wanneer ben je in ams? scheer ik je ster wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
xat net op de site van bodygroom te kijken en ze noemen je ballen kiwi's hahahahaha
maar zie geen ster, maar het kan er duidelijk ook mee.
is ie bouwvakker?quote:
en je mocht alweer mee onder de douche ? het bouwstof eraf wassen en naderhand zijn rug afdrogen ?quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
wanneer ben je in ams? scheer ik je ster wel.
ik las zelfs op de site dat mannen hun benen etc. scheren. Daar begin ik niet aan. Ben behaard en dat blijf ik. Vind dat veel geiler dan zo'n gladde jongen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:41 schreef wonderer het volgende:
Echt superglad word je er trouwens niet van.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:46 schreef Xiance het volgende:
mike.. jouw ster kan ik zien he
ik zou mijn benen eigenlijk wel "moeten" scheren.. ik ben verder van nature "smooth" nu lijkt het net alsof alles naar beneden is gezakt haha
Neuh, ik kreeg een rondleiding door de kamer omdat ie op zoek was naar de accuquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je mocht alweer mee onder de douche ? het bouwstof eraf wassen en naderhand zijn rug afdrogen ?
Nee. Is vrijwilligerswerk wat ie 4x per jaar doet. Huisjes bouwen in de arme wijken.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Is vrijwilligerswerk wat ie 4x per jaar doet. Huisjes bouwen in de arme wijken.
Nou hij zal wel niet veel huisjes gebouwd hebben in zo'n korte tijdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Is vrijwilligerswerk wat ie 4x per jaar doet. Huisjes bouwen in de arme wijken.
wat een taal weerquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:56 schreef Xiance het volgende:
[..]
![]()
ik vertekl jou ook nog eenms wat..
2 weken, 4x per jaar, met heel veel man.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nou hij zal wel niet veel huisjes gebouwd hebben in zo'n korte tijd
quote:
het is wel bewonderingswaardig dat er nog zulke mensen bestaan die iets voor de armen doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nou hij zal wel niet veel huisjes gebouwd hebben in zo'n korte tijd
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:07 schreef Deceit het volgende:
gvd t sneeuwt en moet zo nog half uur naar huis fietsen naar me werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |