film moet ik ook nog kijken, maar het is dus de moeite waard...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:09 schreef Cairon het volgende:
Ik was niet overtuigd door "The Fall"
Mooie film, maar tegen het einde werd het te onduidelijk wat er gebeurde in de werkelijkheid en in het verhaal dat Roy aan het vertellen was. Dat neemt niet weg dat er een aantal heel mooie en ontroerende stukken in de film zitten.
Lee Pace hoeft er dus niet altijd als een quasi-ongelukkig sulletje uit te zien. Ik moest gewoon twee keer kijken toen ik hem zag, ineens spieren!
Ja het hinkt ook een beetje op 2 benen. Maar samenvattend vond ik het visueel ene hele mooie film, en was ie zeker ook wel ontroerend ja. En dat meisje was echt zo vertederendquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:09 schreef Cairon het volgende:
Ik was niet overtuigd door "The Fall"
Mooie film, maar tegen het einde werd het te onduidelijk wat er gebeurde in de werkelijkheid en in het verhaal dat Roy aan het vertellen was. Dat neemt niet weg dat er een aantal heel mooie en ontroerende stukken in de film zitten.
Ik vond het idd best wel ene knappe vent in de film!quote:Lee Pace hoeft er dus niet altijd als een quasi-ongelukkig sulletje uit te zien. Ik moest gewoon twee keer kijken toen ik hem zag, ineens spieren!
Kan Edward je niet dragen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:07 schreef Deceit het volgende:
gvd t sneeuwt en moet zo nog half uur naar huis fietsen naar me werk
ik ben low maintenancequote:
Ik beide.quote:
dat lijkt me helemaal geen doen voor de partnerquote:
That would be a dream to mequote:
Ik ken 't gevoel. In de trein lees ik 't fijnste. Ben inmiddels op 300 ergens van boek 3 (aangezien ik zondag heen en terug naar Utrecht ben gegaan)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:30 schreef Deceit het volgende:
[..]
That would be a dream to me
Ben 'al' bij bldz. 200 van 1e boek.. ik moet vaker treinreizen maken.. helaas maar van 15 min.! Dan pas maak ik tijd voor lezen!
Wtf happened to her hair?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:43 schreef Xiance het volgende:
WOEHAHAHAHAHAHA MAMMIE HET DOET ZON PIJN IN MIJN BUIK WOEHAHAHAHAHAHAHA
It was good, wasn't it? Let's face itquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:43 schreef Xiance het volgende:
WOEHAHAHAHAHAHA MAMMIE HET DOET ZON PIJN IN MIJN BUIK WOEHAHAHAHAHAHAHA
Australische schoonspringer Matthew Mitchamquote:
Visueel gezien was het echt een mooie film ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:16 schreef Ang3l het volgende:
Ja het hinkt ook een beetje op 2 benen. Maar samenvattend vond ik het visueel ene hele mooie film, en was ie zeker ook wel ontroerend ja. En dat meisje was echt zo vertederend
Kun je 'm inpakken voor me ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Australische schoonspringer Matthew Mitcham
After I'm don with him.quote:
20? hij ziet er veel ouder uit.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
After I'm don with him.
O wacht, hij's pas 20
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |