Ja ik loop voor op schemaquote:
AWWWWWWWWWWWWWWquote:Op maandag 2 februari 2009 23:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, kom je op 999 en dan is dit Nijn:
[ afbeelding ]
Hahahahaha stop met emoties oproepen bij mij, ik wil konijntjes niet schattig vinden want dat is slecht voor mijn imago.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, kom je op 999 en dan is dit Nijn:
[ afbeelding ]
Wieso?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hahahahaha stop met emoties oproepen bij mij, ik wil konijntjes niet schattig vinden want dat is slecht voor mijn imago.
quote:
Maar mij vind je toch wel aardig tochquote:Op maandag 2 februari 2009 23:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hahahahaha stop met emoties oproepen bij mij, ik wil konijntjes niet schattig vinden want dat is slecht voor mijn imago.
Njn loopt zelfs voorquote:
Konijntjes zijn ook niet schattig want ze bijtenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je imago?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
en niJn ookquote:
Konijntjes lief vinden is voor geen enkel imago slechtquote:Op maandag 2 februari 2009 23:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik niet, ik werd gebeten door lisquote:Op maandag 2 februari 2009 23:27 schreef Probinski het volgende:
[..]
Konijntjes zijn ook niet schattig want ze bijten
quote:
Ik ben nog nooit gebeten door een nijnquote:Op maandag 2 februari 2009 23:27 schreef Probinski het volgende:
[..]
Konijntjes zijn ook niet schattig want ze bijten
Dat is net iets als wat erwin kroll een keer zei:quote:Op maandag 2 februari 2009 23:28 schreef Noortje. het volgende:
Buiten is het erger, buiten is het erger, buiten wordt gevochten!!!
Het gaat Nijn lukken!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:28 schreef nijnja het volgende:
Aantal posts: 41.025 (gemiddeld 54 per dag)
Nog 49
*gaat op de grond kwispelenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
, alleen Semmeke en leuke dames mogen dat doen... Jij niet
Ik bijt niet, mits vrouwelijk lik ikquote:Op maandag 2 februari 2009 23:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gebeten door een nijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |