abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:01:24 #26
593 sjak
Juffie Bloem
pi_65707445
Even een juichpost van mij. Jetske ging vanavond zonder strijd aan tafel zitten. Bleef tijdens het eten zonder strijd zitten. At gewoon wat de pot schafte, zonder ruzie, zonder gooien. En nee, ze vond het niet lekker. Ze vond het "heel heerlijk, mama".
Lekker douchen!
pi_65708000
ooh dat klinkt wel erg heerlijk inderdaad, sjak!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:28:01 #28
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_65708991
Fijn Sjak!

Icicle, goed dat je hebt aangedrongen op een foto. Daarmee heb je duidelijkheid gekregen over wat je kunt verwachten. Het is wel pech dat zoiets zo uitpakt. Zulke dingen gebeuren, maar vaak zonder dit resultaat.
Hopelijk voel je je er snel niet meer zo rot over!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † dinsdag 3 februari 2009 @ 21:31:08 #29
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_65709171
Hallo allemaal

Wij melden ons hier ook. Milo is vandaag 2 jaar geworden en al een echt menneke.

Milo zegt al heel vaak Nee. Vooral als we gaan eten of in bad ofzo gaan, dan zegt ie: Nee speluh! Verder is het een heel wijs mannetje voor zijn leeftijd. Hij kan alle kleuren al benoemen en een beetje tellen (1 2 5 6 8 9 10). Ook kan hij al behoorlijk lange zinnen maken bijv.: " wat een mooie grote rode kaars". Verder speelt hij al hele rollenspellen en gaat dan voor ons koffie zetten in zijn stapelbekers. Dan gaat hij echt naar de gang alwaar hij de bekers zogenaamd omspoelt en dan komt hij terug: koffie voor mama, koffie voor papa. Gisteren had hij zijn waskrijtjes op kleur gesorteerd in zijn houten stapelringen gestoken en ging hij zogenaamd kaarsjes aan doen en kaarsjes uitblazen. Als ik dat zo zie, zo georganiseerd en zo perfectionistisch. Pfff alles moet wel op kleur of soort gesorteerd worden hoor, anders klopt het niet. Van wie zou hij dat nou hebben? Verder blijft hij nog steeds ons kleine filosoofje. Een echt denkertje en zo ongelovelijk lief en zachtaardig

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:35:33 #30
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_65709440
Hoi Milo en Slaapmeisje!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_65709458
hahaha slaapmeisje, ik herinner me meteen weer dat wasrekje van jou, met gewassen babykleertjes, kaarsrecht achter elkaar gehangen. gefeliciteerd met je peuter zoon!!
pi_65709534
oeh, die foto! ik zie 'm nu pas. mooi is ie!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:41:08 #33
144006 chacama
Ondernemend!
pi_65709779
Welkom Milo. Wat een knappe vent ben jij. En wat weet je al veel zeg.

@moonah. Als het goed is staat er in het verhaaltje wat ik schreef 1 woord dat echt Maud-taal is, nl. aiai's. Nou dit wordt dus in de spoiler toegelicht. Dus: Aiai's zijn handschoenen bij mijn dochter.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:46:16 #34
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65710167
Slaapmeisje welkom met je grote zoon hier Wat een lief stukje schrijf je!

Chaca heb je misschien getypt met handschoenen aan?

Sjak wat heerlijk een gezellig kind aan tafel

Snoopy, ik heb Tobias inderdaad nog nergens ingeschreven. Kon hier ook niet als je nog geen onderwijskaart hebt zei de psz-juf. Nou zijn er hier ook geen wachtlijsten dus heb er nog maar geen haast mee gemaakt en heb ook niet uitgezocht of dat klopt. Maar onderhand krijg ik er wel 'buikpijn' van (van de zenuwen dat het nu toch wel dichtbij komt enzo en snel gaat en dat ik het moet gaan regelen en kiezen hoe en wat en waar en watvoor soort onderwijs en en en...).
Op 'mijn' basisschool hadden ze op een gegeven moment ook een leerlingenstop omdat ze simpelweg te groot werden, maar broertjes/zusjes konden wel altijd geplaatst worden, zou dat voor Lis ook gelden misschien?

Jaahhh Bix! Dat wasrekje
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  † In Memoriam † dinsdag 3 februari 2009 @ 21:49:03 #35
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_65710344
Dat je dat nog weet bixis Deze bedoel je toch?

Deze is notabene vrij rommelig opgehangen vind ik zelf. Milo vindt het trouwens ook heerlijk om op te ruimen en mee te gaan om de was op te hangen. Dan rommelt hij lekker aan op zolder en sorteert de knijpers op kleur, terwijl mama de was opvouwt en ophangt
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:53:23 #36
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65710612
Hè jammer slaapmeisje, ik kan je foto's niet zien, ook die van Milo niet meer. Tobias is ook van de opruimen en sorteren en soort bij soort, maar niet zo duidelijk als Milo denk ik, Tobias gooit het aan het eind ook weer net zo makkelijk bij elkaar in het bakje/doosje. Maar dan moet het wél het goede bakje/doosje zijn. Het duurt hier dan ook altijd even als we iets op een andere plaats op moeten gaan ruimen of een grotere doos voor al zijn spulletjes hebben, dan 'klopt' dat eerst niet bij hem
Ylana
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:56:14 #37
144006 chacama
Ondernemend!
pi_65710769
Icicle, met handschoenen aan. Nee, dat niet, maar de kou die ik voel (krijg het niet meer warm tegenwoordig) zou mijn denken aangetast kunnen hebben

En Sjak, wat heerlijk. Eindelijk rust aan de eettafel. Hoe lang duurt die fase?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:58:40 #38
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65710916
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:56 schreef chacama het volgende:
IcicleSaffier, met handschoenen aan. Nee, dat niet, maar de kou die ik voel (krijg het niet meer warm tegenwoordig) zou mijn denken aangetast kunnen hebben
duidelijk ja
quote:
En Sjak, wat heerlijk. Eindelijk rust aan de eettafel. Hoe lang duurt die fase?
Hier al ruim 3 jaar
Ylana
pi_65710967
saffier, en als je de de URL van de foto kopieert+plakt in de adresbalk van je browser? dan zie ik 'm namelijk wel, en jaaaaaaaah die was het, slaapmeisje!

oeh chaca, gemeen! (maar inderdaad, hier zijn dat helaas ook tijdelijke oplevingen ).
  † In Memoriam † dinsdag 3 februari 2009 @ 22:00:30 #40
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_65711021
Heel herkenbaar Saffier. Het moet allemaal wel kloppen, anders klopt het niet

P.s. ik kan de foto's nu zelf ook niet meer zien, maar Lycos is wel vreselijk aan het stuiteren vanavond. Kan dus daar aan liggen.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:02:52 #41
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65711145
Kreeg net even een glimp mee heb trouwens hetzelfde wasrek
Ylana
pi_65721341
Dankjewel voor jullie lieve woordjes allemaal! Doen me heel erg goed
'Fotomodelletje' .. Zo zie ik het niet echt Foto's zijn voor mij gewoon heel erg belangrijk. Ik wil heel veel dingen kunnen herinneren later, daarom maak ik er foto's van. Ook de reden dat ik er mijn beroep van heb gemaakt natuurlijk, want ik wil andere mensen ook graag helpen zich mooie dingen te herinneren later.
Als ik Oudste zie met het gat in zijn mond denk ik niet, jeej, daar gaan de mooie foto's! Dan denk ik dat we nu voor altijd herinnerd blijven aan die val en aan het verdriet erom

(Vind het wel een beetje onwennig dat ik op deze manier het topic binnen kom vallen omdat ik nooit iets post hier. Toch krijg ik van die lieve reacties ) Ik lees de rest wel hoor! Maar moeilijk om er ineens allemaal iets op te zeggen.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_65721464
Oh die Lis met haar boekje! Wat zul je gelachen hebben Snoopy hihi
Oudste hier ging ook een keer slapen 's middags.. dacht ik.. Toen ik ging kijken zat hij ook mooi te 'lezen' en had zelfs al een aantal boekjes verslonden (lees: verscheurd). Jammer de bammer, het was z'n lievelingsboekje.

Sjak, wij hadden maandag zo'n gezegende dag! Gisteren was het helaas weer over met het goed eten..
Stom is dat he, dat je je ineens zo goed voelt als je kind goed eet haha!

Milo en Slaapmeisje, welkom hier!! Wat is die zoon van jullie toch een fotomodelltje Hij straalt echt heel veel liefs uit vind ik, net als jij vertelt allemaal.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_65729322
hai! net naar t buro geweest. ze zijn stom daar

Max zn lengte/gewicht zijn goed maar k kreeg tóch de tip om een dietist te bellen vanwege zn avondeten. ARGH! hoeVAAK hebben we dit nu al gehad! o.m.g.!!!
daarna: praat ie goed? ik: ja! hij praat heel goed, soms is ie voor andere mensen nog niet zo heel goed te verstaan, omdat ie wat slordig is af en toe met zn uitspraak, maar hij kan t wel.
krijg ik als reactie: ohh, als dat over een tijdje nogsteeds zo is moet je misschien even de logopedist bellen.
wtf? ik zeg toch dat hij goed praat?
en nu moet ik over 2 mnd terug komen omdat ie de ogentest niet wilde doen. is er ooit een kind dat wel de ogentest wil doen?

grmblgrmbl. ik word er echt een beetje gestoord van. hoe onzeker willen ze ouders krijgen daar? ze zoeken gewoon iets om over te zeiken. bah.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_65730973
Pinquit, adem in...adem uit Hoe herkenbaar!
Sara wou de ogentest ook niet doen, 2 maanden later alsnog wel gedaan en was gewoon goed. Joh, jij kent je kindje het beste, komt helemaal goed

Even een vraag. Sara wil al een tijdje geen luier meer om en plast regelmatig op de WC. Maar ze plast echt heel erg vaak op een dag (geteld vanaf 11 uur is ze al 6 keer wezen plassen). Hierdoor plast ze ook vaak in haar broek. Hoe vaak plassen jullie kinderen?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:06:27 #46
593 sjak
Juffie Bloem
pi_65735202
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:58 schreef Saffier het volgende:

[..]

duidelijk ja
[..]

Hier al ruim 3 jaar
Nou, daar zou ik voor tekenen! Ik ben alleen bang dat het hier net zo gaat als bij Icicle. Alleen weet ik zeker dat dat dan pas vanaf morgen is, vanavond mag Jetske namelijk kiezen wat we gaan eten (dat wordt patatjes of pannenkoeken denk ik zomaar).

Bah Pinquit wat vervelend is dat zeg. Maar je laat je gelukkig niet gek maken door ze. Voor je het weet hebben ze je hele agenda volgepland....
Jetske wilde trouwens graag de ogentest doen. Omdat het haar zo leuk leek hebben ze die al op haar 2e gedaan Gek kind is het hoor!

Vandaag met Jetske bij de kinderarts geweest vanwege de urineweginfectie die ze laatst had. Hij wil het toch verder gaan onderzoeken met een echo en ook een heel vervelend onderzoek voor de blaas en urinewegen. Daarvoor moet ze een catheter krijgen. Om haar rustig te houden tijdens het inbrengen van de katheter en het onderzoek moet ze valium slikken van te voren Pfff, het is pas in maart maar ik zie er nu al tegenop.
Lekker douchen!
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2009 @ 20:56:42 #47
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_65745352
Oh sjak wat vreselijk. Ik kan me zo voorstellen dat je daar zo tegenop ziet. Arme Jetske!

pinquit ik kan me ook zo vreselijk ergeren aan die mutsen van het concentratiebureau. Milo doet echt nooit wat ze vragen en dan kijken ze altijd zo bezorgd en noteren ze wat in hun dossier. Ben benieuwd naar zijn volgende controle. Die zou eigenlijk afgelopen dinsdag zijn, maar moest ik helaas verplaatsen. De eerstvolgende mogelijkheid op een donderdag is 12 maart
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2009 @ 20:59:27 #48
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_65745442
Icicle jij maakt ook echt prachtige foto's De reden dat je het doet is alleen maar mooi en geeft aan dat je het met hart en ziel doet

Trouwens, je zegt wel dat Milo zo'n fotomodel is... de afgelopen "schoolfoto's" van het kinderdagverblijf waren nou niet bepaald geweldig gelukt :...

Hij had er blijkbaar niet zoveel zin in
pi_65745543
ohhh milo onbetaalbaar die foto's
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:04:11 #50
593 sjak
Juffie Bloem
pi_65745594
Ze zijn geweldig!
Lekker douchen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: