nee, IK schaam me dood natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij wacht op je, want hij schaamt zich dood waarschijnlijk
Hoe zouden ze die foto's gemaakt hebben? Met een trampoline? Of 'gewoon' van een duikplank? Of heel stiekem op een pilaar of zoiets en die dan weg photoshoppen...?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niiiiiiice
Omdat het stom was. Ok, nee het was leuk. Maar we waren zat en daarna was ie erg afstandelijk. It shouldn't have happened. It was the alcohol doing it!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:04 schreef MisterO het volgende:
porque?
Ik denk een trampolinequote:
Always blame the alcoholquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat het stom was. Ok, nee het was leuk. Maar we waren zat en daarna was ie erg afstandelijk. It shouldn't have happened. It was the alcohol doing it!
bagels hier uit de straat. Moet nog boodschappen doen, maar ben lui.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:29 schreef Xiance het volgende:
MrO: gelukkig vond ik mezelf grappig, da's toch het enige wat teld he!
Mike: wat had je?
ik ga douchen, ben moe en heb spierpijn
Whiskey?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:51 schreef DennisMoore het volgende:
Moet vroeg naar bed, maar m'n glas is nog niet leeg.
de wegenwacht?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wijn.
Morgen vroeg op, een dagje meerijden met
[ afbeelding ]
Hopen dat ik nog wat spectaculairs meemaak.
Kijk eens wie daar om de hoek komt kijkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:51 schreef DennisMoore het volgende:
Moet vroeg naar bed, maar m'n glas is nog niet leeg.
Hoe kom je daar dan terecht?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wijn.
Morgen vroeg op, een dagje meerijden met
[ afbeelding ]
Hopen dat ik nog wat spectaculairs meemaak.
Laat ie 't niet horenquote:
Af en toe 's kijken wat collega's uitspoken, dat vergroot kennis en begrip over en weer. Dat soort dingenquote:
Waar werk je dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Af en toe 's kijken wat collega's uitspoken, dat vergroot kennis en begrip over en weer. Dat soort dingen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Laat ie 't niet horen.
Nee, dat heet in Nederland 'weginspecteur', voornamelijk monitoren verkeer, bevorderen doorstroming, afhandelen incidenten en calamiteiten. Op de NL snelwegen dus.
Bij V&Wquote:
Nee, 'k mag niet sturen denk ik. Misschien als ik het lief vraag, dat ik de zwaailichten mag aanzettenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:02 schreef mike_hunt het volgende:
jij bent een verkeersinspecteur is spe? je hebt toch niet veel gedronken he, dat je met een kegel in die auto zit
Altijd al? Of ben je recentelijk geswitcht?quote:
Ongeveer een jaar nu.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef wonderer het volgende:
Altijd al? Of ben je recentelijk geswitcht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |