quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:26 schreef 3FMaster het volgende:
Is dit die dikke Nathalie met dat 'ontplofte Föhn-haar' die verloor van Nikki ofzo bij Idols? Zij kon slecht Nederlands praten zeg
Gaat nou best wel weer snel licht worden, nog 2 maandjes dan gaat de klok weer uur vooruitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:39 schreef TIM-846 het volgende:
Het begint al een stuk lichter te worden 's ochtends op de fietsBen bijna uit mijn winterdepressie
Ja, dat vroeg ik me precies af op de fiets vanochtend. Wanneer wordt de klok precies vooruit gezet? Half maart ergens?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gaat nou best wel weer snel licht worden, nog 2 maandjes dan gaat de klok weer uur vooruit
Yeah ! nu nog een wat hogere temperatuur en dan is het helemaalquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:39 schreef TIM-846 het volgende:
Het begint al een stuk lichter te worden 's ochtends op de fietsBen bijna uit mijn winterdepressie
Precies! Dit winterse weer is wel weer genoeg geweestquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yeah ! nu nog een wat hogere temperatuur en dan is het helemaal![]()
![]()
De laatste zondag van maart.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:49 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me precies af op de fiets vanochtend. Wanneer wordt de klok precies vooruit gezet? Half maart ergens?
damn cd is nu klaar, en komt pas uit in septemberquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Moet ik ff m'n computer opstarten."
Idd jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
damn cd is nu klaar, en komt pas uit in september
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |