"Awkwaaaard"quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
No, u didn't![]()
![]()
wat waren de reakties?
Valt best mee.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb het over je ster, he? niet je billen.
wie gaat nou z'n ster scheren?
nee niet om het rimmen maar om het scherenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
altijd eerst uitspoelen, je wilt niet proeven wat degene heeft gegeten.En verder ga ik niet, voor dat ik hier de preutsen over me heen krijg...
maar je bent toch ouder dan dat ik ben? dus je moet dit weten. Didn't they teach this at gayschool?
volgens mij bedoelen we beiden iets anders. ik heb het over een pincet. Jij waarschijnlijk hars?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
"Awkwaaaard"Het kwam allemaal doordat mijn oom (die destijds in Engeland woonde) vertelde dat de naam van mijn broertje (Rimme) ook nog iets anders betekende en toen keken ze allemaal mij aan voor uitleg
[..]
Valt best mee.
nou zo lenig ben ik niet meer dat ik dat zelf kanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Epileren, man. Blijft het lekker lang weg.
hoe kan je je dan verwonden als je alleen je billen scheert? hahaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:17 schreef Xiance het volgende:
[..]
neeeee daar laten we een plukje haar zitten he!!
![]()
![]()
MWDL is Mooi Weer De Leeuwquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:10 schreef Nuno_G het volgende:
wat een gevarieerd topic vandaag
Het gaat de laatste posts over
MWDL ??? wtf is dat
Werken achter de bar
een moeder die haar kind dood
Haar van achteren
Veel variatie
wat jij met je ster doet wil ik niet wetenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe kan je je dan verwonden als je alleen je billen scheert? haha
nee, ik had het wel over mijn ster.
Braun silk epil. Dus ja, pincet maar dan electrisch.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
volgens mij bedoelen we beiden iets anders. ik heb het over een pincet. Jij waarschijnlijk hars?
Maar daar ben ik weer te preuts voor om mijn ster te laten harsen. Doe jij dat dan wel? had ik niet achter je gezocht als dat zo is.
Veel vrienden van mij vinden Paul de Leeuw vreselijk!. Ik vind hem geweldig hoe hij zo losjes presenteert.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
MWDL is Mooi Weer De Leeuw
www.mooiweerdeleeuw.vara.nl
tv programma van Paul de Leeuw, en kruk waarop de kijkcijfers van nederland 1 drijven![]()
en hierdoor is Paul de Leeuw nu in alle lagen van de bevolking geaccepteerd en knuffelhomo geworden
springen de tranen niet in je ogen? volgens mij ben ik wel zo'n pussy.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Braun silk epil. Dus ja, pincet maar dan electrisch.
Het went. De eerste paar keren was nogal pijnlijk ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
springen de tranen niet in je ogen? volgens mij ben ik wel zo'n pussy.
popjes?quote:
Is dat ding ook voor je ster? of alleen de zak?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:22 schreef Ang3l het volgende:
Philips Bodygroom... als je 'm niet sloopt
BODYgroom, Mike. VOor je hele lichaam dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Is dat ding ook voor je ster? of alleen de zak?
viel dat niet meer in de garantieperiode ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:22 schreef Ang3l het volgende:
Philips Bodygroom... als je 'm niet sloopt
ja duh. weet ik ook wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
BODYgroom, Mike. VOor je hele lichaam dus.
rimmington?quote:
Bij de bodygroom zaten toepasselijke commercials/cartoons die rekening hielden met de doelgroepquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja duh. weet ik ook wel.
maar publiek en masse scheert niet hun ster. Dus dat de commercie erop inspeelt.
xat net op de site van bodygroom te kijken en ze noemen je ballen kiwi's hahahahahaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bij de bodygroom zaten toepasselijke commercials/cartoons die rekening hielden met de doelgroep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |