abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:13:17 #76
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65763982
Anna
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_65764150
Wow, het zit 'm in de naam! Jullie Anna is ook al zo mooi!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_65764215
dat zal 't 'm zijn! noem uw kind Anna en alles sal reg kom. nou ja, alles... maar met de looks zit 't wel goed.
pi_65766028
Anna

Da's wel veel, Fuente! ik moest meteen aan suiker denken, maar dat is vast veels te doemdenkerig van me Ronja drinkt veels te weinig. Ik moet haar steeds helpen herinneren dat ze een slokje neemt.
pi_65766100
Owlet, ik heb voorheen ook wel eens gedacht aan suiker, maar ze drinkt eigenlijk altijd al zoveel, en ze mankeert verder niets, is goed op gewicht enz. Onze HA vond het niet verdacht gezien haar verdere conditie zeg maar.
Maar goed, we gaan het eens inperken, hoeft ook niet meteen drastisch, maar volgens mij drinkt ze soms meer 'om het drinken' dan omdat ze dorst heeft.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65766263
klinkt logisch, Fuente, dat drinken om het drinken.
Ronja kan dat ook soms doen, maar dat met eten.
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:33:19 #82
108648 cattie
lieve moeder
pi_65766791
Ive drinkt ook best veel. Een beker of 6 gaat er elke dag wel in. Eten doet hij ook goed, alleen het avondeten niet. Dat blijft een drama. Met uitzondering van een paar gerechten (soep, pizza, gebakken aardappelschijfjes en patat, net de dingen waarvan ik niet wil dat hij het veel eet, behalve dan soep) eet hij meestal niets. Hij kijkt naar zijn bord, schuift het weg en vraagt om zijn toetje. Hij moet dan wachten totdat wij klaar zijn (ondertussen speelt hij met zijn bestek) en dan mag hij een toetje. En hoeft hij het vervolgens 50% van de tijd niet meer. Zucht. Hopelijk gaat dit snel een keer over.
pi_65767160
Het is een faaaaaaaase Cattie
Sara was altijd wel een goede avondeter, de laatste tijd eet ze bijna niks (ja groene groenten vindt ze wel erg lekker, dus dat eten we regelmatig). Op zich negeer ik het verder gewoon, het enige wat ze van mij echt moet is alles proeven, als ze dan niet wil, dan niet...

Owlet, beetje het omgekeerde dus
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:47:00 #84
108648 cattie
lieve moeder
pi_65767312
Dat alles proeven is ook ons motto, maar dat levert een enorm gevecht op met Ive. Meneer heeft nogal een sterke eigen wil.

Groene groenten is in ieder geval beter dan pizza en patat!
pi_65767473
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:33 schreef cattie het volgende:
Ive drinkt ook best veel. Een beker of 6 gaat er elke dag wel in. Eten doet hij ook goed, alleen het avondeten niet. Dat blijft een drama. Met uitzondering van een paar gerechten (soep, pizza, gebakken aardappelschijfjes en patat, net de dingen waarvan ik niet wil dat hij het veel eet, behalve dan soep) eet hij meestal niets. Hij kijkt naar zijn bord, schuift het weg en vraagt om zijn toetje. Hij moet dan wachten totdat wij klaar zijn (ondertussen speelt hij met zijn bestek) en dan mag hij een toetje. En hoeft hij het vervolgens 50% van de tijd niet meer. Zucht. Hopelijk gaat dit snel een keer over.
Hey, klinkt bekend. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_65767696
Wij hebben hier zelfs eentje die wel wil proeven maar vervolgens gewoon alles weer uitkotst als het groenten zijn..
Alleen rauwe groenten gaan er hier in.
pi_65768034
sorry hoor, nog één anna plaatje. ik heb een hema-foto taart besteld met deze 'foto':

donderdag 5 februari 2009 @ 15:10:26 #88
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65768090
Ik vind haar zo gaaf!!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:12:04 #89
108648 cattie
lieve moeder
pi_65768156
Haha, mega Anna, stoer!!
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:18:37 #90
593 sjak
Juffie Bloem
pi_65768375
wat een stoere Anna
Lekker douchen!
pi_65768948
Whihiiiiii MegaAnna! Wat gaaf!
Sara
Merel
Ukje
pi_65769220
O Wauw!!!!!!
Nog even Bix!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_65769672
Woei Anna!
En Bix, wel een beetje suf van je hoor, dat je op het kaartje van het kdv "Tot ziens" hebt gezet!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_65769819
dat moest, ivm de oogjes.
pi_65769830
we zien die kinderen vast nog wel es terug!
pi_65769840
en ik ga haar NU weer halen.
pi_65780506
Mega-Anna

Ik was vandaag in de AH en daar kwam ik de leidsters van Lis tegen met alle peuters in van die grote houten wagens. Ze gingen ingrediënten kopen voor pizza en dan zelf maken en opeten.
Het was zo grappig om Lis in die wagen te zien zitten met al die andere kindjes. Ze herkende me eerst helemaal niet eens. Ik weet niet of dat kwam omdat het niet logisch was om mij daar te zien of omdat ik naar de kapper was geweest en er anders uitzag
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_65781236
Wat is jullie Anna leuk Bix! Ze heeft ook steeds hetzelfde koppie. Vaak herken ik kindjes niet eens als er een lange tijd tussen zit, maar bij Anna blijft het zo herkenbaar.

Grappig snoopy, helemaal dat Lis je niet herkende. Nu willen we om dat te bewijzen wel een foto van jou en je nieuwe kapsel en Lis ernaast.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_65781320
egnie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_65789827
bix wat is het snel gegaan, wat is Anna mooi
dat word een hele mooie taart.

slaapmeisje wat is milo groot geworden.
mama van 3 kids!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: