ja daar wil ik heenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:31 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/1(...)t-reunieconcert.html
No no nono no no! No no no no nononon nononononononoooo!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:36 schreef wonderer het volgende:
Ik kreeg mail van de manager van SHAFT
volgens mij sta jij liever aan de andere kant van de toog ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg mail of ik bij de Buurvrouw (de pottenkroeg op Stratumseind) achter de bar wou komen werken.
Nou.... Nee
Heb jij nog reaktie gekregen van redaktie van mwdl ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:36 schreef wonderer het volgende:
Ik kreeg mail van de manager van SHAFT
doe je aan rimmen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:51 schreef Xiance het volgende:
konthaar is goor, en eng..
er blijft stront aan plakken, en tussen je tanden hangen.
niet dat ik DAAR ervaring mee heb hoor...
wat een naar bericht!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:54 schreef Xiance het volgende:
http://www.cbc.ca/canada/(...)-karissa-guilty.html
tis toch een mooi meisje.. en dan zon hoerig klote tyfus takke moeder..
pfft.. en dan ook nog roepen dat homo's slecht zijn voor kinderen..
nou, laat mij dan maar zon kleutertjke adopteren!
Nopequote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb jij nog reaktie gekregen van redaktie van mwdl ?
jij hebt vast wel bruikbare tips voor ons die je wil delen ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doe je aan rimmen?![]()
moet je het ook scheren
altijd eerst uitspoelen, je wilt niet proeven wat degene heeft gegeten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hebt vast wel bruikbare tips voor ons die je wil delen ?
Je hebt gelijk, dat is geen moeder. Wat ik wel in verhaal mis, is het verhaal van die vriend.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:03 schreef Xiance het volgende:
mike: zo iemand is geen moeder..
zo iemand heeft een kind gebaard, meer niet.
en nee, ik rim niet, rimmen is vies (dat is MIJN MENING.. voor ik het zo weer over me heen krijg..)
stroeks: bruikbare tips?
gewoon 3min VEET ontharingscreme drop smeren
niet te lang, want daar krijg je bultjes van
Epileren, man. Blijft het lekker lang weg.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat is geen moeder. Wat ik wel in verhaal mis, is het verhaal van die vriend.
Veet is zo'n gekut. Gewoon voorzichtig met tondeuse en geen scheermesje.
No, u didn'tquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:05 schreef wonderer het volgende:
Ik heb ooit aan mijn verzamelde familie uitgelegd wat rimmen is. Tijdens zo'n familie-bijeenkomst
ouchquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Epileren, man. Blijft het lekker lang weg.
ik heb het over je ster, he? niet je billen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:08 schreef Xiance het volgende:
scheren? dat heb ik 1 keer geprobeerd!!
1 KEER.. en de wonden bleven 2 weken zitten,.. en daarna ging het jeuken tot ik weet niet hoelang!
nee.. gewoon 3m VEET, werkt perfect voor mij, en dat hoeft niet eens elke dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |