En pannenkoek dan???quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:33 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Omdat het zo rustig is bij Ajax dat ik geen Ajax-gerelateerde tvp's meer kan posten
Jij bent er zo eentje ja?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Haha geweldig, daar ga ik me scc zeker niet voor verkopen![]()
of wel tegen een heel hoog bod
Komt van die debielen van Ajax Showtime die onlangs meldden dat in Studio Voetbal aangekondigd zou worden dat Pranjic naar Ajax zou komen, maar toch. Ik denk dat als dit waar is, dat het bod van AS Roma heel mager geweest is. Persoonlijk vind ik het erg jammer dat Silva nooit speelt.quote:AS Roma heeft in januari een poging gedaan om in de winterse transfermarkt Bruno Silva over te nemen. Ajax weigerde resoluut medewerking te verlenen en wilde de verdediger alleen verhuren, zo meldt zaakwaarnemer Henk van Ginkel dinsdag in De Volkskrant. De Uruguayaan is bij Ajax op een zijspoor beland.
Silva, die een jaar geleden van FC Groningen werd overgenomen, is dit seizoen voorbij gestreefd door Gregory van der Wiel. 'Doordat Marco van Basten hem ernaast heeft gezet, is zijn plek in de nationale ploeg in het geding en komt zijn deelname aan het WK van volgend jaar zomer in Uruguay in gevaar', benadrukt Van Ginkel.
'AS Roma heeft een bod gedaan, maar dat werd geweigerd door Ajax, omdat ze hem alleen wilden verhuren tot het einde van het seizoen', vervolgt Van Ginkel zijn verhaal over de interesse van de Giallorossi. 'Roma wilde ook een optie tot koop in de overeenstemming laten opnemen. Met toestemming van Ajax hebben we er alles aan gedaan om een oplossing te vinden, maar het mocht niet baten'.
Silva (28) speelde dit seizoen slechts zeven competitie- en twee UEFA Cup-duels voor de hoofdstedelingen. Eerder werd al bekend dat een Italiaanse club interesse had in de oud-speler van Danubio en FK Rostov. Volgens diverse Nederlandse media betrof het Palermo, maar Ajax gaf nimmer toelichting over de herkomst van de interesse. (tekst: Voetbalzone.nl)
Net zo debiel als Hans Kraaij Jr. gisteren in Voetbal International..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:49 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Komt van die debielen van Ajax Showtime die onlangs meldden dat in Studio Voetbal aangekondigd zou worden dat Pranjic naar Ajax zou komen, maar toch. Ik denk dat als dit waar is, dat het bod van AS Roma heel mager geweest is. Persoonlijk vind ik het erg jammer dat Silva nooit speelt.
Edit: aldus de Volkskrant.quote:Huntelaar, die meermaals aangaf dat hij absoluut geen type is om de reservebank bezet te houden, speelde in het wit van Madrid één keer 56 minuten in de basisploeg, en viel vervolgens vier keer in: na 73, 46, 71 en 77 minuten.
Ongewild is Huntelaar uitgegroeid tot het prototype van het opportunisme dat het voetbal eigen is. Hij mag door een administratieve slordigheid van zijn nieuwe club bovendien niet meedoen aan de Champions League, zo werd maandag bekend.
Real mocht slechts één speler inschrijven die dit seizoen al in UEFA Cupverband is uitgekomen en koos daarbij voor middenvelder Diarra. Terwijl Ajax zijn aanvoerder en morele leider kwijt is, lijdt hij op de bank in Bernabéu.
Als Real komt zeg je echt geen nee.. kom nou!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:56 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Edit: aldus de Volkskrant.
Had maar lekker bij Ajax gebleven en van de zomer naar Engeland gegaan.
Dan zou je backup dus Oleguer zijn, zowel voor de posities centraal als rechtsback.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:56 schreef Chadi het volgende:
Waarom zou je uberhaupt Silva willen verkopen? Wat is je backup als gregory geblesseerd raakt?
Urby schijnt het ook te kunnen..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:56 schreef Chadi het volgende:
Waarom zou je uberhaupt Silva willen verkopen? Wat is je backup als gregory geblesseerd raakt?
Mits het waar is, zou het dan verstandig zijn om hem te verkopen? Of hem nog 1 jaar rekken en de waarde eventueel nog hoger komt te liggen. Als hij verkocht wordt dan zie ik Bodul volgend jaar wel doorstromen naar Ajax 1 en 40 miljoen is erg veel geld hequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:52 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Net zo debiel als Hans Kraaij Jr. gisteren in Voetbal International..
AC Milan bereid een bod voor van meer dan 40 miljoen euro voor Suarez. Ja, dat heb ik uit zeeeeeer betrouwbare bron vernomen!!
Slecht plan als je wil spelen met opkomende backsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:59 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dan zou je backup dus Oleguer zijn, zowel voor de posities centraal als rechtsback.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:59 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Urby schijnt het ook te kunnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |