Heeft nog steeds grootste aantal gebruikers volgens mij.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:30 schreef Zero2Nine het volgende:
Mooi die ouwe noob die nu heeft geleerd hoe de menustructuur van Alex werkt(hij gebruikt nog Internet Explorer 6 trouwens...)
QFT. Ik lach mij kapot om die gastenquote:Op maandag 9 februari 2009 23:45 schreef raptorix het volgende:
Ik vind dat baardmans en booreilandmans een programma moeten krijgen op rlt-z
Ideale vervanger voor Middelkoop. Je moet ze niet inhuren als je geruststellende woorden wil horen. Maar mooie figuren inderdaad.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:45 schreef raptorix het volgende:
En dan die hond voorin het decor, net zoals bij Harry Mensquote:Op maandag 9 februari 2009 23:51 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ideale vervanger voor Middelkoop. Je moet ze niet inhuren als je geruststellende woorden wil horen. Maar mooie figuren inderdaad.
Nog mooie vind ik haar redenering over de kwaliteit van andermans analyses: De ene keer gebruikt hij lijntjes, dan weer driehoekjesquote:Op maandag 9 februari 2009 23:53 schreef Airforce1 het volgende:
Geweldig die vrouw met haar technische analyse, even de liniaal erbij![]()
Gezien de huidige omstandigheden (volatiliteit) wat zijn die TA s nog waard?
of maakt het principieel niet uit of het nu keihard omhoog of omlaag gaat voor TA?
Minimaal 10 euro per transactie...dus 20 euro als je weer geld op je rekening wilt zien..quote:Op maandag 9 februari 2009 23:54 schreef Westlander het volgende:
[ afbeelding ]
1 Aandeel Ahold
1 Aandeel Fortis..
Volgens mij vergeet hij de transactiekosten..
Dan ga ik zeker kijken.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:45 schreef raptorix het volgende:
Een collega van mij belegt ook vrij actief, en soms maak ik wel eens een grap dat ze aandeel weer 10 procent kwijt is, hij zegt dan: Maakt me niet uit, veel van weinig, is nog altijd weinigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:05 schreef M.Melandri het volgende:
Volgens mij was dat idd zijn schaduwportefeuille. Ook mooi toen hij 200st TT kocht en ze binnen paar minuten -3% stonden ''Misschien is dit het verkeerde tijdstip''
Van de 6 naar de 1,50, op 3000 stuks. Ze zag er ook erg verwilderd uit, ofwas dat de vorige keer ook al ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:18 schreef RvLaak het volgende:
"Een paar weken geleden hebben we toch maar besloten om Fortis te kopen"
Wat een wijf...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |