsen jij![]()
Dan maar gewoon alle vier
Het gevaar loert alleen dat het dan weer teveel op een taakstraf gaat lijken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat komt toch pas als ze een relatie krijgen.
Uitlikken, op mn knieën en aan de riem?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik kook wel dan. Mag jij de pannen poetsen.
single zijn én onder de plak zitten...quote:
Nee, zover wilde ik nu ook weer niet gaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Uitlikken, op mn knieën en aan de riem?
Ja, ik snapte jequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, zover wilde ik nu ook weer niet gaan.
Nee, zelfs dat niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, ik snapte jeniet...
Of was je van plan ze heeeeeeel erg vies te maken?
Volgens mij moet je gewoon helemaal niet nadenkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Of moet ik nu cryptischer gaan denken dan goed voor me is?![]()
Dat kon ook nogquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Volgens mij moet je gewoon helemaal niet nadenken
Wat the hell is een clusterfuck?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
single zijn én onder de plak zitten...wat een clusterfuck.
Dat dus. Je moet er niet teveel achter zoeken JB.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:45 schreef MNR het volgende:
Volgens mij moet je gewoon helemaal niet nadenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |