Positief blijven denkenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
IK sta pas op 880![]()
Daat haal ik nooit
Blauwequote:Op maandag 2 februari 2009 23:07 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Dan klik je op het blauwe van de quote en dan ga je er heen
Tofjes!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:04 schreef Probinski het volgende:
[..]![]()
Pentagram, bovenarm net boven m'n elleboog, woensdag 11 februari, tussen half 5 en 6, omdat t een betekenis heeft
Meer posten!! Sneller sneller, meer meer!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
IK sta pas op 880![]()
Daat haal ik nooit
Ik ga gewoon zoveel mogelijk nog doenquote:
Ja maar het moetquote:Op maandag 2 februari 2009 23:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Tofjes!![]()
![]()
Nu ben ik trouwens heel nieuwsgierig naar de betekenis maar het lijkt erop dat je die niet hier gaat dumpen.
Ik doe mn bestquote:Op maandag 2 februari 2009 23:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Meer posten!! Sneller sneller, meer meer!
Niet hier neequote:Op maandag 2 februari 2009 23:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Tofjes!![]()
![]()
Nu ben ik trouwens heel nieuwsgierig naar de betekenis maar het lijkt erop dat je die niet hier gaat dumpen.
Jat je mijn kwartetquote:
Ik ben principieel tegen KLB, bovendien heb ik MEN alquote:Op maandag 2 februari 2009 23:09 schreef Lauriette91 het volgende:
Nijn!
Je kan ook bij KLB gaan spammen
Een combinatie van 3fmSC, deze SC, KLB en ONZ wil nog wel eens werken.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:09 schreef Lauriette91 het volgende:
Nijn!
Deze pc is niet snel en kuttoetsenbord dus ik blijf het liefst binnen 1 topic zegmaarquote:
Als Nijn daar gaat spammen zijn ze niet zo lief voor Nijnquote:Op maandag 2 februari 2009 23:09 schreef Lauriette91 het volgende:
Nijn!
Dat doe k volgende keer voor 2000 Postsquote:Op maandag 2 februari 2009 23:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Een combinatie van 3fmSC, deze SC, KLB en ONZ wil nog wel eens werken.
Kan ookquote:Op maandag 2 februari 2009 23:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben principieel tegen KLB, bovendien heb ik MEN al
Dat denk ik ook neit, ik moet me dr eerst inwerken denk k, hier ben ik ook al BIJNA een oldbiequote:Op maandag 2 februari 2009 23:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als Nijn daar gaat spammen zijn ze niet zo lief voor Nijn
Dan gaan wij Nijn verdedigenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als Nijn daar gaat spammen zijn ze niet zo lief voor Nijn
Lauriette , wil jij nu een Topic maken als ik lapo hebquote:
Dat lukt je nevernooitniet.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat doe k volgende keer voor 2000 Posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |