dankjewel! David is natuurlijk inmiddels ook 4, gefeliciteerd nog! hoe vindt hij 't op school?quote:Op maandag 9 februari 2009 07:03 schreef lily het volgende:
Anna, mooie rooie, gefeliciteerd meid [ afbeelding ]
4 jaar en een topic verder...
jammer dat je er niet bij kon zijn...quote:Op maandag 9 februari 2009 11:19 schreef bixister het volgende:
ik was er dus niet bij vanochtend () ) maar ik heb begrepen dat ze in elk geval heel vrolijk de klas in is gegaan.
Taaislijmziekte is uitgesloten. Dit is een ernstige erfelijke ziekte. Maar dat heeft ze gelukkig niet. En dat is een pak van mijn hart. Nu zorgen dat ze weer gaat groeien en dan in mei terug voor verdere onderzoeken.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:19 schreef Moonah het volgende:
Chacama, je schrijft dat de uitslag binnen is. Wat is er nu precies al uitgesloten?
En Vicky..... Wat rot zeg, dat er ook bij Amber een tandje naar binnen is gevallen.![]()
Had stom genoeg ook al op het internet zitten kijken, voordat we voor de test gingen en werd er inderdaad een beetje eng van. En was ik ook een behoorlijk angstig voor de uitslag. Toen ze me meteen belde, dacht ik eerst.....ohhhh neee. Maar de KA zei meteen. Maud heeft het niet. Lang geleden dat ik zo opgelucht ben geweest.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:30 schreef RockabeIIa het volgende:
pfff dat is idd een heel heftige ziekte... (waarbij kinderen nooit echt oud worden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |